BIK leci w kuleczki

Data: 2017-07-07 11:47:39
Autor: neoniusz
BIK leci w kuleczki
Nagmerali srogo przy informacji ustawowej. Wczesniej mialem prawie 50 stron.. Teraz 6. Przy czym pierwsza to bzdury i paragrafy, a pozniej teksty w stylu:

"5. MBANK WYDZIAŁ BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ przekazał informacje o zobowiązaniu Karta kredytowa, udzielonym na podstawie umowy zawartej w dniu 11.03.2002 r. na kwotę 54.000 PLN.
Pozostająca do spłaty kwota kapitału wraz z odsetkami wynosi: 12.345 PLN. Data, na jaką dane przekazane do BIK są aktualne to 07.07.2017 r. Zobowiązanie jest w trakcie spłaty. Opóźnienia w spłacie zobowiązania: ostatnia aktualizacja - nie odnotowano, poprzednio - nie odnotowano."

albo

"28. W dniu 16.10.2016 r. o godz. 04:39, w odpowiedzi na zapytanie, BIK przekazał Pana dane do DABA CENTRALA. Podmiot pytający otrzymał informację o historii kredytowej."

0 tabelek, 0 szczegolow. Kupa.

Data: 2017-07-07 22:15:09
Autor: Kamil Jońca
BIK leci w kuleczki
neoniusz <neoniuszek@gmail.com> writes:

[...]

"28. W dniu 16.10.2016 r. o godz. 04:39, w odpowiedzi na zapytanie, BIK przekazał Pana dane do DABA CENTRALA. Podmiot pytający otrzymał informację o historii kredytowej."

0 tabelek, 0 szczegolow. Kupa.

No. Cos mi się wydaje, że odżałuję 10PLN na indywidualną skargę do GIODO
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Samsung Wave to badziewie ...

Data: 2017-07-09 21:56:30
Autor: Kamil Jońca
BIK leci w kuleczki
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) writes:

[...]

Wysmarowałem do BIK takie coś:
Dobry wieczór.
Parę dni temu pobrałem z Państwa serwisu raport który nazywają Państwo
"informacją ustawową" (w załączeniu).
Niestety jest to nazwa mocno na wyrost. Ustawa o ochronie danych
osobowych w art.32 mówi o podaniu "treści danych", nie  "wyciągu",
"zestawieniu" czy "streszczeniu" posiadanych danych.

W związku z powyższym domagam się, w terminie pozostałym na sporządzenie
odpowiedniej informacji tj. do dnia 12 lipca udostępnienia mi raportu
spełniającego ustawowe wymagania. Raport może być w formie
elektronicznej w Państwa serwisie.
Nie liczę, że po dobroci coś zrobią, ale nie będą mogli mówić, że nie
wiedzieli :)
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Good night, Austin, Texas, wherever you are!

Data: 2017-07-10 18:40:32
Autor: Animka
BIK leci w kuleczki
W dniu 2017-07-09 o 21:56, Kamil Jońca pisze:
[...]

Pełny, darmowy raport możesz sobie pobrać bazpłatnie raz na pół roku, Na stronie BIK.

--
animka

Data: 2017-07-10 22:59:41
Autor: neoniusz
BIK leci w kuleczki
On Tuesday, July 11, 2017 at 3:17:48 AM UTC+2, Animka wrote:

> [...]
> KJ

Pełny, darmowy raport możesz sobie pobrać bazpłatnie raz na pół roku, Na stronie BIK.

W nowym panelu juz nie ma czegos takiego jak "pelny" raport.

Data: 2017-12-28 02:24:28
Autor: MK
BIK leci w kuleczki
W dniu niedziela, 9 lipca 2017 21:57:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
[...]

Czesc. Powracam do starego watku, bo sam czekam na informacje ustawowa. Dostales jakas odpowiedz? A może cos się zmienilo i przywrócili stary wzor?
W ogole to oczekiwanie na udostepnienie raportu przez 30 dni jest co najmniej wątpliwe etycznie, bo po miesiącu dostaje się nieaktualny raport (jest generowany z dniem zlozenia wniosku, ale udostępniany do pobrania po 30 dniach).

Pozdrawiam
MK

Data: 2017-12-28 12:55:22
Autor: Kamil Jońca
BIK leci w kuleczki
MK <macka@interia.pl> writes:

[...]

BIK mi odpisał, że wszytko jest OK zrobili to w trosce o czytelność.
NIestety nie miałem na razie czasu, żeby złożyć skargę do GIODO.
KJ

Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy.
-- Charlie McCarthy

Data: 2017-07-11 02:00:10
Autor: Krystek
BIK leci w kuleczki
W dniu 2017-07-07 22:15, Kamil Jońca pisze:
[...]

Samo żądanie kasy za zgłaszanie spraw do GIODO to kur...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

BIK leci w kuleczki