BGZoptima-zakladanie

Data: 2011-11-20 18:31:14
Autor: Krzysztof
BGZoptima-zakladanie
zadne SMS nie dochodza przy zakladaniu konta, takze nie mozna go otworzyc...
Chyba trzeba sobie dac spokoj z otwieraniem tego konta, bo widac, ze to jednak niedorobka...

Data: 2011-11-20 19:02:27
Autor: witrak()
BGZoptima-zakladanie
Krzysztof <onkris2@poczta.onet.pl> wrote on 2011-11-20_18:31
zadne SMS nie dochodza przy zakladaniu konta, takze nie mozna go
otworzyc...
Chyba trzeba sobie dac spokoj z otwieraniem tego konta, bo widac,
ze to jednak niedorobka...

No, a dobrze byłoby się zacząć uczyć polskiego...

witrak()

Data: 2011-11-20 19:18:57
Autor: Krzysztof
BGZoptima-zakladanie

"witrak()" <witrak@hotmail.com> wrote in message news:jabdeo$s7$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Nic nie wnosisz do dyskusji, ale widac niektorzy lubia sobie popisac tak bez celu...

Data: 2011-11-20 10:52:14
Autor: michalp
BGZoptima-zakladanie
On 20 Lis, 19:18, "Krzysztof" <onkr...@poczta.onet.pl> wrote:
"witrak()" <wit...@hotmail.com> wrote in message

> Krzysztof <onkr...@poczta.onet.pl> wrote on 2011-11-20_18:31

> No, a dobrze byłoby się zacz±ć uczyć polskiego...

Nic nie wnosisz do dyskusji, ale widac niektorzy lubia sobie popisac tak bez
celu...

U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
jestem od generalizowana - że to niedoróbka.

Data: 2011-11-20 20:53:41
Autor: Krzysztof
BGZoptima-zakladanie

"michalp" <michalp@interia.pl> wrote in message news:2c500be4-8d4b-4805-9432-65afcf1a4700q9g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
jestem od generalizowana - że to niedoróbka.
-- -- -- -- -- -- -- -- -
kilka razy wysylalem ten kod i zaden nie doszedl, moze to blad po stronie operatora, albo to ze jestem za granica. Moze jeszcze sprobuje jutro. SMS z innych bankow dochodza.

Data: 2011-11-20 22:20:28
Autor: cspol
BGZoptima-zakladanie

  albo to ze jestem za granica.

Trzeba było tak od razu napisać.
Jaki¶ czas temu był tutaj w±tek o logowaniu się z zagranicy do polskich banków.
_

Data: 2011-11-20 22:24:54
Autor: Krzysztof
BGZoptima-zakladanie

"cspol" <cspol@poczta.fm> wrote in message news:4ec96f1f$0$5807$65785112news.neostrada.pl...

 albo to ze jestem za granica.

Trzeba było tak od razu napisać.
Jaki¶ czas temu był tutaj w±tek o logowaniu się z zagranicy do polskich banków.
_

zadzialalo, drugie podejscie i drugi sms.

Data: 2011-11-20 21:51:13
Autor: cef
BGZoptima-zakladanie
michalp wrote:

U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
jestem od generalizowana - że to niedoróbka.

To jest niedoróbka. Jak zainteresowanie się zmniejszy,
 to może będzie działać.

Data: 2011-11-20 22:23:17
Autor: Krzysztof
BGZoptima-zakladanie

"cef" <cezfar@interia.pl> wrote in message news:4ec96845$0$5803$65785112news.neostrada.pl...
michalp wrote:

U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
jestem od generalizowana - że to niedoróbka.

To jest niedoróbka. Jak zainteresowanie się zmniejszy,
to może będzie działać.

Udalo sie za drugim razem wypelniania danych i drugim SMS, pierwszy nie doszedl.
Umowy ramowej nie mozna pobrac, wyskakuje blad. Moze oni ja dopiero tworza i ten rachunek , na ktory trzeba przelac 1zl. SMS z numerem rachunku do przelewu tez nie dotarl. E-mal wprowadza w blad, bo link do umowy ramowej nie pozwala jej pobrac po wpisaniu potrzebnych danych.
Niestety niedorobka...

Data: 2011-11-21 11:04:20
Autor: TZ
BGZoptima-zakladanie
Cze¶ć Krzysztofie!

W niedzielę, 20 listopada 2011, o godz. 22:23:17, napisałe¶ na temat:
"BGZoptima-zakladanie"
Krzysztof onkris2@poczta.onet.pl, news:jabr48$50k$1news.onet.pl

Umowy ramowej nie mozna pobrac, wyskakuje blad. Moze oni ja dopiero tworza i ten rachunek , na ktory trzeba przelac 1zl. SMS z numerem rachunku do przelewu tez nie dotarl.

Ten przeszedł tego samego dnia kiedy zakładem konto.

E-mal wprowadza w blad, bo link do umowy ramowej nie pozwala jej pobrac po wpisaniu potrzebnych danych.

Od ¶rody tej umowy nie mogę pobrać.

--
Hej!
TZ

- Duży wpływ na rozwój kultury miał Cyryl i jego metody -

Data: 2011-11-21 13:02:05
Autor: TZ
BGZoptima-zakladanie
[...]

cd...
Przed chwil± otrzymałem DigiPass i pismo z nr klienta, nr konta i instrukcj±
obsługi.
Zgrabne, twarde tekturowe pudełko, zamykane na magnes a w nim to co wyżej.

Teraz tylko czekać na drug± przesyłkę z PINem do DigiPassu...

Data: 2011-11-21 09:45:15
Autor: MK
BGZoptima-zakladanie
On 21 Lis, 13:02, TZ <gur...@tnmrgn.cy[ROT13]> wrote:

[...]

Tez dostalem. Pudeleczko ekologiczne, to sie chwali. Na liscie
przewodnim podana jest kwota przelewu otrzymanego przez bank i
ostrzezenie zeby nie gmerac przy tokenie do momentu otrzymania PINu.
Ciekawe czy tego samego tokena mozna uzywac do autoryzacji transakcji
w 'starym' BGZ.

MK

Data: 2011-11-22 14:23:58
Autor: TZ
BGZoptima-zakladanie
Cze¶ć Mku!

W poniedziałek, 21 listopada 2011, o godz. 18:45:15, napisałe¶ na temat:
"BGZoptima-zakladanie"
MK macka@interia.pl, news:627a9ba2-d6e0-42f8-bb18-189e27e33c8fn14g2000vbn.googlegroups.com

Tez dostalem. Pudeleczko ekologiczne, to sie chwali. Na liscie
przewodnim podana jest kwota przelewu otrzymanego przez bank i
ostrzezenie zeby nie gmerac przy tokenie do momentu otrzymania PINu.

Dzi¶ przesyłka z PINem nie przeszła :((

--
Hej!
TZ

- Aleksander Wielki był dlatego sławny, bo założył wielkie reformy. -

Data: 2011-11-23 07:53:10
Autor: Waldek
BGZoptima-zakladanie

Użytkownik "TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> napisał w wiadomo¶ci news:2707097019$20111122142400thezas...

Tez dostalem. Pudeleczko ekologiczne, to sie chwali.

I ja dostałem wczoraj "przydupasa"
- lokata zalozona 16.11,  pewnie na wsi listonosz chodzi wolniej ;)
czyli czekamy teraz na wytrych do przydupasa

Data: 2011-11-23 10:39:30
Autor: Jarek Andrzejewski
BGZoptima-zakladanie
On Wed, 23 Nov 2011 07:53:10 +0100, "Waldek" <niet@niet.net> wrote:

[...]

Ja jestem na tym samym etapie.

Zadałem im też (wczoraj wieczorem, czekam na odpowiedĽ) mailem
pytanie:

"Szanowni Państwo,

Otrzymałem wła¶nie przesyłkę z "digipassem", w wraz z ni± krótki list.
Czytam w nim: "po aktywowaniu Digipassu będziesz mógł zacz±ć pomnażać
swoje oszczędno¶ci".
Czy mam je rozumieć w ten sposób, że założona pierwszym przelewem
lokata nie jest oprocentowana aż do momentu aktywacji tokena?
W tym przypadku czułbym się oszukiwany, bo przecież czas aktywowania
tokena zależy przede wszystkim od banku, który musi mi dostarczyć
niezbędne dane.

Czy może jednak lokata jest oprocentowana, a jedynie to zdanie jest
niezbyt fortunnie sformułowane."

Ten list zawierał potwierdzenie wpłynięcia pierwszego przelewu.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-23 15:37:42
Autor: TZ
BGZoptima-zakladanie
Cze¶ć Jarku!

W ¶rodę, 23 listopada 2011, o godz. 10:39:30, napisałe¶ na temat:
"BGZoptima-zakladanie"
Jarek Andrzejewski ptja.pl@gmail.com, news:kmfpc719lgmniqfqrnrcg24j5j990uu9ci4ax.com

I ja dostałem wczoraj "przydupasa"
- lokata zalozona 16.11,  pewnie na wsi listonosz chodzi wolniej ;)
czyli czekamy teraz na wytrych do przydupasa

Ja jestem na tym samym etapie.

A otrzymałe¶ może już PIN?

--
Hej!
TZ

- Obraz tego chłopa był bardzo nędznie odziany. -

Data: 2011-11-23 16:03:52
Autor: Józef Goła¶
BGZoptima-zakladanie
dzieje się to o czym my¶lałem

Ja też założyłem konto i lokaty 16 listopada - i ni widu ni słychu ani
digipassa ani pinu

A miasto duże Lublin - ponad 300 tysięczne

Zejdzie sie do Mikołaja zobaczycie

Data: 2011-11-23 22:52:29
Autor: Waldek
BGZoptima-zakladanie

Użytkownik "Józef Goła¶" <jozek58@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jaj5h7$egi$1inews.gazeta.pl...

Ja też założyłem konto i lokaty 16 listopada - i ni widu ni słychu ani
digipassa ani pinu

Zejdzie sie do Mikołaja zobaczycie

Jak lun±łe¶ na lokate(y) to już IMO pracuja,
przydupas pewnie juz idzie,
a tak wogóle to zawsze lepiej dostać od Dziada pin niz rózge ;)

Data: 2011-11-23 16:16:07
Autor: Jarek Andrzejewski
BGZoptima-zakladanie
On Wed, 23 Nov 2011 15:37:42 +0100, TZ <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]>
wrote:

[...]

Przez "czekamy teraz na wytrych do przydupasa" rozumiem czekanie na
PIN :-)
Być może jest, ale o tym dowiem się wieczorem po dotarciu do adresu
korespondencyjnego (aka dom).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-11-23 12:45:01
Autor: TZ
BGZoptima-zakladanie
Cze¶ć Waldku!

W ¶rodę, 23 listopada 2011, o godz. 07:53:10, napisałe¶ na temat:
"BGZoptima-zakladanie"
Waldek niet@niet.net, news:jai58q$k1$1news.onet.pl

I ja dostałem wczoraj "przydupasa"
- lokata zalozona 16.11,  pewnie na wsi listonosz chodzi wolniej ;)
czyli czekamy teraz na wytrych do przydupasa

Dzi¶ nadal brak przesyłki z PINem :((
A DigiPass przyszedł w poniedziałek.

--
Hej!
TZ

- Judasz wydał Jezusa za 30$ -

Data: 2011-11-23 16:02:21
Autor: d530
BGZoptima-zakladanie

"TZ" <gurmnf@tnmrgn.cy[ROT13]> wrote in message news:8642638146$20111123124506thezas...

Dzi¶ nadal brak przesyłki z PINem :((

Chyba jeszcze nikt nie otrzymał PIN-u.

Również czekam.

Data: 2011-11-23 18:08:55
Autor: Paul
BGZoptima-zakladanie
Ja również PINu nie otrzymałem...
DigiPass w poniedziałek był.

paul.

Data: 2011-11-23 22:55:14
Autor: Waldek
BGZoptima-zakladanie

Użytkownik "Paul" <USUŃTopaul@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jaj9b8$psl$1inews.gazeta.pl...

Ja również PINu nie otrzymałem...
DigiPass w poniedziałek był.

W przeciagu KILKU dni
IMO kilka to  < 11 :D

Data: 2011-11-21 13:41:02
Autor: jureq
BGZoptima-zakladanie
Dnia Mon, 21 Nov 2011 13:02:05 +0100, TZ napisał(a):

Przed chwilą otrzymałem DigiPass i pismo z nr klienta, nr konta i
instrukcją obsługi.

Polecony czy normalny?

Data: 2011-11-21 15:47:50
Autor: TZ
BGZoptima-zakladanie
Cze¶ć Jureq!

W poniedziałek, 21 listopada 2011, o godz. 14:41:02, napisałe¶ na temat:
"BGZoptima-zakladanie"
jureq jureq@Xusun.to.z.adresu.Xop.pl, news:jadkde$gue$1news.lublin.pl

Przed chwil± otrzymałem DigiPass i pismo z nr klienta, nr konta i
instrukcj± obsługi.

Polecony czy normalny?

Zwykły, nadany 18-11-2011.

--
Hej!
TZ

- Listek cebuli odwodni się w wyniku deplamolizy i będzie taki flakowaty. -

Data: 2011-11-20 22:59:50
Autor: witrak()
BGZoptima-zakladanie
michalp <michalp@interia.pl> wrote on 2011-11-20_19:52
[...]

Napisałeś: "zadne SMS nie dochodza przy zakladaniu konta, takze
nie mozna go otworzyc..." co po polsku oznacza: 1)Zadne SMSy nie
dochodzą przy zakładaniu konta" _jak również_ nie można go otworzyć.

Czy to chciałeś napisać ?

Bo ja sądzę, że nie, że chciałeś napisać: "zadne SMS nie dochodza
przy zakladaniu konta, tak ze nie mozna go otworzyc..."

Umiejętność posługiwania się językiem decyduje o komunikatywności...

witrak()

Data: 2011-11-21 13:10:31
Autor: Q
BGZoptima-zakladanie
U mnie wszystko dochodziło, więc może to chwilowy problem. Daleko
jestem od generalizowana - że to niedoróbka.

4 raz w ciagu 3 dni probuje zalozyc tam konto.
Telefon w play. Smsy nie dochodza.

To jest niedorobka i wcale nie generalizuje :)

Data: 2011-11-21 16:04:35
Autor: Piotr Galka
BGZoptima-zakladanie

Uzytkownik "Krzysztof" <onkris2@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:jabdh5$nqo$1news.onet.pl...
zadne SMS nie dochodza przy zakladaniu konta, takze nie mozna go otworzyc...
Chyba trzeba sobie dac spokoj z otwieraniem tego konta, bo widac, ze to jednak niedorobka...
Moze komus sie przyda.
Pytania na kontakt@bgzoptima.pl nie docieraja (dostaje, ze [undeliverable]) wiec postanowilem przetestowac w boju zakladanie konta indywidualnego z powiazanym wspólnym.
Wniosek w sobote okolo 11:00, powiazane - mBankowe wspólne, na którym jestem drugim ze wspólposiadaczy.
Dzis o 15:19 mail: Witaj,... dziekujemy,.... wyslemy.....
P.G.
P.S. Podoba mi sie w regulaminie definicja Digipass. Ciekawe jak mozna zabezpieczyc dostep w oparciu o losowe kody ?

BGZoptima-zakladanie