BIK, KRD itp...

Data: 2011-08-16 22:36:57
Autor: Maciek.
BIK, KRD itp...
Użytkownik "mokpl" <mokpl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j2blrk$fcv$1inews.gazeta.pl...
Czy Biuro Informacji Kredytowej albo Krajowy Rejestr Długów (nie wiem, co jeszcze) to są jakieś państwowe instytucje?

Jeszcze jest Infomonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A. i pewnie parÄ™ innych.

Pytam, bo zauważyłem, że państwowe urzędy z tego korzystają, więc zastanawiam się dlaczego korzystają z usług tych właśnie firm a nie jakiś innych.

Dlaczego korzystają z tych właśnie baz? Bo z konkurencją jak na razie jest dość marnie.
I pewnie ustawa prawo bankowe oraz ustawa o udostępnianiu informacji gospodarczych i wymianie danych gospodarczych im na to pozwalają.

--
M.

BIK, KRD itp...