BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE

Data: 2009-04-02 22:09:09
Autor: nom
BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE
¶ci±gnij sobie obraz dysku Hirens Boot Disk i z niego zabootuj komputer, tam jest szereg menad¿erów plików z których mo¿esz odpaliæ instalkê win98. Jest tam nawet mini win98 uruchamiany z p³yty CD.

Data: 2009-04-02 13:20:06
Autor: kazio101
On 2 Kwi, 21:09, "nom" <no...@usunto.gazeta.pl> wrote:
¶ci±gnij sobie obraz dysku Hirens Boot Disk i z niego zabootuj komputer, tam
jest szereg menad¿erów plików z których mo¿esz odpaliæ instalkê win98. Jest
tam nawet mini win98 uruchamiany z p³yty CD.

Na stronie http://www.hiren.info/downloads/freeware-tools/1 jest wiele
narzêdzi. Co mam wybrac?

Data: 2009-04-03 08:20:02
Autor: nom
BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE
Data: 2009-04-02 13:27:07
Autor: kazio101
[...]

Dziekuje za porade, ale tego nie widze na stronie Hiren. Gdzie mam
szukac?

Data: 2009-04-03 00:41:52
Autor: FOX33
BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE
A masz na dysku partycjê C: sformatowan± pod FAT? Jesli nie to jak chcesz zainstalowaæ win '98?

FOX33

Data: 2009-04-03 02:42:59
Autor: kazio101
On 2 Kwi, 23:41, "FOX33" <marcin.lisie...@vp.pl> wrote:
A masz na dysku partycjê C: sformatowan± pod FAT? Jesli nie to jak chcesz
zainstalowaæ win '98?

FOX33

Mam C, ale D mam w NTFS. Utworze nastepna w FAT32 specjalnie dla Win98.

Data: 2009-04-03 12:10:45
Autor: nom
BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE
Jest programik, który czyta (zapisuje te¿, ale nie w wersji darmowej) na partycji NTFS i dzia³a bardzo dobrze pod win98, bo kiedy¶ mia³em kilka systemów na jednym komputerze (m.in. w³a¶nie win98 i win2000). :-)

Data: 2009-04-06 18:09:45
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 3 Apr 2009, kazio101 wrote:

[...]

  Tak z czystej ciekawo¶ci (czyta³em resztê w±tku) - jak wielki by³ dysk
i w którym miejscu tê partycjê stworzy³e¶?
  Bo jak >130++ GB to mog³o byæ ciekawie :D

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-04-07 07:57:05
Autor: kazio101
On 6 Kwi, 17:09, Gotfryd Smolik news <smo...@stanpol.com.pl> wrote:

> [...]

i w którym miejscu tê partycjê stworzy³e¶?
  Bo jak >130++ GB to mog³o byæ ciekawie :D

Ostatecznie instalowalem na pierwszej partycji C na dysku. FAT32,
20GB, sformatowalem ja bo przez te eksperymenty zepsulem moj WinXP i
zaczalem instalowanie obu systemow od nowa.

Data: 2009-04-03 08:20:43
Autor: nom
BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE
Data: 2009-04-03 21:56:01
Autor: Gemini
BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE

U¿ytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gr49rv$ess$1inews.gazeta.pl...
http://www.givemesolution.org/my-software-collection/36-my-software-collection/48-hirens-boot-cd.html
Mam te¿ p³tê g³own± Asus i oa NIE ob³uguje Win98. Tylko Win 2000 i XP. Czyli wymuszony zakup WinXP ;(

--
Pozdrówka
Gemini

Data: 2009-04-04 20:04:25
Autor: RyAn
BIOS nie widzi płyty instalacyjnej Win 98 SE
Gemini pisze:
[...]

Zgadza sie. Nie tylko ASUS. Gigabyte też . Na stronach producentów płyt sa informacje
typu "nie obsługuje winMe win98"

RyAn

Data: 2009-04-05 08:41:46
Autor: kazio101
BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE
Przeedytowalem system.ini zgodnie z informacjami na stronie
Microsoftu. Uzyskalem tyle, ze uruchamia sie w trybie awaryjnym. Po
przeresetowaniu zawiesz sie na ekranie powitalnym... Moze da sie jakos
inaczej uruchomic? Jest kilka opcji w menu dajacym wubor trybu
awaryjnego (czarny ekran z bialymi literkami). Nie znalazlem
informacji czy plyta obsluguje Win98. Ale ten system juz nie jest
wspierany przez producentow sprzetu. Jak uzyskam stery do grafiki (ATI
Asus EAH3450) aby uzyskac wyzsza rozdzielczosc, jak uruchomie karte
dzwiekowa (jest zintegrowana)? Moge kupic inne, starsze. Ale nie wiem
czy warto tyle pracy w to wkladac. Ma ktos pomysl?

Data: 2009-04-05 18:50:06
Autor: RyAn
kazio101 pisze:
[...]

Zainstaluj VirtualPC lub co¶ w tym stylu a w nim W98,Linuksa i co tam
jeszcze potrzebujesz.

RyAn

BIOS nie widzi p³yty instalacyjnej Win 98 SE