BIOS do płyty głównej

Data: 2011-01-13 16:39:41
Autor: qwerty
BIOS do płyty głównej
Użytkownik "Wojtek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:xn0h91jl8d31nl000@news.gazeta.pl...
Niby trochę NTG ale w sumie chodzi o płytę główną i BIOS ;)

Masz najnowszÄ… od producenta?:
http://www.biostar.com.tw/app/en/mb/bios.php?S_ID=21

Data: 2011-01-13 21:55:08
Autor: Wojtek
BIOS do płyty głównej
qwerty wrote:

Masz najnowszÄ… od producenta?:
http://www.biostar.com.tw/app/en/mb/bios.php?S_ID=21

Oczywiście, że tak. Chciałem się tak narawdę dowiedzieć czegoś o ww. serwisie.
Na ten moment temat dla mnie "do zamknięcia"

--
Wojtek

Data: 2011-01-14 00:26:00
Autor: Michal Lukasik
BIOS do płyty głównej
Dnia 14.1.2011, Michal Lukasik napisa³(a):

Chcia³em siê tak narawdê dowiedzieæ czego¶ o ww. serwisie.

Google odciêli?
(zreszt± nie trzeba Google by wiedzieæ, ¿e szukaj± frajerów)

Jeden z pierwszych wyników
http://download.cnet.com/BIOSAgentPlus/3640-2098_4-11375345.html

Od razu widaæ, ¿e wszyscy s± "zadowoleni". ;D

Przyk³adowa opinia:

"False Report"

by seaboss255 on October 31, 2010 Pros: Nothing that I tried was good

Cons: The scan of my PC indicated there was a BIOS update needed for my
PC. When I paid for their service, they sent me an email that said my BIOS
was already at the correct level.

after paying for their service they sent me an email that said just the
opposite... my BIOS was already at the right level. It's almost like bait
and switch except they don't switch you to anything, they just take your
money and tell you you're good like you are. --
 _____ __________________________
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/
  T  | |  |  |  \__T  =  |  !  T    UIN 53883184    GG#1902559
  |__|_|__|__|_____|__|__|_____|  _  l  @  t  l  e  n  .  p  l

Data: 2011-01-15 00:27:17
Autor: Pszemol
BIOS do płyty głównej
"Wojtek" <nick0000@gazeta.pl> wrote in message news:xn0h931ep1wxvrj000news.gazeta.pl...
qwerty wrote:

[...]

Ciekawi mnie tylko czy już zapłaciłeś za ten "nowy" BIOS $30 :-)

Data: 2011-01-15 20:48:34
Autor: Wojtek
BIOS do płyty głównej
Pszemol wrote:

Ciekawi mnie tylko czy już zapłaciłeś za ten "nowy" BIOS $30 :-)

Ano było tak, wczytałem się w ich stronkę i:
- zapłaciłem (Paypal) - Zapodałem ich narzędziem wynik skanowania
- otrzymałem inf. że w ciągu 24h powinien otrzymać link do BIOSu
- po ok 12h otrzymałem inf, że nie dostanę póki co ;)
- napisałem zatem do supportu, że mają na stronie "30 days money back
guarantee" i chciałbym z tego skorzystać
- po 4 godzinach miałem kasę spowrotem na moim Paypalu.

Zatem, nie można liczyć, że pomogą gdy samemu już się szukało, ale kasę
oddadzÄ… ;)

--
Wojtek

Data: 2011-02-17 10:42:59

[...]