BIK, KRD itp...

Data: 2011-08-15 19:50:04
Autor: Liwiusz
BIK, KRD itp...
W dniu 2011-08-15 19:50, mokpl pisze:

 dlaczego korzystajÄ… z usÅ‚ug tych wÅ‚aÅ›nie firm a nie
jakiÅ› innych.

Czyli jakich np.? KRD jest największą bazą dłużników działającą na podstawie ustawy "o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych", więc jeśli już korzystać, to najlepiej z nich.

--
Liwiusz

Data: 2011-08-15 20:10:37
Autor: mokpl
BIK, KRD itp...
W dniu 2011-08-15 19:50, Liwiusz pisze:

Czyli jakich np.? KRD jest największą bazą dłużników działającą na
podstawie ustawy "o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie
danych gospodarczych", więc jeśli już korzystać, to najlepiej z nich.

No dla tej firmy to na pewno najlepiej. Przecież nie robi tego za darmo a stałą robotę ma wpisaną w ustawę (jeśli dobrze zrozumiałem). Przetarg jakiś chociaż wygrała, czy jak?

Chodzi mi po prostu o powiązanie prywatnego interesu z działalnością urzędów państwowych na tym przykładzie. Każdy może sobie pewnie taką firmę założyć, tylko nie każdy załatwi sobie takiego klienta jak państwowe urzędy. Ciekawi mnie jak to jest.

Data: 2011-08-15 20:31:13
Autor: Regand
BIK, KRD itp...
[...]

A jaki panstwowy urzad wg ciebie korzysta z KRD?

Data: 2011-08-15 22:01:11
Autor: mokpl
BIK, KRD itp...
W dniu 2011-08-15 20:31, Regand pisze:

A jaki panstwowy urzad wg ciebie korzysta z KRD?

Słyszałem, że np. Urząd Pracy przy przyznawaniu dotacji. Sam nie sprawdzałem. Może Ktoś potwierdzi/zaprzeczy.

Data: 2011-08-15 22:03:10
Autor: Regand
BIK, KRD itp...
Może Ktoś potwierdzi/zaprzeczy.

Zaprzeczam.

Data: 2011-08-15 23:05:02
Autor: mokpl
BIK, KRD itp...
W dniu 2011-08-15 22:03, Regand pisze:
Może Ktoś potwierdzi/zaprzeczy.

Zaprzeczam.

A możesz jeszcze zdradzić w jakim mieście ubiegałeś się o tę dotację?

Data: 2011-08-15 22:18:50
Autor: tomek
BIK, KRD itp...
On 15.08.2011 22:01, mokpl wrote:
W dniu 2011-08-15 20:31, Regand pisze:

A jaki panstwowy urzad wg ciebie korzysta z KRD?

Słyszałem, że np. Urząd Pracy przy przyznawaniu dotacji. Sam nie
sprawdzałem. Może Ktoś potwierdzi/zaprzeczy.

vs

> Pytam, bo zauważyłem, że państwowe urzędy z tego korzystają

Tomek

Data: 2011-08-15 23:03:45
Autor: mokpl
BIK, KRD itp...
W dniu 2011-08-15 22:18, tomek pisze:

> [...]

sprawdzałem. Może Ktoś potwierdzi/zaprzeczy.

vs

 > Pytam, bo zauważyÅ‚em, że paÅ„stwowe urzÄ™dy z tego korzystajÄ…

No i?
Będziesz za słówka łapał, czy może coś wiesz na temat?

Ja wiem tyle, ile powiedział mi wiarygodny znajomy, który z tego powodu nie dostał dotacji. I dodam, że nie interesują mnie dalsze dyskusje na takim poziomie. Albo na temat albo wcale.

BIK, KRD itp...