BIK a karty kredytowe

Data: 2010-06-12 00:19:00
Autor: Pawel K.
BIK a karty kredytowe
witam

w ostatnim czasie szukalem kredytu gotowkowego.
jak juz znalazlem najlepsza oferte, okazalo sie, ze bank odmowil przyznania kredytu.

wczesniej w jednym z bankow dowiedzialem sie ze w BIKu widnieje moje zadluzenie na nieco ponad 90zl.
do tej pory 3 razy bralem zakup na raty, aktualne konto bankowe jest moim trzecim kontem, no i mam dwie karty kredytowe, jedna ktora regularnie splacam, druga ktora dostalem gratis przy zakupie i ktora do tej pory nie jest aktywna (na dniach podejde do banku aby ja anulowali)

bylem w bankach w ktorych bralem cos na kredyt i tam wszystko jest ok.

w jednym z bankow gdzie kiedys mialem konto, rowniez wszystko ok.
pozostaje ostatnia opcja, czyli jeszcze jeden bank gdzie kiedys mialem konto, ale dzisiaj juz nie zdarzylem do nich podejsc. w kazdym badz razie, jesli i tam wszystko byloby ok, skad moglo sie wziac owe zobowiazanie o ktorym mi nic nie wiadomo - czyzby ktos bral cos na mnie bez mojej wiedzy?

jutro wysylam wniosek do BIKu o informacje ustawowa - moze to w czyms pomoze.

czy jesli jeden bank odrzucil wniosek (byc moze z tej przyczyny) to czy inne rowniez postapia tak samo?

zdolnosc mam znacznie wieksza niz wysokosc kredytu gotowkowego ktory chcialem wziac.

czy w momencie ubiegania sie o kredyt lepiej miec czyste konto na karcie kredytowej, czy nie ma to wiekszego wplywu (jesli wszystko zawsze regularnie bylo splacane)

dziekuje z gory za wszelkie odpowiedzi.

pozdrawiam
pawel

Data: 2010-06-12 01:01:26
Autor: MarekZ
BIK a karty kredytowe
Uzytkownik "Pawel K." <pawel1234ppp@interia.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:huucok$p95$1@inews.gazeta.pl...

razie, jesli i tam wszystko byloby ok, skad moglo sie wziac owe zobowiazanie o ktorym mi nic nie wiadomo - czyzby ktos bral cos na mnie bez mojej wiedzy?

Arogancki i bezkompromisowy skok na kase w wysokosci 90 zl? Nie sadze... :)

czy jesli jeden bank odrzucil wniosek (byc moze z tej przyczyny) to czy inne rowniez postapia tak samo?

Niekoniecznie.

czy w momencie ubiegania sie o kredyt lepiej miec czyste konto na karcie kredytowej, czy nie ma to wiekszego wplywu (jesli wszystko zawsze regularnie bylo splacane)

Bez znaczenia.

Data: 2010-06-14 19:49:55
Autor: Pawel K.
BIK a karty kredytowe
Użytkownik MarekZ napisał:
[...]

kwota nie przyprawia o zawrot glowy, ale jednak skas sie wzielo to zadluzenie.
sprawdzilem we wszystkich bankach w ktorych bralem zakup na raty oraz w ktorych mialem konta i wszystko jest uregulowane i bylo splacane na czas.

wniosek do BIKu wyslany. moze historia kredytowa ktora przysle BIK wyjasni sytuacje

czy jesli jeden bank odrzucil wniosek (byc moze z tej przyczyny) to czy inne rowniez postapia tak samo?

Niekoniecznie.

jutro skladam do innego banku. zobaczymy.

czy w momencie ubiegania sie o kredyt lepiej miec czyste konto na karcie kredytowej, czy nie ma to wiekszego wplywu (jesli wszystko zawsze regularnie bylo splacane)

Bez znaczenia.

ok

pozdrawiam
pawel