BIK

Data: 2010-01-11 16:31:34
Autor: zoor
BIK
Złożyłem do banku wniosek o przesunięcie o 3 miesiace spłaty rat. Bank przychylił sie do mojej prosby i raty przesunął. Trwało to jednak troche i w miedzy czasie PAN z windykacji wydzwaniał do mnie z upomnieniami o spłate.
Obecnie staram sie o kredyt i mam odmowe kazdego z bankow.
Czy mozliwe aby ów PAN z windykacji wpisał mnie do BIKu? I teraz widnieje tam jako złodziej?

Wysłąłem własnie wniosek o udostepnienie raportu standard z BIK, ale to pewnie potrwa.

Co o tym sądzicie?

Pozdrawiam
Zorro

Data: 2010-01-11 09:55:31
Autor: witek
BIK
zoor wrote:

Co o tym sądzicie?

Zabys napisal jak juz dostaniesz papierek z BIK

Data: 2010-01-12 15:29:43
Autor: zoor
BIK

Użytkownik "zoor" <ciapka@.wp.pl> napisał w wiadomości news:hifg8i$t6q$1news.onet.pl...
[...]

3 banki odmówiły mi przyznania kredytu bez podania przyczyny.
Na 100% z dochodów wychodziła zdolność kredytowa.
Jestem w kropce - musze szybko wziasc kredyt.

Jak to najszybciej załatwic?

Pozdr
zor

Data: 2010-01-12 20:02:33
Autor: Adam Płaszczyca
BIK
Dnia Tue, 12 Jan 2010 15:29:43 +0100, zoor napisał(a):

Jak to najszybciej załatwic?

Idź do banku spółdzielczego, przedstaw sytuację, pokaż papiery. w BS-ach
rozmawiasz z ludźmi, nie z procedurami. --
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

BIK