BIK - brak mojego kredytu

Data: 2009-05-18 02:54:16
Autor: kris
BIK - brak mojego kredytu
Witam,

Podczas ubiegania sie o kredyt gotowkowy dowiedzialem sie, ze zaden z
moich poptrzednich kredytow nie zostal umieszczony przez bank w BIK.
Dziala to na moja niekorzysc - wszystkie kredyty splacalem w terminie.
Zastanawiam sie czy bank ma obowiazek wysylania takich informacji do
BIK czy tez robi to wedle swojego uznania? Domyslam sie, ze informacje
o takim kredycie sa wysylane juz po calkowitym splaceniu kredytu,
dobrze mysle?

Pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2009-05-18 08:42:22
Autor: szczurwa
BIK - brak mojego kredytu
On 18 Maj, 11:54, kris <kris.acco...@gmail.com> wrote:

U mnie z kolei brakuje historii kart kredytowych Eurobanku, Lukasa i
Pekao SA. Ciekawy jest przypadek Eurobanku; jakiekolwiek zapytanie o
jakikolwiek produkt kredytowy, choćby niezobowiązujące, skutkuje
zapytaniem do BIK. U mnie figurują dwa zapytania kredytowe Eurobanku,
a historii karty brak. I teraz tłumacz się innym bankom, że nie masz
dwóch kredytów w tej instytucji.

Data: 2009-05-18 12:06:45
Autor: Kamil Jońca
BIK - brak mojego kredytu
kris <kris.account@gmail.com> writes:

[...]

Generalnie nie ma.

o takim kredycie sa wysylane juz po calkowitym splaceniu kredytu,
dobrze mysle?

NIe. W trakcie spłacania też taki kredyt powinien być.

KJ

--
"#define QUESTION ((bb) || !(bb))" - Shakespeare.

Data: 2009-05-18 05:53:19
Autor: BK
BIK - brak mojego kredytu
On May 18, 12:06 pm, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:

> o takim kredycie sa wysylane juz po calkowitym splaceniu kredytu,
> dobrze mysle?

NIe. W trakcie spłacania też taki kredyt powinien być.

KJ

Zasadniczo to glownie kredyty sa tam w trakcie trwania zobowiazania,
jesli splacalismy terminowo to po skonczeniu okresu kredytowania tylko
za nasza zgoda.

BIK - brak mojego kredytu