BIK - roznice miedzy zapytaniami (zarzadzanie vs. monitorujace)

Data: 2011-11-26 06:18:02
Autor: Rafal M
BIK - roznice miedzy zapytaniami (zarzadzanie vs. monitorujace)
Witam :)

Czy ktos moze mi napisac, jakie sa roznice miedzy zapytaniami
dokonywanymi przez banki w BIK:

a) monitoring osoby fizycznej
b) zarzadzanie klientem

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-11-26 08:00:30
Autor: Rafal M
On 26 Lis, 15:18, Rafal M <rafal.markiew...@gmail.com> wrote:
Witam :)

Czy ktos moze mi napisac, jakie sa roznice miedzy zapytaniami
dokonywanymi przez banki w BIK:

a) monitoring osoby fizycznej
b) zarzadzanie klientem

Jeszcze jedno pytanie z tego tematu:

Jak dlugo BIK przechowuje informacje o _zapytaniach kredytowych_?

Googluje, ale wszedzie jest tylko info ile przechowuja informacje o
kredytach, natomiast informacji o czasie przechowywania danych o
zapytaniu kredytowym nie ma.

Chodzi mi o sytuacje - typu ubiegam sie o kredyt hipo, skladam wnioski
do 3 bankow, a biore kredyt w jednym banku.
Jak dlugo zapytania kredytowe z pozostalych dwoch bankow beda
widoczne?

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-11-26 19:00:16
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-11-26 17:00, Rafal M pisze:
[...]

Zdaje mi się że rok. Ale nie pamiętam dlaczego mi się tak zdaje :-)
W kaĹĽdym razie stare zapytania dotyczÄ…ce kart kredytowych znikajÄ…
z raportów standardowych po takim mniej więcej czasie.

Data: 2011-11-26 16:03:28
Autor: Bogdan B.

<http://www.bik.pl/bik/o_bik/produkty/dla_banku/banki_spoldzielcze/>

Data: 2011-11-26 07:22:51
Autor: Rafal M
On 26 Lis, 16:03, "Bogdan B." <goodb...@rocketmail.pl> wrote:
W dniu 2011-11-26 15:18, Rafal M pisze:

> Czy ktos moze mi napisac, jakie sa roznice miedzy zapytaniami
> [...]

Dzieki, link moze nie bezposredni, ale wczesniej tego dzialu na
stronie BIK nie znalazlem.

Pozdrawiam
Rafal

BIK - roznice miedzy zapytaniami (zarzadzanie vs. monitorujace)