BIOMETRYCZNY ZAMEK do DRZWI KLAMKA na ODCISK PALCA

Data: 2011-02-23 10:59:00
Autor: Gupik
BIOMETRYCZNY ZAMEK do DRZWI KLAMKA na ODCISK PALCA
przeglądając Allegro znalazłem coś takiego [ http://aukcja.interia.pl/ShowItem2.php?item=1405667506 ] czy warto toto kupować i instalować ? jak widać z opisu tego towaru to wygląda całkiem ciekawie, bo nie ma konieczności otwierania kluczem, [ dobre dla osób które mają mało sprawne ręce ], tylko jak ogólnie z tym jest, czy może toto wpuścić zupełnie obsą osobę przez pomyłkę ??

Data: 2011-02-23 13:18:49
Autor: szerszen

Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik2lp5$u0h$1@node2.news.atman.pl...

przeglądając Allegro znalazłem coś takiego [

to teraz przejrzyj yt i zobacz ile jest tutoriali jak zrobić sobie cudze odciski i jak łatwo te gadżety oszukać

zresztą w jednym odcinku pogromców mitów, testowali takie odciskowe zabezpieczenia, w ten czy w inny sposób oszukali wszystkie jakie mieli w programie

Data: 2011-02-23 14:37:41
Autor: Jan Kowalski

Użytkownik "szerszen" <szerszen@tlen.pl> napisał w wiadomości news:ik2tv7$6ec$1news.task.gda.pl...

[...]

 To zależy od typu czytnika. Nowsze sprawdzają temperature i pare innych czynników. Głównie dobrze by miało jakis atest.
Pol biedy kiedy Ciebie nie wpusci... A i dobrze jest miec wpisane kilka palcow. Mozesz sie skaleczyc i palec miec zabandazowany.

Data: 2011-02-23 15:01:24
Autor: szerszen

Użytkownik "Jan Kowalski" <Kowalski@nomail.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ik32j6$rc9$1@news.net.icm.edu.pl...

To zależy od typu czytnika. Nowsze sprawdzają temperature i pare innych czynników. Głównie dobrze by miało jakis atest.

to musi być bardzo dużo czynników, bo temperatura to najmniejszy problem, a czytniki w pogromcach, miały atesty ;)

Data: 2011-02-23 15:15:31
Autor: Kapsel
Wed, 23 Feb 2011 14:37:41 +0100, Jan Kowalski napisał(a):

Pol biedy kiedy Ciebie nie wpusci... A i dobrze jest miec wpisane kilka palcow. Mozesz sie skaleczyc i palec miec zabandazowany.

Jak raz biegłem na autobus, się wywróciłem tak niefartownie, że obdarłem
całe dłonie do mięsa praktycznie :] Przez jakiś miesiąc łaziłem w bandażach jak postacie z głupich kreskówek,
nie wyobrażam sobie wtedy korzystać z takiego czytnika (chyba, że
alternatywnie można by wpuścić kroplę krwi do badania ;]).

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2011-02-23 15:45:34
Autor: Damork
BIOMETRYCZNY ZAMEK do DRZWI KLAMKA na ODCISK PALCA
Na mównicę wtargnął "Kapsel", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

[...]

Można by jeszcze mieć kombinowany z takim ustrojstwem do skanu siatkówki,
choć z takim to ja miałbym ostatnio problem, bo jakiś wirus mi się na oczy
rzucił i chodziłem wyglądając jak wściekły królik. Nie wiem czy by to
odczytu nie zakłóciło.
Ewentualnie taki kompleksowy skaner jak chyba w "Potwory Kontra Obcy" był,
tam trzeba było nawet odcisk tyłka robić :)

--
Pozdrawiam Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N

Data: 2011-02-23 16:13:38
Autor: Krzysztof 45
Kapsel napisał(a):
[...]
Można to Twoje zdarzenie potraktować na zasadzie zgubienia kluczy.
Zaprogramowane palce od nogi, byłyby w formie kluczy zapasowych :-D
--
Krzysiek

Data: 2011-02-24 07:39:58
Autor: Dziobak
BIOMETRYCZNY ZAMEK do DRZWI KLAMKA na ODCISK PALCA

Użytkownik "Kapsel" napisał

(chyba, że alternatywnie można by wpuścić kroplę krwi do badania ;]).

.... albo próbkę nasienia  ;)

".... sprawdzić , czy nie ksiądz..."

pozdrawiam

Dziobak

Data: 2011-02-23 21:23:00
Autor: Artur Lew
W dniu 2011-02-23 13:18, szerszen pisze:
zresztą w jednym odcinku pogromców mitów, testowali takie odciskowe
zabezpieczenia, w ten czy w inny sposób oszukali wszystkie jakie mieli w
Dodaj ze najtrudniejsza metoda ktora testowali czlowiekowi ktory sie
bawil chlorkiem zelazowym (kazdy domorosly elektronik) zajmie
kilkadziesiat minut na zrobienie odcisku a pozniej z nudow otwierali te
atestowane zamki zwyklym wydrukiem na laserowce...
:D

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

BIOMETRYCZNY ZAMEK do DRZWI KLAMKA na ODCISK PALCA