BIK elektronicznie

Data: 2013-05-23 19:13:18
Autor: Kamil Jońca
BIK elektronicznie

https://www.bik.pl/pakiet-minimalny

-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -start-- -- -- -- -- -- ->8-- -
Zastanawiasz się, czy kiedykolwiek przekazano do BIK informacje na Twój
temat? Chcesz sprawdzić, czy na podstawie Twojej dotychczasowej historii
kredytowej BIK może wyliczyć Twoją ocenę punktową? Wystarczy Ci
sprawdzenie swoich danych w BIK raz na 6 miesięcy? Jeśli tak, Pakiet
Minimalny jest dla Ciebie! Produkty dostępne w Pakiecie Minimalnym:

    Informacja Ustawowa
    Profil Kredytowy Mini

W Profilu Kredytowym Mini łatwo i szybko sprawdzisz, czy masz już
historię kredytową w BIK i czy można naliczyć Ci ocenę punktową.

Pakiet Minimalny umożliwi Ci także pobranie (raz na 6 miesięcy)
Informacji Ustawowej. Aby mieć nieograniczony dostęp do swojej pełnej
historii kredytowej, łącznie z oceną punktową, skorzystaj z Profilu
Kredytowego Plus dostępnego w Pakiecie Monitoring.

 Jeśli chcesz dodatkowo zabezpieczyć się przed wyłudzeniem kredytu na
Twój dowód, korzystaj z Alertu Strażnik Kredytu, który znajdziesz w
Pakiecie Monitoring lub Pakiecie Ochrona.
-- 8<-- -- -- -- -- -- -- -cut here-- -- -- -- -- -- -- -end-- -- -- -- -- -- -- ->8-- -

Aż mam ochotę sprawdzić ;)

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
The greatest love is a mother's, then a dog's, then a sweetheart's.

Data: 2013-05-23 20:16:08
Autor: osa
BIK elektronicznie
W dniu 2013-05-23 19:13, Kamil Jońca pisze:

https://www.bik.pl/pakiet-minimalny

Fajnie, że można wreszcie pobrać informację ustawową przez internet. Nie podoba mi się za to forma potwierdzenia tożsamości przelewem *wraz* z przesłaniem skanu DO. Jakoś bankom do zawarcia umowy wystarczy przelew, a oni jeszcze skan chcą. Na szczęście można też potwierdzić przez odebranie poleconego - który przecież może odebrać inny z domowników... albo ja czegoś niedoczytałem ;)

Data: 2013-05-23 20:50:56
Autor: Kamil Jońca
BIK elektronicznie
osa <woytek18@poczta.fm> writes:

[...]

Zdaje się, że można na poleconym napisać "do rąk własnych", ale nie wiem
na ile to skuteczne.

KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
YOW!!  Now I understand advanced MICROBIOLOGY and th' new TAX REFORM laws!!

Data: 2013-05-23 21:49:32
Autor: zgred
BIK elektronicznie
W dniu 2013-05-23 20:50, Kamil Jońca pisze:

Zdaje się, że można na poleconym napisać "do rąk własnych", ale nie wiem
na ile to skuteczne.

Można nawet napisać "Odtańczyć kadryla przy doręczaniu". :)
Skuteczne jak cholera. Zwłaszcza, jak odbiorca ma naklejone "R" na skrzynce :)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-23 21:53:28
Autor: neoniusz
BIK elektronicznie
W dniu 23.05.2013 21:49, zgred pisze:
Skuteczne jak cholera. Zwłaszcza, jak odbiorca ma naklejone "R" na
skrzynce :)

"R" naklejone na skrzyneczce nic nie da jak list jest "za potwierdzeniem odbioru".

Data: 2013-05-23 22:24:43
Autor: zgred
BIK elektronicznie
W dniu 2013-05-23 21:53, neoniusz pisze:
[...]

Było o pisaniu pobożnych życzeń na kopercie, a nie o ZPO.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-24 07:19:09
Autor: Kamil Jońca
BIK elektronicznie
zgred <zgred@empty.com> writes:

[...]

Ale Ty zacząłęś o jakimś R na skrzynce.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
Offer void where prohibited by law.

Data: 2013-05-23 21:56:25
Autor: Kamil Jońca
BIK elektronicznie
[...]

Erm. Czy czytałeś procedurę na stronie BIK? I dlaczego nie?

"Na adres podany przez Ciebie w formularzu wyślemy (za pośrednictwem
Poczty Polskiej) list polecony *z potwierdzeniem odbioru* "

KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
There has been a little distress selling on the stock exchange.

Data: 2013-05-23 21:09:54
Autor: neoniusz
BIK elektronicznie
W dniu 23.05.2013 20:16, osa pisze:
[...]

Przy dodawaniu zdjec DO maja ciekawa opcje, ze mozna "zamazac" niektore dane - zdjecie, imiona rodzicow, miejsce urodzenia, wzrost, kolor oczu i organ wydajacy DO. Aczkolwiek sam proces jest dosc skomplikowany - rzeczywiscie zdjecia DO i przelew to troche przegiecie.

Data: 2013-05-23 22:32:09
Autor: osa
BIK elektronicznie
W dniu 2013-05-23 21:09, neoniusz pisze:
[...]

A to niedoczytałem ;) Jeśli można tyle zamazać to wygląda (w miarę) ok. Zostawiając tylko dane które i tak podajemy przy rejestracji procedura wydaje się być sensowna.

Złocisz z przelewu przepada... i jest przeznaczony na polecone dla tych wybierających opcje z PP ;) Przy odrobinie szczęścia będzie im się może nawet to bilansować jeśli większość będzie wybierać opcję przelew + skan.

Data: 2013-05-24 04:40:45
Autor: quiris
BIK elektronicznie
On 2013-05-23, osa <woytek18@poczta.fm> wrote:

[...]

No chyba, że klient zażąda faktury za usługę sprawdzania tożsamości opiewającą na kwotę 1 PLN, która to faktura przesyłana jest listem poleconym ;)

--
Pozdrawiam,
Robert

Data: 2013-05-24 07:04:00
Autor: zgred
BIK elektronicznie
W dniu 2013-05-23 19:13, Kamil Jońca pisze:

https://www.bik.pl/pakiet-minimalny

26 stron regulaminu, plik .pdf z blokadą konwersji do tekstu i kopiowania zaznaczenia? (Nie chce mi się o tej godzinie wyskakiwać z wyra, żeby odpalić linuxa :) )

WYPAD! Na drzewo do swoich, chędożyć się sami!
(Musiałbym przytoczyć życzenia udanego biernego seksu analnego, czyli ch.w.w.d.)

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-24 07:25:37
Autor: Kamil Jońca
BIK elektronicznie
[...]

Interesujące. Firefx ma wbudowaną przeglądarkę pdfów, którą bez
problemów otworzyłem ten pdf i zaznaczyłem trochę tekstu. Może po prostu nie lubisz czytać?

WYPAD! Na drzewo do swoich, chędożyć się sami!
(Musiałbym przytoczyć życzenia udanego biernego seksu analnego, czyli
ch.w.w.d.)

No cóż. Pozostaje mi życzyć Ci miłego dnia. Nie odpowiadaj. KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
There is no proverb that is not true.

Data: 2013-05-24 07:34:02
Autor: zgred
BIK elektronicznie
W dniu 2013-05-24 07:25, Kamil Jońca pisze:

[...]

A próbowałeś skopiować to do notatnika? (chciałem tylko policzyć znaki)
(chyba jednak wstanę, odpalę tego linuxa i sprawdzę...) :)

Może po prostu nie lubisz czytać?

Takich pierdół napisanych z myślą o tym, aby nikt ich nie przeczytał, a każdy debil mimo to kliknął "przeczytałem" - zdecydowanie nie lubię czytać, nie będę czytał, nie będę klikał i będę nagłaśniał.
Podobnie, jak papierowych regulaminów wydrukowanych czcionką 6p kolorem "szary 25%". Celują w tym firmy ubezpieczeniowe.

WYPAD! Na drzewo do swoich, chędożyć się sami!
(Musiałbym przytoczyć życzenia udanego biernego seksu analnego, czyli
ch.w.w.d.)

No cóż. Pozostaje mi życzyć Ci miłego dnia. Nie odpowiadaj.

Bo co?
:)

P.S. - Nie Tobie życzyłem tego powyższego, tylko autorom takiego regulaminu, podobnie, jak niedawno tfu-rcom z BZWBK.

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-24 07:48:59
Autor: zgred
BIK elektronicznie
W dniu 2013-05-24 07:34, zgred pisze:

A próbowałeś skopiować to do notatnika? (chciałem tylko policzyć znaki)
(chyba jednak wstanę, odpalę tego linuxa i sprawdzę...) :)

Sprawdziłem. Na linuxie da się ^C-^V. :)
55 tys. znaków.

Ile z tego (Panie KJ) zapamiętasz po przeczytaniu?

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-24 08:58:55
Autor: m
BIK elektronicznie
On 05/24/2013 07:48 AM, zgred wrote:
[...]

Przecież to nie jest do tego żeby to w całości pamiętać, tylko żeby zrozumieć :).

A o ile ktoś się nie postarał strasznie, to przy pewnej wprawie czytasz dość szybko (bo np. omijasz definicje tylko rzucając okiem czy są takie do jakich jesteś przyzwyczajony  albo zaklęcia typu "w sprawach nieuregulowanych .....") i wiesz o co chodzi.

To trochę jak z czytaniem dokumentacji do np. biblioteki programistycznej - nie czytam każdego zdania jakby to jakaś beletrystyka była, omiatam wzrokiem całe połacie tekstu, żeby dotrzeć do tego co mnie naprawdę interesuje.

p. m.

Data: 2013-05-24 09:08:00
Autor: zgred
BIK elektronicznie
W dniu 2013-05-24 08:58, m pisze:

[...]

Wiem. Też czytam podobnie, ale tfu-rcy regulaminów celują w ukrywaniu istotnych zapisów i tworzą regulaminy maksymalnie niestandardowe. :) To taki oświecony marketing. :) Wydymać kogoś tak, żeby musiał przyznać, że się na to zgodził.

No i - w technice, jeśli coś pominąłeś, to co najwyżej aplikacja będzie Ci się krzaczyć i wtedy zapytasz siebie "co, kurna pominąłem?", wrócisz i doczytasz. A w przypadku regulaminu oświeceni usenetowcy odpowiedzą Ci "przecież kliknąłeś, że przeczytałeś, to czego się rzucasz, że Cię wydymali?"

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   Zgred.

Data: 2013-05-24 10:32:40
Autor: m
BIK elektronicznie
On 05/24/2013 09:08 AM, zgred wrote:
W dniu 2013-05-24 08:58, m pisze:

[...]

No zależy co piszesz. W skrajnych przypadkach będą np. ludzie pod respiratorami umierać, albo telekom będzie miał straty 1kpln na minutę, a ja będę się ekspresikiem pytać "co kurna pominąłem" :)

A w przypadku regulaminu oświeceni usenetowcy odpowiedzą Ci
"przecież kliknąłeś, że przeczytałeś, to czego się rzucasz, że Cię
wydymali?"

Ja mam taką zasadę: czytam wszystko co podpisuję (w to wliczają się regulaminy i polityki prywatności na stronach www/instalacjach oprogramowania). Jeżeli nie mam czasu/możliwości - nie podpisuję/akceptuję/....

Oczywiście, nie zawsze dam radę się stosować do tej zasady :) Ale staram się.

p. m.

Data: 2013-05-24 09:35:15
Autor: Kamil Jońca
BIK elektronicznie
[...]

Ekhem. Zdanie które zacytowałem, pochodziło z prostej
"jednostronnicowej" instrukcji na stronie BIK. To co chcę powiedzieć, to to, że istnieje podejrzenie, że _NIC_ (nie mówiąc o
regulaminie) nie przeczytałeś na stronie BIK, co nie przeszkadzało Ci
wstawić autorytatywnych tekstów o R na skrzynce i takich tam.
I tyle. KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Fishing, with me, has always been an excuse to drink in the daytime.

BIK elektronicznie