BILIX - całkowity koszt

Data: 2011-07-23 17:06:34
Autor: bastek72
BILIX - całkowity koszt
szukam systemu płatności dla swojego sklepu internetowego
pomyślałem o bilix-ie. Oprócz systemu płatności miałbym
darmową reklamę, bo kilka banków wymieniałoby mnie obok
LINK4, szkoły wyższej jakiejś tam i kilku innych podmiotów

cennik ani zachęcający ani zniechęcający. Na początek
cena powiedzmy w wersji A lub B, 1080 czy 1200zł, daje się
przeżyć.

Ale czy dobrze myślę, że klient płaciłby za przelew do mnie?
Czyli dodatkowo, musiałbym np. o złotówkę obniżyć cenę?

aha - i czy zwykła spółka komandytowa może być uczestnikiem
systemu BILIX, nie ma jakiś tam wyśrubowanych wymogów, typu
spółka kapitałowa z kapitałem milion złotych?

Data: 2011-07-23 17:29:14
Autor: f
BILIX - całkowity koszt

Użytkownik <bastek72@onet.pl> napisał w wiadomości news:658f.00000203.4e2ae37anewsgate.onet.pl...
szukam systemu płatności dla swojego sklepu internetowego
pomyślałem o bilix-ie. Oprócz systemu płatności miałbym

Bilix w sklepie? Po co ?
Wg mnie bilix ma sens do płatnosci regularnych o zmiennej kwocie, ułatwia zycie.
To jest coś podobnego do oferty znanego banku "przelew automatyczny modyfikowany"
Dla jednorazowych albo o stałej kwocie, szkoda kasy Twojej i klienta

BILIX - całkowity koszt