BIOGAZ Z GŁUPKÓW

Data: 2011-10-21 22:21:47
Autor: cytryna
BIOGAZ Z GŁUPKÓW
Polsce bezpieczeństwo energetyczne zapewnia samo społeczeństwo produkujące  ogromne ilości biogazu po kapuśniaku, fasolce po bretońsku i ruskich pierogach.
Po co nam gaz z łupków, kiedy mamy pod dodstatkiem biogazu z głupków, co też ewidentnie dowiodły ostatnie wybory prezydenckie i parlamentarne. Niechaj zatem
rządowe media przeanalizują ile np. biogazu dziennie wydzielają osobniki typu Kalisz, Kamiński i sam rezydent po gęsich pipkach w sosie cebulowym. Do dzieła propagandyści i twórcy drugiej Japonii i Zielonej Wyspy.

Data: 2011-10-21 20:28:59
Autor: obserwator
BIOGAZ Z GŁUPKÓW

w Polsce nadal panuje paranoja jesli chodzi o jankesow, a przeciez Chinczycy
robia z nimi kokosowe interesy....ba....kopiuja ich technologie i dziki temu
odbili sie od dna komunizmu dosc szybko.

Wielu Polakow nadal namietnie zakochanych jest jednak w sowieckiej Rosji i pracuje dla Niemcow,jak niewolicy.
Namietnosc do tych panstw,  przypomina milosc masochisty do sadysty:))

Data: 2011-10-21 20:57:33
Autor: obserwator
Niemcy tez robia niezle interesy z Chinami.
Umowy gospodarcze o wartości 15 mld dolarów podpisano we wtorek w Berlinie podczas pierwszych niemiecko-chińskich konsultacji międzyrządowych - poinformował premier Chin Wen Jiabao. Oba kraje chcą zwiększyć wymianę handlową do 200 mld euro w ciągu pięciu lat.

 "Otwieramy nowy rozdział w stosunkach chińsko-niemieckich, które mają strategiczną naturę" - powiedziała niemiecka kanclerz Angela Merkel na konferencji prasowej po rozmowach z udziałem 13 ministrów chińskiego rządu oraz szefów dziesięciu niemieckich resortów. Zdaniem Merkel Niemcy mogą być "motorem, który pomoże w rozwoju i poprawie stosunków między Chinami a całą Unią Europejską".

ps.samochody niemieckie sa sprzedawana po duzo wyzszych cenach w Chinach anizeli w Europie czy Ameryce.

Czesci do samochodow niemieckich sa chyba tez wytwarzana w Polsce:)

Także Wen zapewnił, że "Chiny widzą w Niemczech ważnego strategicznego partnera". "Na dobrych stosunkach chińsko-niemieckich skorzysta cały świat" - powiedział. Dodał, że oba kraje różnią się, jeśli chodzi o historię, kulturę i polityczne systemy. "W niektórych sprawach jesteśmy innego zdania, ale ważne, byśmy się wzajemnie szanowali" - ocenił Wen.

 http://www.pb.pl/2447920,15144,niemcy-i-chiny-kontrakty-o-wartosci-15-mld-usd

Data: 2011-10-21 21:03:18
Autor: obserwator
Niemcy tez robia niezle interesy z Chinami.

Niemcy sprzedaja w Chinach np. audi. Cena tego samochodu w Ameryce wynosi okolo 51 tys. $. Chinczycy placa za ten samochod trzy razy wiecej, a Rosjanie dwa razy wiecej.

Podzespoly do tego samochodu robia polscy niewolnicy:)

http://www.autokrata.pl/artykul/w-chinach-sprzedano-milion-audi-9587

Data: 2011-10-21 23:04:36
Autor: u2
W dniu 2011-10-21 23:03,  obserwator pisze:
Niemcy sprzedaja w Chinach np. audi. Cena tego samochodu w Ameryce wynosi okolo 51 tys. $.

A co, nie stac nas na audice ? :)

Data: 2011-10-21 22:29:10
Autor: lupa-honda
BIOGAZ Z GŁUPKÓW
[...]

Dla kogo pracuje Pawluk sygnatariusz umowy z Gazpromem?
"Moskwa traktuje dostawy gazu ziemnego i ropy naftowej do Europy jako instrument własnej polityki zagranicznej. W dokumencie rządowym "Strategia energetyczna Rosji do 2020 r." można przeczytać, że "strategicznym celem rozwoju sektora gazowego (...) jest ochrona politycznych interesów Rosji w Europie i sąsiadujących krajach (...)".

W innym kremlowskim dokumencie "Strategia energetyczna Rosji do 2030 r." czytamy, że "strategicznym celem zagranicznej polityki energetycznej jest maksymalne wykorzystanie potencjału energetycznego Rosji w celu pełnej integracji ze światowym rynkiem energii, wzmocnienie na nim pozycji Rosji i uzyskanie możliwie najwyższego zysku dla gospodarki narodowej". Z tej perspektywy najważniejszym rosyjskim projektem infrastrukturalnym ostatniego dziesięciolecia, który służyć ma osiągnięciu strategicznych politycznych i gospodarczych celów Rosji, jest właśnie budowa magistrali gazowej przez spółkę Nord Stream. Myli się ten, kto uważa, że kosztowna budowa "politycznego" gazociągu nie przyniesie Rosji i Niemcom wymiernych zysków. Niestety, Polska należy do grupy tych państw, które wkrótce mogą odczuć w wymiarze finansowym i politycznym, co w praktyce oznacza budowa Gazociągu Północnego."
N.Fz.21.10.2011

Data: 2011-10-21 20:31:19
Autor: obserwator
BIOGAZ Z GŁUPKÓW

************************************

[...]

przeciez to oczywiste i wyraznie widoczne od smolenskiej tragedii, ze Polska realizuje interesy Rosji i Niemiec, a nie wlasne.

Data: 2011-10-21 22:40:00
Autor: pluton
BIOGAZ Z GŁUPKÓW
[...]

Ja bym jeszcze prezia nakarmil papryką - zasilil by biogazem male osiedle.

Nullification

Data: 2011-10-21 20:46:05
Autor: obserwator
BIOGAZ Z GŁUPKÓW
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

Ja bym jeszcze prezia nakarmil papryką - zasilil by biogazem male osiedle.

ale to wlasnie za czasow PiS sprawa gazu z lupkow byla rozwiazywana w interesie Polski. Twoj idol tuskodonek, ja uwalil, bo ma Polakow w wiadomym miejscu.

Data: 2011-10-21 23:19:45
Autor: pluton
BIOGAZ Z GŁUPKÓW

> [...]
interesie
Polski. Twoj idol tuskodonek, ja uwalil, bo ma Polakow w wiadomym miejscu.

No bo wtedy jeszcze nie bylo kwestii 'papryka, czy nie papryka, oto jest
pytanie, jak zyc ?'
Nullification

Data: 2011-10-22 02:26:27
Autor: MH
BIOGAZ Z GŁUPKÓW
cytryna <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał(a):
[...]

Jeszcze trauma nie popuściła ??!!  Aż tak boli ?!  A może to tylko zlecenie za
parę 'zeta'..  Śmieszni jesteście !! Bąki se puszczajcie na meleksach , nowych dworcach PKP
itp...  I na Helu latajcie se !!
Partyjka , buahaha ......

MH

--