BIZNESTANK...

Data: 2014-03-06 12:12:49
Autor: WW
BIZNESTANK...
W dniu 2014-03-06 12:06, anacron pisze:
Kiedyś dostałem, dawało to 4gr zniżki na litrze, zniżkę
  na bułki ze Słowacji i kilka innych. Później została tylko zniżka na
paliwo, teraz z 4gr stopiło mi się to na 1GR, a Pan za mną nie miał
wcale. Jak się dowiedzieliśmy, zależy to od ilości tankowanego paliwa.
Tym oto sposobem Orlen może moim skromnym zdaniem włożyć sobie tą kartę
w dupę. :)

Getin Bank Podobnie. Ograniczył o połowę roczna kwotę zwrotu za paliwo.
Może sobie tą kartę położyć obok tamtej  :-)

Pozdrawiam
WW

Data: 2014-03-06 16:10:50
Autor: Marcin N
BIZNESTANK...
W dniu 2014-03-06 12:12, WW pisze:
[...]

Dwie karty w jedną dupę? Równocześnie?

--
MN

Data: 2014-03-06 08:23:19
Autor: kogutek444
BIZNESTANK...
W dniu czwartek, 6 marca 2014 16:10:50 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:

> Getin Bank Podobnie. Ograniczył o połowę roczna kwotę zwrotu za paliwo.

> Może sobie tą kartę położyć obok tamtej  :-)

Dwie karty w jedną dupę? Równocześnie?

-- MN

Jak lubisz to możesz jednocześnie.

BIZNESTANK...