BIK i KK

Data: 2010-04-03 15:19:41
Autor: WW3
BIK i KK
Witam,

Czy w BIKu oprocz ogolnych informacji o przyznanych kartach i ich limitach
pojawiajac sie informacje o uzytkowaniu takich kart. Czy jezeli ktos robi obrot
na kartach rzedu 15k i potem to splaca to takie informacje sie pojawiaja?

Pozdr

Data: 2010-04-03 15:56:04
Autor: Rafał
BIK i KK
W dniu 10-04-03 15:19, WW3 pisze:
Czy jezeli ktos robi obrot
na kartach rzedu 15k i potem to splaca to takie informacje sie pojawiaja?

Tak.

--
Raf

Data: 2010-04-03 07:41:17
Autor: Jacenty
BIK i KK
On 3 Kwi, 15:56, Rafał <ad...@moj.invalid> wrote:
W dniu 10-04-03 15:19, WW3 pisze:

> Czy jezeli ktos robi obrot
> na kartach rzedu 15k i potem to splaca to takie informacje sie pojawiaja?

Tak.

W którym miejscu?
Bo ja zamówiłem sobie nawet raport rozszerzony i nic takiego nie
znalazłem. Wyłącznie saldo karty kredytowej na ostatni dzień miesiąca
oraz info czy były opóźnienia w spłacie.
Informacji o obrotach nie było.
Informacji czy spłacam 100% czy kwotę minimalną - nie było.
Raport BIK z końca 2009 r.

Data: 2010-04-03 09:56:40
Autor: kjonca
BIK i KK
On 3 Kwi, 16:41, Jacenty <jgasow...@wp.pl> wrote:

> Tak.

W którym miejscu?
Bo ja zamówiłem sobie nawet raport rozszerzony i nic takiego nie
znalazłem. Wyłącznie saldo karty kredytowej na ostatni dzień miesiąca

A jak sobie wyobrażasz saldo -1000 bez płacenia tą kartą?

Oczywiście ktoś może spłacać, karty zawsze przed wysyłką "wsadów" do
BIK (i wtedy salda będize miał 0), ale nie przypuszczam, żeby to było
typowe zachowanie.

Ale masz rację, formalnie nie są to obroty na karcie.

KJ

Data: 2010-04-03 21:54:27
Autor: Rafał
BIK i KK
W dniu 10-04-03 18:56, kjonca pisze:
Ale masz rację, formalnie nie są to obroty na karcie.

Zadłużenie na koniec miesiąca można od biedy przyjąć jako obroty. Ale jak zwykle źle zrozumiałem pytanie.

--
Raf

BIK i KK