BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe kompon enty poszukiwane

Data: 2009-05-20 10:08:22
Autor: kaleniewicz
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe kompon enty poszukiwane
Poszukuję producenta białych podkładek dystansowych do mojego Jamisa
Experta '09 - pasowałyby idealnie do kokpitu Ritchey Wet White. Może
być alu, może być biały karbon (cos mi się o uszy obiło) - ale żeby
normalnie można było w Polsce dostać a nie "gdzieś w USA". A może ktos
z Was wie, kto robi białe kołnierze do sterów? No po prostu chciałbym
mieć full biały kokpit ;) - aha i gripy jeszcze ;) - Ritchey takie
chyba robi ale w ofercie żadnego sklepu nie widziałem... :(

A może ktoś wie gdzie dostać białe sztyce podsiodłowe 31,6, bo Ritchey
cos się z ich wypuszczeniem na rynek ociąga?

Z góry dzięki za pomoc!

Data: 2009-05-20 10:34:05
Autor: Saurus
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe ko mponenty poszukiwane
Znajdź lakiernię proszkową i pogadaj z właścicielem kiedy będzie robił
coś na biało (bo jeśli specjalnie będzie tylko białe drobiazgi robił
dla Ciebie to wyjdzie drogo).
Proszkowy lakier to jedyny który się będzie dobrze trzymał i będzie
odporny na zniszczenie, niestety zwykły w sprayu, nawet jeśli nałożysz
podkład, jest bardzo łatwy do zniszczenia.
A różne chwyty białe są na Allegro.

Data: 2009-05-20 10:40:43
Autor: jpogoda
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe ko mponenty poszukiwane
Data: 2009-05-20 10:46:17
Autor: jpogoda
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe ko mponenty poszukiwane
sztyca:
nie znalazłem :)

pardon, jednak jest :)
http://www.bikesquad.pl/product_info.php?products_id=1534

voila!

3 minuty w googlach i allegro
oj leniuszek, leniuszek :)

--
jarek pogoda, legnica

Data: 2009-05-21 20:33:24
Autor: Ryszard Mikke
jpogoda@gmail.com napisał(a):
> sztyca:
> nie znalaz=B3em :)

pardon, jednak jest :)
http://www.bikesquad.pl/product_info.php?products_id=3D1534

voila!

3 minuty w googlach i allegro
oj leniuszek, leniuszek :)

Ino rozmiaru 31.6 nie mają, a o takim pisał wątkodawca.

rmikke

Data: 2009-05-20 19:59:03
Autor: MadMan
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe komponenty poszukiwane
Dnia Wed, 20 May 2009 10:08:22 -0700 (PDT), kaleniewicz@poczta.onet.pl
napisał(a):

<cut>

Czyżby http://www.youtube.com/watch?v=mj9j6oWKKro ? :)

--
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-05-20 12:25:31
Autor: kaleniewicz
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe ko mponenty poszukiwane
Dziękuję, Panowie, za pomoc, zaraz zamawiam podkładki i gripy -
najwidoczniej nie umiałem szukać tych części w necie :(

Co do sztycy natomiast - to, niestety, musiałaby być 31,6 -
najwyraźniej Dartmoor takich nie robi :(

Sztyca mogłaby być jeszcze czerwona, ale nie wiem, czy łatwo będzie
dobrać odcień:

http://www.jamisbikes.com/usa/thebikes/fullsuspension/dakarxcr/09_dakarxcrexpert.html

Aha no i jeszcze gumki - oczywiście białe ;D - ale tu już mam
upatrzone Geaxy Saguaro...

Jeśli ta biała sztyca 31,6 gdzieś Wam wpadnie w oko, dajcie znać...

a.

frakcja biaaało - czeeerwoniiii!!! ;)

Data: 2009-05-21 10:30:39
Autor: petarda
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe komponenty poszukiwane
witam,
znalazłam czerwoną sztycę kcnc, kolorek - o ile zdjęcie nie jest przekłamane :) - chyba bardzo zbliżony do koloru roweru, rozmiar 31.6:
http://www.sklep.bikestacja.pl/product_info.php?cPath=152_153&products_id=2549

i do kompletu bardzo ładny czerwony zacisk kcnc :)
http://www.sklep.bikestacja.pl/product_info.php?products_id=2578

według mnie czerwona sztyca pasuje do Twojego roweru jeszcze bardziej, niż biała, jeśli odcień jest trafiony to byłoby ładne przedłużenie ramy.

anka

Data: 2009-05-21 11:14:17
Autor: PCH
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe komponenty poszukiwane
Data: 2009-05-21 14:53:00
Autor: Raist
[...]

ładny rower sobie Waść sprawiłeś tej :)
BTW w Karpaczu widziałem rower na całych białych oponach, a własciwie juz lekko zażółconych
więc z tematem gumek może być różnie

Raist

Data: 2009-05-21 20:35:43
Autor: Ryszard Mikke
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe komponenty poszukiwane
kaleniewicz@poczta.onet.pl napisał(a):
Dzi=EAkuj=EA, Panowie, za pomoc, zaraz zamawiam podk=B3adki i gripy -
najwidoczniej nie umia=B3em szuka=E6 tych cz=EA=B6ci w necie :(

Co do sztycy natomiast - to, niestety, musia=B3aby by=E6 31,6 -
najwyra=BCniej Dartmoor takich nie robi :(

Sztyca mog=B3aby by=E6 jeszcze czerwona, ale nie wiem, czy =B3atwo b=EAdzie
dobra=E6 odcie=F1:

http://www.jamisbikes.com/usa/thebikes/fullsuspension/dakarxcr/09_dakarxcre=
xpert.html

Ja bym zostawił sztyce i kokpit, jak jest. No, ale to Twój rower :)

rmikke

Data: 2009-05-21 16:20:55
Autor: kaleniewicz
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe ko mponenty poszukiwane
Ja bym zostawił sztyce i kokpit, jak jest.
No, ale to Twój rower :)

rmikke

Tyle, że kokpit i sztyca sa okrutnie ciężkie, więc dlaczego je
zostawiać? Nie pasują charakterem do reszty roweru...

Sztyca Kcnc podoba mi się, ale jeśli odcień sie jednak nie "spasi", to
będzie wyglądać tak sobie ;( - ryzykować?

Koła białe niestety odpadają - założyłem sobie, że osprzęt będzie full
XT no i jest ;) - a poza tym koła XT mają takie ładne czerwone
nyple! ;-P

Z Waszą wspólną pomocą mój jednoślad zbliża się - jak dla mnie - do
wizualnej Nirvany... to może jeszcze kołnierz sterów znajdziecie mi
biały? Pancerze...?

Nie żartuję...

a.

frakcja Biała Armia

Data: 2009-05-23 09:56:48
Autor: Ryszard Mikke
> [...]
kaleniewicz@poczta.onet.pl napisał(a):
> Ja bym zostawi=B3 sztyce i kokpit, jak jest.

Tyle, =BFe kokpit i sztyca sa okrutnie ci=EA=BFkie, wi=EAc dlaczego je
zostawia=E6? Nie pasuj=B1 charakterem do reszty roweru...

Żeby nie przesłodzić :)

Sztyca Kcnc podoba mi si=EA, ale je=B6li odcie=F1 sie jednak nie "spasi", t=
b=EAdzie wygl=B1da=E6 tak sobie ;( - ryzykowa=E6?

Nie. Sprawdzić, gdzie można obejrzeć.

rmikke

Data: 2009-05-27 12:09:56
Autor: kaleniewicz
BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe ko mponenty poszukiwane

Nie. Sprawdzić, gdzie można obejrzeć.

rmikke

Hmmm, no wiesz, sztyce KCNC nie leżą sobie w co drugim sklepie
rowerowym na ladzie i nie kurzą się...;) No, może w bogatej
Warszawie... ;)))

a.

BIAŁE!!! podkładki dystansowe i inne białe kompon enty poszukiwane