BGZoptima nie działa?

Data: 2012-10-01 22:49:15
Autor: assembea
BGZoptima nie działa?
Czyżby zabrakło im kaski na zwrot depozytów? Nie otwiera się strona logowania, zamiast tego mamy tekst:

Witaj!

Jesteśmy w trakcie wprowadzania udoskonaleń naszego systemu transakcyjnego. Wszystko po to, aby korzystanie z naszych usług było jeszcze wygodniejsze. Dla bezpieczeństwa Twoich oszczędności robimy to przy odłączonym dostępie dla naszych Klientów. Serdecznie przepraszamy za tę niedogodność. Serwis powinien działać już wkrótce.

Dziękujemy za cierpliwość.

Jeśli potrzebujesz wsparcia, prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerem 801 280 280 lub 22 574 37 00, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 22:00.

Zespół BGŻOptima

Data: 2012-10-01 23:13:06
Autor: assembea
BGZoptima nie działa?
Już działa - ale niestety nie dało się wysłać pierwszą sesją :( Ciekawe, kiedy dojdzie...

Data: 2012-10-02 21:31:44
Autor: MK
BGZoptima nie działa?
W dniu 02.10.2012 o 08:13 assembea <assemblea@interia.pl> pisze:

Już działa - ale niestety nie dało się wysłać pierwszą sesją :( Ciekawe,  kiedy dojdzie...

A jak sadzisz... dalczego banki wymieniaja VISY na MC? ;) MC World ma  wyzszy, dlatego od jakiegos czasu wszystkie nowe karty, ktore wchodza na  rynek to MC World. Oczywiscie nie ma to znaczenia dla merchantow, ktorzy  maja plaska stawke, a w PL jeszcze ich jest wielu....

MK

Data: 2012-10-02 12:33:36
Autor: W
BGZoptima nie działa?
assembea wystukał, co następuje:

Czyżby zabrakło im kaski na zwrot depozytów? Nie otwiera się strona
logowania, zamiast tego mamy tekst:

z tego co mi kiedyś w mailu odpisali - od dzisiaj miała ruszyć autoryzacja kodem sms zamiast tokenem... może to to?

w.

Data: 2012-10-02 06:40:16
Autor: luc
BGZoptima nie działa?
On 2 Paź, 14:28, W <w...@wu.pl> wrote:
> [...]

z tego co mi kiedyś w mailu odpisali - od dzisiaj miała ruszyć autoryzacja
kodem sms zamiast tokenem... może to to?

Pojawiła się nowa pozycja w menu:
Osobiste\Zmiana sposobu Autoryzacji

w.

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-02 06:58:23
Autor: luc
BGZoptima nie działa?
On 2 Paź, 15:40, luc <bana...@gmx.net> wrote:
On 2 Paź, 14:28, W <w...@wu.pl> wrote:> assembea wystukał, co następuje:

> z tego co mi kiedyś w mailu odpisali - od dzisiaj miała ruszyć autoryzacja
> kodem sms zamiast tokenem... może to to?

Pojawiła się nowa pozycja w menu:
Osobiste\Zmiana sposobu Autoryzacji

No. W końcu token poszedł do lamusa.
Z tego co widzę w systemie, to zawsze można do niego wrócić.

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-02 15:44:03
Autor: W
BGZoptima nie działa?
luc wystukał, co następuje:

On 2 Paź, 15:40, luc <bana...@gmx.net> wrote:
On 2 Paź, 14:28, W <w...@wu.pl> wrote:> assembea wystukał, co
następuje: > > Czyżby zabrakło im kaski na zwrot depozytów? Nie otwiera się
> [...]
Osobiste\Zmiana sposobu Autoryzacji

No. W końcu token poszedł do lamusa.
Z tego co widzę w systemie, to zawsze można do niego wrócić.

Ano, chociaż procedura migracji odrobinę upierdliwa (3? 4? razy trzeba było żonglować tokenem); trochę szkoda, że wciąż nie można zalogować się do systemu user/pass i dopiero później autoryzować, ew autoryzacja sms nie jest w kroku 2/2 a w kroku 1/2 podajemy parę user:pass (wtedy można by zapamiętać 'niebezpiecznie' w przeglądarce (; ).

Teraz tylko skonfigurować sms key :D

Data: 2012-10-02 12:17:47
Autor: luc
BGZoptima nie działa?
On 2 Paź, 17:39, W <w...@wu.pl> wrote:

Teraz tylko skonfigurować sms key :D

Jakby co, to wzorzec podesłałem do autora ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2012-10-02 15:59:06
Autor: W
BGZoptima nie działa?
W wystukał, co następuje:

[...]

Własnie się załamałem... "Wprowadź swoje unikalne hasło" a w kodzie:

<input type="password" onkeyup="return autoTab1(this, 20, event)" name="password" autocomplete="on" size="25" maxlength="20" value="MojeTajneHasło">

Data: 2012-10-02 18:03:24
Autor: osa
BGZoptima nie działa?
W dniu 2012-10-02 17:59, W pisze:
W wystukał, co następuje:

[...]

Że jak? Formularz logowania wysłany do klienta zawiera jego prawdziwe hasło? Czy po prostu wpisali coś, żeby na ekranie przed wpisywaniem były kropki (czy cuś)? Bo jeśli hasło klienta to zostaję przy tokenie, jeśli jakieś ichsze hasło to wszystko w porządku, ot wypełnienie czymś pola na starcie.

Data: 2012-10-02 16:37:33
Autor: W
BGZoptima nie działa?
osa wystukał, co następuje:

[...]

mea culpa, wrzucone jest to co się wpisało...

Data: 2012-10-02 19:10:42
Autor: osa
BGZoptima nie działa?
W dniu 2012-10-02 18:37, W pisze:
osa wystukał, co następuje:

[...]

No to ufff :) bo już myślałem że cały dział IT się zaćpał jak to robił ;)

Data: 2012-10-03 04:24:50
Autor: jureq
BGZoptima nie działa?
Dnia Tue, 02 Oct 2012 12:33:36 +0000, W napisał(a):

z tego co mi kiedyś w mailu odpisali - od dzisiaj miała ruszyć
autoryzacja kodem sms zamiast tokenem... moĹźe to to?

Oprócz tego wyraźnie poprawili wylogowanie - w każdym razie działa już poprawnie także pod linuksową epiphany. I spieprzyli jeden drobiazg na ekranie logowania: po wpisaniu numeru użytkownika kursor nie przechodzi już sam do pola z hasłem.

Data: 2012-10-03 07:35:30
Autor: xbartx
BGZoptima nie działa?
Dnia Wed, 03 Oct 2012 04:24:50 +0000, jureq napisał(a):

I spieprzyli jeden drobiazg na
ekranie logowania: po wpisaniu numeru uĹźytkownika kursor nie przechodzi
już sam do pola z hasłem.

Ale tylko pod linuxem bo w windows z tego co sprawdzałem pod firefox to przeskakuje tak jak zwykle.

--
xbartx

Data: 2012-10-03 09:50:11
Autor: neoniusz
BGZoptima nie działa?
On 02.10.2012 14:33, W wrote:
[...]

Z haslem dosrali.

"hasło nie może zawierać znaków specjalnych"

ROTFL! Brawo! Tylko litery i cyfry...

Data: 2012-10-03 08:34:34
Autor: xbartx
BGZoptima nie działa?
Dnia Wed, 03 Oct 2012 09:50:11 +0200, neoniusz napisał(a):

Z haslem dosrali.

"hasło nie może zawierać znaków specjalnych"

ROTFL! Brawo! Tylko litery i cyfry...

No i dobrze. Z tymi znakami specjalnymi to trochę taki mit.
Jak myślisz które hasło jest trudniejsze do złamania:

1: JKs1#4;.3f
czy moĹźe
2: mamnaimieJanKowalski albo nawet mamnaimiejankowalski

--
xbartx

Data: 2012-10-03 10:51:01
Autor: Piotrek
BGZoptima nie działa?
On 2012-10-03 10:34, xbartx wrote:
[...]

Chcesz robić brutal force przy logowaniu do systemu bankowości internetowej?!

Chyba już nie ma takiego systemu, który by nie był przed tym zabezpieczony i nie blokował konta po kilku nieudanych próbach.

Wymóg użycia znaku specjalnego i/lub cyfry to jest raczej po to, żeby właśnie nie używać hasełek typu mamnaimiejankowalski bo te jest łatwo zgadnąć.

Piotrek

Data: 2012-10-03 12:46:45
Autor: Waldek
BGZoptima nie działa?

Użytkownik "Piotrek" <piotrek@pisz.na.berdyczow.info> napisał w wiadomości news:506bfc78$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

Wymóg użycia znaku specjalnego i/lub cyfry to jest raczej po to, żeby właśnie nie używać hasełek typu mamnaimiejankowalski bo te jest łatwo zgadnąć.

Ta... a  mam8"penis  to juz jest trudne ? :D

Data: 2012-10-03 14:09:33
Autor: xbartx
BGZoptima nie działa?
Dnia Wed, 03 Oct 2012 10:51:01 +0200, Piotrek napisał(a):

WymĂłg uĹźycia znaku specjalnego i/lub cyfry to jest raczej po to, Ĺźeby
właśnie nie używać hasełek typu mamnaimiejankowalski bo te jest łatwo
zgadnąć.

Łatwo zgadnąć powiadasz? Szczerzę gratuluję przenikliwości.
To był tylko przykład a chodziło mi o to, że bardziej ważna jest długość hasła niż jego udziwnianie znakami specjalnymi - oczywiście mam tutaj na myśli banki i ich klientów. Jako, że nad klientem wisi groźba, że po trzeciej nieudanej próbie - konto zablokowane, to właśnie przez takie udziwnianie złożoności hasła, ludzie tworzą później po prostu w miarę łatwe, na ile się da, żeby je jakoś się dało zapamiętać. http://xkcd.com/936/

--
xbartx

BGZoptima nie działa?