BGZoptima- brak umowy?

Data: 2011-11-23 22:27:25
Autor: Waldek
BGZoptima- brak umowy?

Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:jajgak$s81$1news.onet.pl...
Po otrzymaniu maila- woje Konto BGZOptima zostalo otwarte. Aktywuj je juz dzis! " nie mozna pobrac zadnej umowy w celu poznania konta na jakie nalezy wyslac 1zl,

A dostales czasem numeru konta po wypelnieniu wniosku ?

zaden sms tez nie dotarl z numerem konta. po wyslaniu e-maila do

numer konta dostaniesz razem z digipassprzydupasem
o ile zrobiles ten przelew i zostanie on zweryfikowany poprawnie

BGZ z opisaniem problemu, tez cisza i nic sie nie dzieje.

nie wykluczone ze zostali zasypani mailami i brakuje mocy przerobowej ;)

Jak dla mnie to jest totalne olewanie klienta, albo nowy standard nowoczesnej bankowosci (a czesc narzekala na Wyzsza kulture bankowosci?), ktorym nie jestem zainteresowany, skoro nikt nie odpowiada na e-mail.

a pewnie odpowie, tylko nie na ten tychmiast ;)
no i oni nie reklamuja wyzszej kultury tylko wyzsze %-ty

Data: 2011-11-24 00:45:18
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?

"Waldek" <mam@nie.dam> wrote in message news:jajoft$scv$1news.onet.pl...

Nie ma obecnie zadnego konta na ktore mam przelac 1zl, jak sie nie odezwa to caly proces jest dla mnie zakonczony, bo skad ma do licha znac to konto, skoro pobranie umowy nie dziala.
Dla mnie to jest wielki niewypal, bo widac, ze jest to slabo przygotowane i nie jest w stanie obslugiwac klientow.
Jak ten bank bedzie dzialal tak jak przy otwieraniu konta, to szybko ludzie sie przekonaja, ze najmniejszy problem, ktory wystapi, nie bedzie mozna zalatwic wirtualnie.

Data: 2011-11-24 00:04:51
Autor: michalp
BGZoptima- brak umowy?
Co dokładnie oznacza, że nie możesz pobrać umowy.

W mailu masz link:
https://moje.bgzoptima.pl/aop/pl/retrievepdf.jspx?jsenabled=true

Czy ta strona ci się otwiera?

Skoro masz rachunek aktywny, to pierwszy sms dotarł. Tam jest hasło.

Michał

Data: 2011-11-24 23:52:48
Autor: Krzysztof
BGZoptima- brak umowy?

"michalp" <michalp@interia.pl> wrote in message news:827e8120-c0f2-4ae1-a00e-e688726d746agl2g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Po wypelnieniu wszystkich pol i tego pola z haslem przepisanego z SMS nie da sie pobrac umowy, nic sie nie otwiera (probowalen przez kilka dni i zawsze to samo czyli nic). Wielka klapa i niedorobka banku.

BGZoptima- brak umowy?