BIPER

Data: 2016-07-12 13:38:45
Autor: Robert Tomasik
BIPER
Właśnie znalazłem pager sieci METRO-BIP. Fakt, że od dawna go nie
używałem. Na ich stronie jest informacja, że wyłączają sieć w 2013 roku.
Ma ktoś pomysł na jakiekolwiek wykorzystanie tego, czy jedynie utylizacja?

Data: 2016-07-12 14:34:17
Autor: ToMasz
BIPER
Właśnie znalazłem pager sieci METRO-BIP. Fakt, że od dawna go nie
używałem. Na ich stronie jest informacja, że wyłączają sieć w 2013 roku.
Ma ktoś pomysł na jakiekolwiek wykorzystanie tego, czy jedynie utylizacja?

stawiam piwo i pokrywam koszty wysyłki
ToMasz

Data: 2016-07-13 22:02:55
Autor: Robert Tomasik
BIPER
W dniu 12-07-16 o 14:34, ToMasz pisze:
[...]

Ponieważ masz antyspamowy adres email, więc na mój adres przyślij swój
adres. Piwo możesz za moje zdrowie wypić. Stać mnie na znaczek za te
kilka złotych. Może poczta tego nie rozwali. I tak bezwartościowe. Skoro
Ci się na coś to przyda, to będziesz miał prezent od usnetu :-)

Data: 2016-07-12 22:20:24
Autor: Grzexs
BIPER
Właśnie znalazłem pager sieci METRO-BIP. Fakt, że od dawna go nie
używałem. Na ich stronie jest informacja, że wyłączają sieć w 2013 roku.
Ma ktoś pomysł na jakiekolwiek wykorzystanie tego, czy jedynie utylizacja?

Z tokena to baterię wydłubałem i ciągle zasila mi kalkulator. Innego zastosowania równie bezużytecznego urządzenia nie znalazłem. A, raz użyłem do zablokowania zamykającego się okna, ale okazał się za słaby.

--
Grzexs

BIPER