BGZoptima- brak umowy?

Data: 2011-11-23 20:08:01
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?
Po otrzymaniu maila- woje Konto BGZOptima zostalo otwarte. Aktywuj je juz dzis! " nie mozna pobrac zadnej umowy w celu poznania konta na jakie nalezy wyslac 1zl, zaden sms tez nie dotarl z numerem konta. po wyslaniu e-maila do BGZ z opisaniem problemu, tez cisza i nic sie nie dzieje.
Jak dla mnie to jest totalne olewanie klienta, albo nowy standard nowoczesnej bankowosci (a czesc narzekala na Wyzsza kulture bankowosci?), ktorym nie jestem zainteresowany, skoro nikt nie odpowiada na e-mail.

Data: 2011-11-23 22:27:25
Autor: Waldek
BGZoptima- brak umowy?

Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:jajgak$s81$1news.onet.pl...
Po otrzymaniu maila- woje Konto BGZOptima zostalo otwarte. Aktywuj je juz dzis! " nie mozna pobrac zadnej umowy w celu poznania konta na jakie nalezy wyslac 1zl,

A dostales czasem numeru konta po wypelnieniu wniosku ?

zaden sms tez nie dotarl z numerem konta. po wyslaniu e-maila do

numer konta dostaniesz razem z digipassprzydupasem
o ile zrobiles ten przelew i zostanie on zweryfikowany poprawnie

BGZ z opisaniem problemu, tez cisza i nic sie nie dzieje.

nie wykluczone ze zostali zasypani mailami i brakuje mocy przerobowej ;)

Jak dla mnie to jest totalne olewanie klienta, albo nowy standard nowoczesnej bankowosci (a czesc narzekala na Wyzsza kulture bankowosci?), ktorym nie jestem zainteresowany, skoro nikt nie odpowiada na e-mail.

a pewnie odpowie, tylko nie na ten tychmiast ;)
no i oni nie reklamuja wyzszej kultury tylko wyzsze %-ty

Data: 2011-11-24 00:45:18
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?

"Waldek" <mam@nie.dam> wrote in message news:jajoft$scv$1news.onet.pl...

Nie ma obecnie zadnego konta na ktore mam przelac 1zl, jak sie nie odezwa to caly proces jest dla mnie zakonczony, bo skad ma do licha znac to konto, skoro pobranie umowy nie dziala.
Dla mnie to jest wielki niewypal, bo widac, ze jest to slabo przygotowane i nie jest w stanie obslugiwac klientow.
Jak ten bank bedzie dzialal tak jak przy otwieraniu konta, to szybko ludzie sie przekonaja, ze najmniejszy problem, ktory wystapi, nie bedzie mozna zalatwic wirtualnie.

Data: 2011-11-24 00:04:51
Autor: michalp
BGZoptima- brak umowy?
Co dokładnie oznacza, że nie możesz pobrać umowy.

W mailu masz link:
https://moje.bgzoptima.pl/aop/pl/retrievepdf.jspx?jsenabled=true

Czy ta strona ci się otwiera?

Skoro masz rachunek aktywny, to pierwszy sms dotarł. Tam jest hasło.

Michał

Data: 2011-11-24 23:52:48
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?

"michalp" <michalp@interia.pl> wrote in message news:827e8120-c0f2-4ae1-a00e-e688726d746agl2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Po wypelnieniu wszystkich pol i tego pola z haslem przepisanego z SMS nie da sie pobrac umowy, nic sie nie otwiera (probowalen przez kilka dni i zawsze to samo czyli nic). Wielka klapa i niedorobka banku.

Data: 2011-11-24 08:58:57
Autor: Anna Kozłowska
BGZoptima- brak umowy?
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Witam,
 Z powodu bardzo dużej ilości zgłoszeń czas oczekiwania na połączenie z naszym konsultantem może się wydłużać, za co serdecznie przepraszamy. Wszystkie informacje o naszej ofercie dostępne są na naszej stronie www.bgzoptima.pl
Dodatkowo pragnę wyjaśnić, że dostęp do umowy otrzymuje każdy Klient w mailu potwierdzającym jej zawarcie (jest tam zamieszczony link do treści umowy, którą można pobrać po podaniu daty urodzenia i zweryfikowanego przez bank numeru telefonu komórkowego)
 Pozdrawiam
Anna Kozłowska
Zespół Prasowy BGŻOptima.

Data: 2011-11-24 10:56:05
Autor: TZ
BGZoptima- brak umowy?
Cześć Anno!

W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 09:58:57, napisałaś na temat: "BGZoptima-
brak umowy?"
 Anna Kozłowska bgzoptima@gazeta.SKASUJ-TO.pl, news:jal10h$fd0$1inews.gazeta.pl

[...]

Właśnie w ten sposób próbuję od 16 listopada 2011 i NIC! :(

--
Hej!
TZ

- Nowe badania wykazały, że człowiek nie powstał z prochu, ale z gliny. -

Data: 2011-11-24 11:27:37
Autor: AS
BGZoptima- brak umowy?
[...]

Ja też próbuję i nic. W tym linku jest jeszcze trzecie pole do wypełnienia:
"Wpisz ostatni kod otrzymany w SMS"
a żaden kod do wpisania mi nie przychodzi SMS-em, a ostatni SMS z banku z etapu rejestracji już dawno skasowałem..

Data: 2011-11-24 02:41:09
Autor: michalp
BGZoptima- brak umowy?
"Wpisz ostatni kod otrzymany w SMS"
a żaden kod do wpisania mi nie przychodzi SMS-em, a ostatni SMS z banku z
etapu rejestracji już dawno skasowałem..

A to właśnie w tym skasowanym przez ciebie SMSie (w którym była mowa o
tym, żeby go nie kasować) było hasło :)

Data: 2011-11-24 11:52:19
Autor: AS
BGZoptima- brak umowy?
[...]

Dobrze ze chociaż wydrukowałem jedną stronę umowy gdzie był numer konta.
Mam nadzieję, że ten SMS nie bedzie potrzebny do aktywacji konta..

Data: 2011-11-24 12:08:04
Autor: TZ
BGZoptima- brak umowy?
Cześć Asie!

W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 11:52:19, napisałeś na temat: "BGZoptima-
brak umowy?"
AS NoSpam.asier@poczta.onet.pl, news:jal7nl$55h$1mx1.internetia.pl

Dobrze ze chociaż wydrukowałem jedną stronę umowy gdzie był numer konta.
Mam nadzieję, że ten SMS nie bedzie potrzebny do aktywacji konta..

Do aktywacji konta potrzebny jest przelew na min. 1zł z konta powiązanego.

--
Hej!
TZ

- Wokulski nawraca Magdalenkę, która zboczyła z drogi na właściwe tory. -

Data: 2011-11-24 11:46:50
Autor: TZ
BGZoptima- brak umowy?
Cześć Asie!

W czwartek, 24 listopada 2011, o godz. 11:27:37, napisałeś na temat: "BGZoptima-
brak umowy?"
AS NoSpam.asier@poczta.onet.pl, news:jal6al$svd$1mx1.internetia.pl

[...]

SMS z tym kodem był do podpisania umowy i także do jej pobrania później.
Było też w nim info o jego nie kasowaniu.
Lecz to nic nie zmienia, jak nie mogłem tak nadal nie mogę pobrać tej umowy.

Ponoć po zalogowaniu do systemu też będzie można pobrać umowę ale co z tego jak
nie mam PINu do DigiPassa.

--
Hej!
TZ

- Nie wolno pluć jeden na siebie. -

Data: 2011-11-25 08:00:26
Autor: Anna Kozłowska
BGZoptima- brak umowy?

-
> [...]

Ponoć po zalogowaniu do systemu też będzie można pobrać umowę ale co z tego jak

Aby odczytać umowę, należy kliknąć na link otrzymany w mailu, potwierdzającym
jej zawarcie. Wówczas pojawia się formatka, w której wpisuje się numer
telefonu, datę urodzenia oraz kod z smsa, który został przesłany, jako
niezbędny do podpisania umowy.

Wówczas ma się podgląd do umowy i można ją również zapisać na dysku. W sms, w
którym otrzymaliśmy kod znajdowała się prośba o nie kasowanie wiadomości,
właśnie po to, by w późniejszym terminie mieć podgląd do umowy, jeśli nie
zapisało się jej na dysku.
 Pozdrawiam
Anna Kozłowska
Zespół Prasowy BGŻOptima

Data: 2011-11-25 10:47:56
Autor: TZ
BGZoptima- brak umowy?
Cześć Anno!

W piątek, 25 listopada 2011, o godz. 09:00:26, napisałaś na temat: "BGZoptima-
brak umowy?"
 Anna Kozłowska bgzoptima@gazeta.SKASUJ-TO.pl, news:janhuq$k0q$1inews.gazeta.pl

[...]

Próbuje w ten sposób od poprzedniego czwartku.
Dziś się w końcu udało!!! :)))

 --
Hej!
TZ

- Ze Śląska kilofem wydobywa się węgiel kamienny i brunatny górnik -

Data: 2011-11-26 19:59:21
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?

" Anna Kozłowska" <bgzoptima@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:janhuq$k0q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

właśnie po to, by w późniejszym terminie mieć podgląd do umowy, jeśli nie

Robie dokladnie tak jak wyzej i mam ten kod SMS, ale nic sie nie otwiera i tylko informacja, ze przegladarka nie moze wyswietlic tej strony.

Data: 2011-11-26 20:21:13
Autor: pwz
BGZoptima- brak umowy?
W dniu 2011-11-26 19:59, Krzysztof pisze:
Robie dokladnie tak jak wyzej i mam ten kod SMS, ale nic sie nie otwiera
i tylko informacja, ze przegladarka nie moze wyswietlic tej strony.

Zmień przeglądarkę. SOA#1
pwz

Data: 2011-11-26 20:21:37
Autor: wiatrak
BGZoptima- brak umowy?

Użytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jarcuc$mqq$1news.onet.pl...

Robie dokladnie tak jak wyzej i mam ten kod SMS, ale nic sie nie otwiera i tylko informacja, ze przegladarka nie moze wyswietlic tej strony.

Zmień przegladarkę. Ja mam od zawsze taki problem z elektroniczna fakturą z UPC. Za cholerę nie mogę faktury pobrać przez  internet eksplorera, a bez problemu pobieram firefoxem.

Data: 2011-11-26 20:22:50
Autor: pwz
BGZoptima- brak umowy?
W dniu 2011-11-26 20:21, wiatrak pisze:
Zmień przegladarkę. Ja mam od zawsze taki problem z elektroniczna
fakturą z UPC. Za cholerę nie mogę faktury pobrać przez internet
eksplorera, a bez problemu pobieram firefoxem.

Chrome też działa. Aha, należy też pamiętać o zainstalowaniu Adobe Readera...
pwz

Data: 2011-11-26 22:48:00
Autor: wiatrak
BGZoptima- brak umowy?

Użytkownik "pwz" <pwz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jaread$tht$2news.onet.pl...
[...]

Jeszcze mi napisz, że trzeba mieć komputer. :)
A tak w ogóle to napisałem, ze nie mogę POBRAĆ, a nie ODCZYTAĆ. Do samego pobrania chyba nie jest potrzebny adobe reader.

Data: 2011-11-27 09:03:16
Autor: TZ
BGZoptima- brak umowy?
Cześć Wiatraku!

W sobotę, 26 listopada 2011, o godz. 22:48:00, napisałeś na temat: "BGZoptima-
brak umowy?"
wiatrak wiatrak@yahoo.pl, news:jarmqi$v4i$1node2.news.atman.pl

Jeszcze mi napisz, że trzeba mieć komputer. :)
A tak w ogóle to napisałem, ze nie mogę POBRAĆ, a nie ODCZYTAĆ. Do samego pobrania chyba nie jest potrzebny adobe reader.

Przez link z e-maila odczytujesz, w oknie przeglądarki zgłasza się Adobe Reader.
Wtedy możesz zapisać.

Ale jeżeli nie możesz "pobrać" to jeszcze poczekaj, miałem tak samo.

--
Hej!
TZ

- Wraz z wynalezieniem koła i pieniędzy ludzie zaczęli kręcić interesy -

Data: 2011-11-27 09:04:20
Autor: pwz
BGZoptima- brak umowy?
W dniu 2011-11-26 22:48, wiatrak pisze:
[...]

Jednak zmuszasz mnie do tego, abym napisał: musisz mieć komputer :-P Zmuszasz, ponieważ Adobe R. (niestety) jest niezbędny, co zresztą wyraźnie jest napisane w instrukcji, która pojawia się podczas zakładania rachunku (więc można mieć do siebie pretensje, że się nie doczytało).

Jako niedowiarek, ćwiczyłem to właśnie na Chrome, który ma własną wtyczkę do czytania PDF. Dało się wyświetlić, ale pobrać już nie. Dopiero po zainstalowaniu AR pobrałem umowę na dysk.
Nie wiem, czy to kwestie bezpieczeństwa, czy inne, ale tak już jest.

Pozdr
pwz

Data: 2011-11-27 09:16:47
Autor: wiatrak
BGZoptima- brak umowy?

Użytkownik "pwz" <pwz@onet.pl> napisał w wiadomości news:jasqu7$bnu$1news.onet.pl...
[...]

Ale ja nie zakładałem konta w BGŻ. Ja piszę o niemożności pobrania pliku faktury ze strony UPC. Tam plik pobierasz na dysk, bez względu na to czy masz, czy nie masz Adobe R,  Możliwość jego poźniejszego odczytania , to inny temat.

Data: 2011-11-26 23:40:38
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?

"wiatrak" <wiatrak@yahoo.pl> wrote in message news:jare82$mha$1node2.news.atman.pl...

[...]

probowalem w firefoxie i IE i sie nie otwiera, tzn nic nie chce pobrac, zeby bylo jasne

Data: 2011-11-26 23:51:49
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?

[...]

w roznych przegladarkach po oczekiwaniu wyskasuje blad
http://moje.bgzoptima.pl/aop/pl/nopdf.jspx
zadnego pdf nie pobiera. wielka niedorobka i zadnej reakcji  ze strony banku na moj e-mail, ze nie moge pobrac tej umowy.
Dam sobie spokoj, bo to zle wrozy na przyszlosc, jakiekolwiek wieksze problemy nie bedzie mozna rozwiazac zdalnie a oddzialow do obslugi tych rachunkow-brak.

Data: 2011-11-27 09:04:56
Autor: TZ
BGZoptima- brak umowy?
Cześć Krzysztofie!

W sobotę, 26 listopada 2011, o godz. 23:51:49, napisałeś na temat: "BGZoptima-
brak umowy?"
Krzysztof onkris2@poczta.onet.pl, news:jarqi8$qg7$1news.onet.pl

[...]

Poczekaj jeszcze kilka dni. Objawy miałem identyczne.

--
Hej!
TZ

- Najmniejszą częścią chemii jest pierwiosnek. -

Data: 2011-11-27 00:16:58
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?

[...]

No dodam, ze otwieram to z IP poza Polska, ale chyba nie wpadli na pomysl, zeby blokowac pobieranie z IP poza Polska, strona do wpisywania wszystkich danych otwiera sie normalnie.

BGZoptima- brak umowy?