BIK

Data: 2009-12-01 08:55:37
Autor: kuba
BIK
mokinc pisze:
Witam.
Kiedyś trafiłem (jak się niedawno okazało) do BIK (Biuro Informacji Kredytowej). Chodziło prawdopodobnie o jakiś debet na karcie rzędu 100-200 zł, który spłaciłem razem z odsetkami. Nic innego mi do głowy nie przychodzi w każdym razie. Żadnyego kredytu nigdy nie brałem.

BIK z tego co widzę, to jakieś Państwo w Państwie.
Nie przypominam sobie, żebym z nimi w ogóle rozmawiał, żebym pozwalał bankowi na przekazywanie im moich danych itd

Gdyby bank musiał się pytać o zgodę, to system udostępniania informacji gospodarczej w ogóle by nie istniał.

Jestem zirytowany - jest na nich jakiś sposób?
Czy jak jakiś urzędnik banku po złości prześle do BIK czyjeś dane, to już tak będzie oczerniany po wsze czasy?

Jeśli faktycznie nie brałeś to pozwij BIK o naruszenie dóbr osobistych.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

Data: 2009-12-01 08:56:42
Autor: spp
BIK
kuba pisze:

Czy jak jakiś urzędnik banku po złości prześle do BIK czyjeś dane, to już tak będzie oczerniany po wsze czasy?

Jeśli faktycznie nie brałeś to pozwij BIK o naruszenie dóbr osobistych.

Prędzej z bankiem musi to wyjaśnić.

--
spp

Data: 2009-12-01 21:47:03
Autor: kuba
BIK
spp pisze:
kuba pisze:

[...]

Rozwiązanie, które podałem jest też jak najbardziej sensowne.

--
kuba
www.fashioncorner.pl

BIK