BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.

Data: 2011-01-12 20:33:08
Autor: obserwator
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.

 Kto chce niech ulega „obsesji polemiki” z putinowskim łgarstwem. Na takich
przecież wdzięcznych „polemistach” wspiera się gmach rosyjskiej dezinformacji,
wykorzystującej energię i uwagę przeciwnika ogarniętego pasją racjonalizowania
bredni. Czemu zatem nie korzystać z potencjału „prawicowych” blogerów i
publicystów, pochylających się z uwagą nad tezami pułkownika KGB? Tym
bardziej, gdy dzieje się to pod światłym przewodnictwem tzw. dziennikarzy,
słusznie kanalizujących kierunki „dyskusji”.

Istota rosyjskiej dezinformacji nie polega tylko na zmyleniu przeciwnika, ale
na posłużeniu się nim samym do sprokurowania fałszu - na tyle skutecznego, że
przyspieszy jego przegraną. O ile podstawowa dezinformacja sprowadza się do
przedstawienia fałszu jako prawdy, o tyle dezinformacja stosowana przez Rosję
ma na celu zmuszenie przeciwnika do stworzenia przez niego samego fałszywego
obrazu wroga. Nie trzeba zatem okłamywać przeciwnika, on sam wprowadza się w
błąd. Nie trzeba też troszczyć się o racjonalny przekaz, skoro każde kłamstwo
i brednia zostanie podanie gruntownej „analizie” i okolone racjonalną
argumentacją.

Już Churchill twierdził, że podczas wojny prawda jest tak cenna, iż trzeba jej
zapewnić ochronę złożoną z kłamstw. A ponieważ państwo Putina  ma dwie
zasadnicze cechy: z jednej strony kłamstwo jest dla niego formą istnienia, z
drugiej zaś, znajduje się w stanie permanentnej wojny – czyż naśladująca ów
wzór III Rzeczpospolita miałaby nie skorzystać z doświadczeń „wielkiego brata”? Trwa zatem i długo trwał będzie żenujący spektakl wypowiedzi, deklaracji i
ocen dotyczących publikacji posiadającej wartość raportu Burdenki. Pojawią się
„głosy krytyczne” wobec Rosjan, pełne oburzenia wywody i ważkie „analizy”,
wskazujące na „błędy i wypaczenia”.

Trwa zatem i trwał będzie wspólny teatr Tuska i Putina, w którym polskiemu
społeczeństwu przyznano rolę bezwolnego stada – zaganianego w stosowne
zagrody, w rytm pohukiwań medialnych pastuchów.

Cieszę się jedynie z ruskiego błędu – tak ewidentnego, że można go przypisać
tylko nieludzkiej pysze Putina i jego pomagierów. Wszystko przecież, co
zawiera dzisiejszy „raport” zostało już po stokroć obwieszczone i powtórzone
przez polskojęzyczne media i tzw. polityków z grupy rządzącej. Tezy Putina są
znane Polakom od 10 kwietnia, gdy w godzinę po tragedii Władimir Żyrinowski w
radiu "Kommersant-FM", stwierdził że „pewną rolę w katastrofie mógł odegrać
upór prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej”, a Wacław Radziwinowicz – pracownik
„Gazety Wyborczej” podzielił się z Rosjanami uwagami o „incydencie gruzińskim”
i obawą, że „nad Smoleńskiem mogło się zdarzyć właśnie coś takiego”. O tezach
raportu wiedział Radosław Sikorski, gdy 2 maja w programie CNN "Situation
Room" na pytanie: czy już wiadomo co było przyczyną katastrofy w Smoleńsku –
otwarcie wyznał: "moim zdaniem była to kombinacja nadzwyczaj złej pogody, dość
prymitywnego lotniska oraz błędu pilota”.

Rzadka to sytuacja, gdy Rosjanie – mistrzowie dezinformacji popełniają tak
spektakularny błąd. Czy pułkownik Putin tak był pewny swoich nadwiślańskich
„przyjaciół”, że ogłosił tezy raportu już w dniu smoleńskiej tragedii, czy
może polscy „przyjaciele” tak głęboko wejrzeli w intencje hegemona, że
antycypowali dzisiejsze rewelacje? I czy uda się naprawić ten błąd – tylko po
to, by Donald Tusk był odtąd postrzegany jak narodowy bohater?

http://cogito.salon24.pl/267567,blad

Data: 2011-01-12 13:02:36
Autor: robertbig
On 12 Sty, 21:33, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

O tezach
raportu wiedział Radosław Sikorski, gdy 2 maja w programie CNN
"Situation
Room" na pytanie: czy już wiadomo co było przyczyną katastrofy w
Smoleńsku &#8211;
otwarcie wyznał: "moim zdaniem była to kombinacja nadzwyczaj złej
pogody, dość
prymitywnego lotniska oraz błędu pilota&#8221;.

KUUUUUUUUUUUURWAAAAAAAAAAAAAAAAA  !!!
Jaki ty debil jesteś !     Żal  !

Przestań tu wklejac linki z Psychiatryka 24. Nic nie sa warte.

Ciężar głupot które tu lansujesz jest nieznosny.

Gdybys debilu naprawde interesował sie faktami. To bys zauwazył ,ze
taki wnioski były zakładane na 99% tuz po przyjrzeniu sie z grubsza co
sie tam wydarzyło.
Kazdy kto ma zwiazek z lotniczym światem, tak twierdził.

Ba!  Kazdy kto zainteresował sie tematem . Poczytał .Porównał fakty..
Tez mił identyczne wnioski.

Wiem.
Ty masz w dupie kaczke i tych co zgineli.
Ciebie to nawet nie interesuje.
Ty jedynie korzystasz z okazji by ściagnąć gacie i srac na wszytkich
dookoła.
Jedyne co tu przekazałeś ,to to ,ze nienawidzisz ruskich zawsze i im
nie wierzysz nigdy.
Słyszelismy to wiele razy.
Zrozumielismy.
Zamknij już dupe Osrywatorze Wielki

Data: 2011-01-12 13:13:58
Autor: robertbig
On 12 Sty, 22:02, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
On 12 Sty, 21:33, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

O tezach
raportu wiedział Radosław Sikorski, gdy

Dla jasności.

Nieznosze tej mendy Sikorskiego , od co najmiej kilkunast lat.
Nigdy nie głosowałem na PO.
Żygac mi sie chce na widok Ryżego ,

....iii  ,   całego PISu , PSL i Lewaków i całej tej szmaciarni.

Wszyscy to gnidy.
Ty do nich pasujesz Osrywatorze.

Ja tu tylko troche walcze z absurdem.
Dla zabawy.

Broń boze dla normalnosci w tym kraju . Patriotyzmu ! O kurwa co ja
gadam. ?

Takimi hasłami to szastaja ,  co 7,5 s    ,tacy jak ty.

Ps.

Jaki sprej sie stosuje do wypisywania patriotycznego bełkotu na
Narodowej Fladze ????
No powiedz .

Data: 2011-01-12 21:30:20
Autor: obserwator
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a): no troche juz lepiej, moge skomentowac.

Dla jasności.

Nieznosze tej mendy Sikorskiego , od co najmiej kilkunast lat.
Nigdy nie głosowałem na PO.
Żygac mi sie chce na widok Ryżego ,

 Ja tez nie znosze, ale to czy ja kogos lubie czy nienawidze, nie ma zadnego zwiazku z polityka. Uzasadnij jakos merytorycznie dlaczego uwazasz, ze sa nieodpowiednimi
politykami. Ale bez emocji.

....iii  ,   całego PISu , PSL i Lewaków i całej tej szmaciarni.

Wszyscy to gnidy.
Ty do nich pasujesz Osrywatorze.

a dlaczego? ale merytorycznie bez emocji.

Ja tu tylko troche walcze z absurdem.
Dla zabawy.

ale w ten sposob sam tworzysz absurdalne sytuacje ktore w konsekwencji wcale
nie sa zabawne.

Broń boze dla normalnosci w tym kraju . Patriotyzmu ! O kurwa co ja
gadam. ?

Takimi hasłami to szastaja ,  co 7,5 s    ,tacy jak ty.

Jacy ty? co ty o mnie mozesz wiedziec. ty nawet nie starasz sie zrozumiec
tekstow ktore tutaj proponuje oraz zamieszczam w dyskusjach.
 A dlaczego nie chcesz zeby w Polsce byla normalnosc?

Patriotyzm ma rzeczywiscie w Polsce wiele twarzy i zle konotacje.
To slowo jest powtarzane przez rozne medy i czesto za nim kryje sie falasz.

Ja nie znam drugiego kraju na swiecie, ktory by az tak zohydzil  znaczenie
tego slowa, jak to ma miejsce w Polsce.

Data: 2011-01-12 23:33:43
Autor: robertbig
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
On 12 Sty, 22:30, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
robertbig <robert...@wp.pl> napisa (a):

no troche juz lepiej, moge skomentowac.

No to ja tez moge.
Otóz  nie mam jakos ochoty gledzic tu o patriotyzmie itp.
Z kilku prostych powodów.

Otóz skala i rozmiar złej woli jaka tu panuje. Stronniczość zawsze i
za wszelka cene,
To wszytko dla mnie jest tak irracjonalne.
Ze wogóle nie mam ochoty sie w to zagłebiac.
Ty tez kolegen. Masz zawsze jednostronne poglady. Postawisz wszystko
na głowie .
Aby tylko wpierac zawsze i wszedzie , wszsytkim. Nieomylnośc twego
wodza :)

A ja ma to całe barachło w dupie. Juz od bardzo dawna.
Choć tez sie troche irytuje ,na to , jak w tym kraju można komplikowac
najprostsze sprawy.
Irytuje sie jak większokośc  udzielających sie tutaj frustratów. Bo
jednak każdemu tak naprawde lub chocby troche zalezy.
Niestety niewlu jest tutaj obiektywnych. W swojej "walce" o lepsze
jutro.
Jedni do upadłego bronia zawsze Kaczki ,inni kościoła inni Tuska lub
wieczystego i bezwzglednego przymierza z nowymi us-manami.
Praktycznie nie ma tu ludzi racjonalnie myslących. Nawet w kwestiach
gospodarczych .
A co dopiero w kwestiach politycznych.

Więc ....koło się zamyka.

Data: 2011-01-12 21:12:57
Autor: obserwator
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a): (.....)

przypominam, roberciebig aka cyc,  ze to jest grupa dyskusyjna. Prosze zachowywac sie kulturalnie i dyskutowac merytorycznie, a nie urzadzac
burd pijackich. To nie sowiecka melina, tylko polska grupa. Ponial krasnalek sowieckij?

Data: 2011-01-12 13:25:25
Autor: robertbig
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
On 12 Sty, 22:12, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
robertbig <robert...@wp.pl> napisał(a):

(.....)

przypominam, roberciebig aka cyc,  ze to jest grupa dyskusyjna.
Prosze zachowywac sie kulturalnie i dyskutowac merytorycznie, a nie urzadzac
burd pijackich.

Bardzo chetnie nie bede sie upadlał.
Ale zaraz po tobie  Osrywatorze ,  aka Dziura w Dupie
Przecież.
Panie maja pierszeństwo.
My wielkie jaja z tyłu idziemy.
:))))))

Data: 2011-01-12 23:41:58
Autor: Kaczysta
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
Tak było również w 1944 z rapotem komisji Burdenki, który stwierdzał jednoznacznie, że Polaków w Katyniu zamordowali Niemcy jesienią 1942 roku. W raporcie była cała masa przytoczonych "dowodów" i zeznań "świadków" potwierdzających te tezę.
Rosja ma wielkie doświdczenie w fałszowaniu rzeczywistości. Tak też było w kwietniu 1986 po awarii w Czernobylu - ZSRR pokazywał filmy i zdjęcia zaprzeczając, że w elektrowni nastąpił wybuch, bedący skutkiem awarii. Szli w zaparte do ostatniej chwili, aż im udowodniono łgarstwa.
AZ

Data: 2011-01-13 09:38:28
Autor: Dobrodziej
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igl364$oka$1inews.gazeta.pl...

Kto chce niech ulega &#8222;obsesji polemiki&#8221; z putinowskim łgarstwem. Na takich
przecież wdzięcznych &#8222;polemistach&#8221; wspiera się gmach rosyjskiej dezinformacji,
wykorzystującej energię i uwagę przeciwnika ogarniętego pasją racjonalizowania
bredni.

Pozostaje nam tylko się uczyć od najlepszych! ;-) Sądziłeś, że blondyna z MAK powie, że to Putin z Obamą zorganizowali ten zamach?

BB

Data: 2011-01-13 12:25:27
Autor: obserwator
Dobrodziej <stary.user@domena.org> napisał(a):
Pozostaje nam tylko się uczyć od najlepszych! ;-) Sądziłeś, że blondyna z MAK powie, że to Putin z Obamą zorganizowali ten zamach?

chyba nie zrozumiales tekstu. Ja nic nie sadzilem, bo wiem jak beznadziejny mamy rzad i prezydenta.
Rosja po prostu naplula Polsce kolejny raz w twarz i upokorzyla ja.

 A dlaczego? Bo Rosja nie liczy sie ze slabymi. Rosja musi byc trzymanan krotko za pysk.

Wyraznie widac, ze ma Tuska i Komorowskiego za nic. Gardzi nimi. Bo sa slabi.

Wszyscy liczacy sie przywodcy na swiecie, tez wiedza, ze Tuski i Komorowski to gowniarze, kukielki a nie politycy.

Rosjanie nigdy nie byli i nigdy nie beda najlepszymi. A ci z Kremla to
mordercy, dzicz, prymitywy. Jak mozna uwazac ich za wzor do nasladowania? Kto moze takie metody popierac?

Zalosny zycie takiego czlowieka.

Data: 2011-01-13 13:31:29
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igmqvn$9tb$1inews.gazeta.pl...
[...]

To ty nie rozumiesz! Rosja pokazuje figę nie Tuskowi ale Kaczyńskiemu Jarosławowi!  Pokazuje mu, że jak będzie brykać to wkręcą go w tą tragedię. Jarzysz?

BB

Data: 2011-01-13 12:35:22
Autor: obserwator
Wasz Ukochany Dobrodziej <wasz.nowy.stary.user@domena.org> napisał(a):

> [...]

To ty nie rozumiesz! Rosja pokazuje figę nie Tuskowi ale Kaczyńskiemu Jarosławowi!  Pokazuje mu, że jak będzie brykać to wkręcą go w tą tragedię. Jarzysz?

taa jarze. Wiem kim jestes.

--

BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.