BILBORDOWA ŚCIEMA ZA 19 MLN!!!

Data: 2017-09-21 07:31:02
Autor: Lepudruk
BILBORDOWA ŚCIEMA ZA 19 MLN!!!
Od kilku dni na różne sposoby obrabia się za pomocą bilbordów propogandę
PiS.
Hasło "Niech zostanie tak jak było" i pod spodem treść o mamusi z 2 dzieci
które wredny sąd wyrzucił na ulicę. Skurwysństwo polega na tym, że tego typu
zachowania sądu dotyczą zwykłych obywateli! Do nich jest adresowana ta
propagandowa ściema! Ta propaganda nie dotyczy ani KRS ani SN!!! DOTYCZY
SĄDÓW POWSZECHNYCH! Ustawę o sądach powszechnych Adrian NIE ZAWETOWAŁ! Jak
ustawa działa moglismy się przekonać kilka dni temu. Ziobro wyrzucił na bruk
3 warszawskich sędziów! Ot tak sobie! Bo ja tak k...wa chcę! TERAZ K..wa MY!
Kto się pożywił ptzy tych bilbordach? Ano kolesie z PiS! Kolejny PiS-owski
palant z obłudnym uśmiechem zaprzecza: TO NIE MY! Komuniści i złodzieje!

--
Lepudruk

Data: 2017-09-21 11:03:18
Autor: Ciemny Lud
BILBORDOWA ŚCIEMA ZA 19 MLN!!!

Użytkownik "Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisał w wiadomości
[...]

Od dawna twierdzę, że to sitwa i kanalie z piekła rodem. Katolicka obłuda, fałsz i sukinsyństwo.

CL

BILBORDOWA ŚCIEMA ZA 19 MLN!!!