BIK analitycy w bankach ile widzą ?

Data: 2012-12-02 16:49:30
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
BIK analitycy w bankach ile widzą ?
kto wie?
może jest tu jakiś ex analityk z jakiegoś banku, jak weryfikują klienta, co
ma jakąs tam historię w BIK, to ile taki analityk widzi ?
Widzi jakie limity kredytowe klient ma w innych bankach ?
Widzi ile ma kart kredytowych i jakie limity ?

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/u2012/Pruszkow/index7.php

Data: 2012-12-02 08:27:40
Autor: tmo
Tak :) Widzi wszystko :) Oprócz nazw banków, w których Klient ma pozaciągane zobowiązania. W BIK nie ma (jeszcze) zobowiązań zaciągniętych na działalność gospodarczą. W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 16:49:30 UTC+1 użytkownik Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał:
[...]

-- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia

Data: 2012-12-02 19:06:04
Autor: Aleksandra i Bartłomiej Filipczakowie
BIK analitycy w bankach ile widzą ?
To nie do konca prawda, BIK Przediebiorcy daje mozliwosc zobaczyc takze zobowiazania zaciagniete na dzialalnosc gospodarcza. Jedyne ograniczenie to ilosc bankow, ktore przystapily do systemu.

Data: 2012-12-02 21:40:12
Autor: RobertS
[...]

w BIKu widać i zobowiązania i nazwy banków, natomiast to co związane z DG jest widoczne w BIGu, ale oczywiscie nie wszystko, bo system jest dość ułomny

ps
nie widać zobowiązań ze SKOKów oraz większości BSów

RobertS

Data: 2012-12-03 08:34:35
Autor: Kris
W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 21:40:12 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

> [...]

ps

nie widać zobowiązań ze SKOKów oraz większości BSó

Chyba już dawno żadnego raportu nie widziałeś;)
Analitycy widzą daty zobowiązań, kwoty, historie spłaty itp ale nie widzą nazwy banków.
Skoki od dawna są już widoczne w BIK

Data: 2012-12-03 22:02:07
Autor: RobertS
BIK analitycy w bankach ile widzą ?

Chyba już dawno żadnego raportu nie widziałeś;)
Analitycy widzą daty zobowiązań, kwoty, historie spłaty itp ale nie widzą nazwy banków.
Skoki od dawna są już widoczne w BIK

akurat tak się składa, że zajmuję się takimi raportami praktycznie każdego dnia więc coś tam jednak wiem...

RobertS

Data: 2012-12-04 09:30:44
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 3 grudnia 2012 22:02:07 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> Chyba już dawno żadnego raportu nie widziałeś;)

akurat tak się składa, że zajmuję się takimi raportami praktycznie każdego dnia więc coś tam jednak wiem...

Widzisz ja też od ponad 10 lat widuje raporty BIK (conajmniej kilka dziennie)i nazwy banków niestety tam nie ma a zobowiązania w Skokach od dobrych kilku lat są- co prawda teraz już bez nazwy konkretnego Skoku- ale jeszcze niedawno nazwy były.
Tak jest w 3 znanych mi instytucjach finansowych, być może tam gdzie Ty zajmujesz się raportami jest inaczej.
Nazwy banków widuje tylko w raportach zamówionych przez klientów w BIK.

Data: 2013-02-28 12:57:49
Autor: Pablo
[...]

Dla pewnosci, dlaczego w takich raportach nie widac nazw bankow i czy nazw
bankow nie widac przy wczesniejszych zapytaniach kredytowych?
I dlaczego klient z oczywistych wzgledow ma nazwy bankow, a przy raporcie
dla banku nazw nie ma?

Data: 2013-02-28 14:04:03
Autor: Kamil Jońca
BIK analitycy w bankach ile widzą ?
Pablo <pablo18@gmail.com> writes:

[...]

I dlaczego klient z oczywistych wzgledow ma nazwy bankow,
Choćby ze względu na UoDO

a przy raporcie  dla banku nazw nie ma?
Pewnie chodzi o utrudnianie nieuczciwej konkurencji.

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy.

Data: 2012-12-03 00:36:54
Autor: wromek
[...]

tu bym sie nie zgodzil ;)

--