BIOS i nieudane flashowanie

Data: 2011-08-01 10:02:57
Autor: Heraklit
BIOS i nieudane flashowanie
Pierwszy raz się mi to zdarzyło - flashowanie biosu zakończyło się
porażką. Uruchomienie kompa kończy się na pierwszej stronie biosu czyli
nazwa biosu, procesora i podpiętych napędów. Później jest komunikat o
błędzie w biosie i poleceniu naciśnięcia F1 kontynuuj lub DEL wejdź do
biosu. Niestety cokolwiek nacisnę kończy się na czarnym ekranie.
Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus
M2N-E)? --
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-08-01 09:56:27

Data: 2011-08-01 10:49:17
Autor: geos
Heraklit wrote:
[...]

miałem kiedyś sytuację z identycznymi objawami ale z inną płytą. pozwierałem styki odpowiedzialne za czyszczenie pamięci CMOS, poczekałem trochę, wyciągnąłem baterię, włożyłem, znów pozwierałem, uruchomiłem, poustawiałem na nowo parametry w biosie, i jak ręką odjął, działa do dziś. jeśli więc wspomniane symptomy przekładają się na podobny problem to możesz przynajmniej spróbować.

geos

Data: 2011-08-02 08:25:57
Autor: Heraklit
BIOS i nieudane flashowanie
Był sobie taki dzień: 1 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 10:49
*geos* naskrobał(a):

jeśli więc wspomniane symptomy przekładają się na podobny problem to możesz przynajmniej spróbować.
geos
dzięki za radę, udało się;)

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-08-02 08:25:16

Data: 2011-08-01 12:36:31
Autor: Jacek Maciejewski
Dnia Mon, 1 Aug 2011 10:02:57 +0200, Heraklit napisał(a):

Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus
M2N-E)?

Jak kość biosu wyjmowana to zaprogramować na innej płycie :)
--
Jacek

Data: 2011-08-01 13:14:48
Autor: pravus
On Mon, 1 Aug 2011 10:02:57 +0200, Heraklit wrote:

Czy można uratować jeszcze BIOS (firmy Award),a w sumie całą płytę (Asus
M2N-E)?

Próbowałeś poszukać w instrukcji do płyty? Tak w okolicach 4.1.6 ASUS
CrashFree BIOS 3

Data: 2011-08-01 14:53:50
Autor: Heraklit
BIOS i nieudane flashowanie
Był sobie taki dzień: 1 sierpień (poniedziałek), gdy o godzinie 13:14
*pravus* naskrobał(a):

Próbowałeś poszukać w instrukcji do płyty? Tak w okolicach 4.1.6 ASUS
CrashFree BIOS 3
hm, spróbuję, chociaż brzmi to trochę za prosto.

--
Pozdrawiam,

Post stworzono 2011-08-01 14:52:50

BIOS i nieudane flashowanie