BIZNESTANK...

Data: 2014-03-06 17:07:22
Autor: Marcin Ł
BIZNESTANK...

Użytkownik "anacron"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:lf9krv$tmc$1@news.task.gda.pl...

Kiedyś dostałem, dawało to 4gr zniżki na litrze, zniżkę
na bułki ze Słowacji i kilka innych. Później została tylko zniżka na
paliwo, teraz z 4gr stopiło mi się to na 1GR, a Pan za mną nie miał
wcale. Jak się dowiedzieliśmy, zależy to od ilości tankowanego paliwa.
Tym oto sposobem Orlen może moim skromnym zdaniem włożyć sobie tą kartę
w dupę. :)

ja mam 6gr znizki przy lpg i przebiegach miesiecznych ok 3,5-4tys. daje chociaz kawe za free a kawe maja super :)

Data: 2014-03-06 18:00:32
Autor: Budzik
BIZNESTANK...
Uytkownik Marcin krog_007@go2.pl ...

ja mam 6gr znizki przy lpg i przebiegach miesiecznych ok 3,5-4tys. daje chociaz kawe za free a kawe maja super :)

6 gr i kawa?
Czy 6 gr z czego robi sie  darmowa kawa?

Data: 2014-03-07 21:22:22
Autor: Marcin
BIZNESTANK...

Uytkownik "Budzik"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:XnsA2E8BFF35DCFAbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...

[...]