BIZNESY Z KACAPAMI !!!

Data: 2011-09-16 21:36:59
Autor: MH
BIZNESY Z KACAPAMI !!!
Wstyd mi było !!  Temat biznesowy , sprawy w zasadzie "przyklepane"..  Sprawa
trójstronna : Ja kupuję od Niemców , sprzedaję Kacapom. Do tego kontraktu jest
niestety potrzebna firma z innego kraju. Ten kraj , zowie się WARSZAWA.
NIEE !! , To nie jest POLSKA !!! Nie pierwszy raz...  Mało co mi ciul jeden
nie zjebał kontraktu....

Kacap z Niemcem normalnie gada , ja z nimi też , a ta warszawska pociulina
zaczyna pierdolić o powstaniu wawskim.

Rva , zapomniał o Westerplatte , o "nadajniku" w Gliwicach itp....

KURRRWA !!!  To nie jest pierwszy raz !!  Do Wuja wianka , takie numery
wycinają MŁODZI LUDZIE....

Kto ich tego uczy ??  GŁUPOTA , że aż boli !!!

MH

Data: 2011-09-17 00:11:11
Autor: Polok_Prawdziwy
BIZNESY Z KACAPAMI !!!
 MH wrote:

[...]

Apocoś GUPCA do bizmesuw broł...!?

- joto bezpośrednio zkacapami bismesy robiem isem chwolem...

Niedość, zemi ciepluśkie dulary wwalizce psywiezom, tojesce transporty sem same łorganizujom...

Ajus ło cudnych pertakracjach niewspominom, powturych tydziń łokrutnie gałami psewrocom, a śtery dni podżond dozadku chodzem...

Data: 2011-09-16 22:25:16
Autor: MH
BIZNESY Z KACAPAMI !!!
Polok_Prawdziwy <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisał(a):
 MH wrote:

> [...]

Ajus ło cudnych pertakracjach niewspominom, powturych tydziń łokrutnie gałami psewrocom, a śtery dni podżond dozadku chodzem...

================

No dyć tyk ciulów warcawskich zek niekcioł..  Same sie ciule napatocyły , coby
dutkuw darmo łostały ...  A CHUJA CIULE WARSAWIOCKIE łostanom....  Gołom Cipom
bez RYJ.... Hany bemdzies m mojej łokoli ??  Weź zafyrtoj !!!

MH

Data: 2011-09-17 00:58:35
Autor: Sonn
BIZNESY Z KACAPAMI !!!
W dniu 2011-09-16 23:36,  MH pisze:

Kto ich tego uczy ??  GŁUPOTA , że aż boli !!!

A zgadnij ! Jełopy typu Kaczenko i Maciarenko wini ci wystarczyć za przykład bogoojczyźnianych, żydomasońskich i rusofobicznych pierdół.
A że wstyd z tego powodu na cały świat to inna bajka

--
Sonn

Data: 2011-09-17 01:12:39
Autor: Lorn
BIZNESY Z KACAPAMI !!!
W dniu 2011-09-17 00:58, Sonn pisze:
[...]

Ten wstyd wyczytamy w depeszach ujawnionych przez WikiLeaks... Obciach jaki nam fundują na co dzień w kraju wzbudzają jedynie odruch wymiotny i żal, że takie *coś* dostaje się do sejmu.

Data: 2011-09-17 00:38:05
Autor: MH
BIZNESY Z KACAPAMI !!!
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):

> [...]

Ten wstyd wyczytamy w depeszach ujawnionych przez WikiLeaks... Obciach jaki nam fundują na co dzień w kraju wzbudzają jedynie odruch wymiotny i żal, że takie *coś* dostaje się do sejmu.

UFFFF....  "Delikatnie" wyprosiłem "Wawiaka". JAPIERDOLE , ależ to są BUROKI !!

Kontrakt uratowany !!!

MH

--

BIZNESY Z KACAPAMI !!!