BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.

Data: 2011-01-12 13:02:36
Autor: robertbig
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
On 12 Sty, 21:33, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

O tezach
raportu wiedział Radosław Sikorski, gdy 2 maja w programie CNN
"Situation
Room" na pytanie: czy już wiadomo co było przyczyną katastrofy w
Smoleńsku &#8211;
otwarcie wyznał: "moim zdaniem była to kombinacja nadzwyczaj złej
pogody, dość
prymitywnego lotniska oraz błędu pilota&#8221;.

KUUUUUUUUUUUURWAAAAAAAAAAAAAAAAA  !!!
Jaki ty debil jesteś !     Żal  !

Przestań tu wklejac linki z Psychiatryka 24. Nic nie sa warte.

Ciężar głupot które tu lansujesz jest nieznosny.

Gdybys debilu naprawde interesował sie faktami. To bys zauwazył ,ze
taki wnioski były zakładane na 99% tuz po przyjrzeniu sie z grubsza co
sie tam wydarzyło.
Kazdy kto ma zwiazek z lotniczym światem, tak twierdził.

Ba!  Kazdy kto zainteresował sie tematem . Poczytał .Porównał fakty..
Tez mił identyczne wnioski.

Wiem.
Ty masz w dupie kaczke i tych co zgineli.
Ciebie to nawet nie interesuje.
Ty jedynie korzystasz z okazji by ściagnąć gacie i srac na wszytkich
dookoła.
Jedyne co tu przekazałeś ,to to ,ze nienawidzisz ruskich zawsze i im
nie wierzysz nigdy.
Słyszelismy to wiele razy.
Zrozumielismy.
Zamknij już dupe Osrywatorze Wielki

Data: 2011-01-12 13:13:58
Autor: robertbig
On 12 Sty, 22:02, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
On 12 Sty, 21:33, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

O tezach
raportu wiedział Radosław Sikorski, gdy

Dla jasności.

Nieznosze tej mendy Sikorskiego , od co najmiej kilkunast lat.
Nigdy nie głosowałem na PO.
Żygac mi sie chce na widok Ryżego ,

....iii  ,   całego PISu , PSL i Lewaków i całej tej szmaciarni.

Wszyscy to gnidy.
Ty do nich pasujesz Osrywatorze.

Ja tu tylko troche walcze z absurdem.
Dla zabawy.

Broń boze dla normalnosci w tym kraju . Patriotyzmu ! O kurwa co ja
gadam. ?

Takimi hasłami to szastaja ,  co 7,5 s    ,tacy jak ty.

Ps.

Jaki sprej sie stosuje do wypisywania patriotycznego bełkotu na
Narodowej Fladze ????
No powiedz .

Data: 2011-01-12 21:30:20
Autor: obserwator
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a): no troche juz lepiej, moge skomentowac.

Dla jasności.

Nieznosze tej mendy Sikorskiego , od co najmiej kilkunast lat.
Nigdy nie głosowałem na PO.
Żygac mi sie chce na widok Ryżego ,

 Ja tez nie znosze, ale to czy ja kogos lubie czy nienawidze, nie ma zadnego zwiazku z polityka. Uzasadnij jakos merytorycznie dlaczego uwazasz, ze sa nieodpowiednimi
politykami. Ale bez emocji.

....iii  ,   całego PISu , PSL i Lewaków i całej tej szmaciarni.

Wszyscy to gnidy.
Ty do nich pasujesz Osrywatorze.

a dlaczego? ale merytorycznie bez emocji.

Ja tu tylko troche walcze z absurdem.
Dla zabawy.

ale w ten sposob sam tworzysz absurdalne sytuacje ktore w konsekwencji wcale
nie sa zabawne.

Broń boze dla normalnosci w tym kraju . Patriotyzmu ! O kurwa co ja
gadam. ?

Takimi hasłami to szastaja ,  co 7,5 s    ,tacy jak ty.

Jacy ty? co ty o mnie mozesz wiedziec. ty nawet nie starasz sie zrozumiec
tekstow ktore tutaj proponuje oraz zamieszczam w dyskusjach.
 A dlaczego nie chcesz zeby w Polsce byla normalnosc?

Patriotyzm ma rzeczywiscie w Polsce wiele twarzy i zle konotacje.
To slowo jest powtarzane przez rozne medy i czesto za nim kryje sie falasz.

Ja nie znam drugiego kraju na swiecie, ktory by az tak zohydzil  znaczenie
tego slowa, jak to ma miejsce w Polsce.

Data: 2011-01-12 23:33:43
Autor: robertbig
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
On 12 Sty, 22:30, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
robertbig <robert...@wp.pl> napisa (a):

no troche juz lepiej, moge skomentowac.

No to ja tez moge.
Otóz  nie mam jakos ochoty gledzic tu o patriotyzmie itp.
Z kilku prostych powodów.

Otóz skala i rozmiar złej woli jaka tu panuje. Stronniczość zawsze i
za wszelka cene,
To wszytko dla mnie jest tak irracjonalne.
Ze wogóle nie mam ochoty sie w to zagłebiac.
Ty tez kolegen. Masz zawsze jednostronne poglady. Postawisz wszystko
na głowie .
Aby tylko wpierac zawsze i wszedzie , wszsytkim. Nieomylnośc twego
wodza :)

A ja ma to całe barachło w dupie. Juz od bardzo dawna.
Choć tez sie troche irytuje ,na to , jak w tym kraju można komplikowac
najprostsze sprawy.
Irytuje sie jak większokośc  udzielających sie tutaj frustratów. Bo
jednak każdemu tak naprawde lub chocby troche zalezy.
Niestety niewlu jest tutaj obiektywnych. W swojej "walce" o lepsze
jutro.
Jedni do upadłego bronia zawsze Kaczki ,inni kościoła inni Tuska lub
wieczystego i bezwzglednego przymierza z nowymi us-manami.
Praktycznie nie ma tu ludzi racjonalnie myslących. Nawet w kwestiach
gospodarczych .
A co dopiero w kwestiach politycznych.

Więc ....koło się zamyka.

Data: 2011-01-12 21:12:57
Autor: obserwator
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
robertbig <robertbig@wp.pl> napisał(a): (.....)

przypominam, roberciebig aka cyc,  ze to jest grupa dyskusyjna. Prosze zachowywac sie kulturalnie i dyskutowac merytorycznie, a nie urzadzac
burd pijackich. To nie sowiecka melina, tylko polska grupa. Ponial krasnalek sowieckij?

Data: 2011-01-12 13:25:25
Autor: robertbig
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.
On 12 Sty, 22:12, " obserwator" <darz_bor.SKA...@gazeta.pl> wrote:
robertbig <robert...@wp.pl> napisał(a):

(.....)

przypominam, roberciebig aka cyc,  ze to jest grupa dyskusyjna.
Prosze zachowywac sie kulturalnie i dyskutowac merytorycznie, a nie urzadzac
burd pijackich.

Bardzo chetnie nie bede sie upadlał.
Ale zaraz po tobie  Osrywatorze ,  aka Dziura w Dupie
Przecież.
Panie maja pierszeństwo.
My wielkie jaja z tyłu idziemy.
:))))))

BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.