Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   BING 53/24/201 zamiast GM24 PEGAZ ? ;)

BING 53/24/201 zamiast GM24 PEGAZ ? ;)

Data: 2009-02-28 14:47:21
Autor: Jacot
BING 53/24/201 zamiast GM24 PEGAZ ? ;)
Kosiek <rider79@poczta.onet.pl> wrote:

A i tak szlag mnie trafia i mam problemy z regulacją (albo sucho, albo zalewa)

Bo Pegaz to jest franca do regulacji;)

A więc w 150tce jest sobie taki BING o odpowiedniej średnicy gardzieli 24 mm. Jakby tak z jednego korpusu zużytego pegaza dotoczyć kawałek króćca typu "rurka na zacisk" i wsadzić większą dyszę główną (coś zamiast tej 105, w pegazie była 180 - a może nie trzeba, nie wiem) no to chyba powinno by zadziałać. Chyba, że inna płaszczyzna działania niż normalnie (oś pływaka wzdłuż a nie w poprzek) w ogóle to wyklucza? (aczkolwiek w pegazie w osie jest wzdłuż, w junaku w poprzek i działał tu i tu, więc...)

A eksperymentuj:) Mie sie zdaje, ze powinno chodzic, jak tylko uda Ci
sie doregulowac;) Binga tego osobiscie nie znam, Emzetowski BVF, ten
sprzed "ekologizacji", to byl najslodszy gaznik do regulacji, . --
Pozdrowionka
Jacot M10
http://www.junak.riders.pl/
http://www.jacot.ath.cx/

Data: 2009-02-28 15:41:39
Autor: Kosiek
BING 53/24/201 lub BVF 24N zamiast GM24 PEGAZ ? ;)
Jacot pisze:
Kosiek <rider79@poczta.onet.pl> wrote:

A i tak szlag mnie trafia i mam problemy z regulacją (albo sucho, albo zalewa)

Bo Pegaz to jest franca do regulacji;)

A więc w 150tce jest sobie taki BING o odpowiedniej średnicy gardzieli 24 mm. Jakby tak z jednego korpusu zużytego pegaza dotoczyć kawałek króćca typu "rurka na zacisk" i wsadzić większą dyszę główną (coś zamiast tej 105, w pegazie była 180 - a może nie trzeba, nie wiem) no to chyba powinno by zadziałać. Chyba, że inna płaszczyzna działania niż normalnie (oś pływaka wzdłuż a nie w poprzek) w ogóle to wyklucza? (aczkolwiek w pegazie w osie jest wzdłuż, w junaku w poprzek i działał tu i tu, więc...)

A eksperymentuj:) Mie sie zdaje, ze powinno chodzic, jak tylko uda Ci
sie doregulowac;) Binga tego osobiscie nie znam, Emzetowski BVF, ten
sprzed "ekologizacji", to byl najslodszy gaznik do regulacji, .

Dzięki, pożyjemy zobaczymy, do listy zapytań dodaję zatem również BVF 24N ;)
--
Kosiek

Data: 2009-03-02 11:53:50
Autor: Kefir
BING 53/24/201 lub BVF 24N zamiast GM24 PEGAZ ? ;)
Elou!
"Kosiek" <rider79@poczta.onet.pl> wrote in message news:gobio4$kib$3wueska.motocykle.org...
Jacot pisze:
Kosiek <rider79@poczta.onet.pl> wrote:

A więc w 150tce jest sobie taki BING o odpowiedniej średnicy gardzieli 24 mm. Jakby tak z jednego korpusu zużytego pegaza dotoczyć kawałek króćca typu "rurka na zacisk" i wsadzić większą dyszę główną (coś zamiast tej 105, w pegazie była 180 - a może nie trzeba, nie wiem) no to chyba powinno by zadziałać. Chyba, że inna płaszczyzna działania niż normalnie (oś pływaka wzdłuż a nie w poprzek) w ogóle to wyklucza? (aczkolwiek w pegazie w osie jest wzdłuż, w junaku w poprzek i działał tu i tu, więc...)

A eksperymentuj:) Mie sie zdaje, ze powinno chodzic, jak tylko uda Ci
sie doregulowac;) Binga tego osobiscie nie znam, Emzetowski BVF, ten
sprzed "ekologizacji", to byl najslodszy gaznik do regulacji, .

Dzięki, pożyjemy zobaczymy, do listy zapytań dodaję zatem również BVF 24N ;)

Kurka, jaki piekny motocyklowy watek! Az mi sie lezka zakrecila ;) Napisz koniecznie czy sie powiodlo, tej ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X
http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta
A moze by tak rajdy motocyklowe dla motocykli?

BING 53/24/201 zamiast GM24 PEGAZ ? ;)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona