BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.

Data: 2011-01-13 09:38:28
Autor: Dobrodziej
BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igl364$oka$1inews.gazeta.pl...

Kto chce niech ulega &#8222;obsesji polemiki&#8221; z putinowskim łgarstwem. Na takich
przecież wdzięcznych &#8222;polemistach&#8221; wspiera się gmach rosyjskiej dezinformacji,
wykorzystującej energię i uwagę przeciwnika ogarniętego pasją racjonalizowania
bredni.

Pozostaje nam tylko się uczyć od najlepszych! ;-) Sądziłeś, że blondyna z MAK powie, że to Putin z Obamą zorganizowali ten zamach?

BB

Data: 2011-01-13 12:25:27
Autor: obserwator
Dobrodziej <stary.user@domena.org> napisał(a):
Pozostaje nam tylko się uczyć od najlepszych! ;-) Sądziłeś, że blondyna z MAK powie, że to Putin z Obamą zorganizowali ten zamach?

chyba nie zrozumiales tekstu. Ja nic nie sadzilem, bo wiem jak beznadziejny mamy rzad i prezydenta.
Rosja po prostu naplula Polsce kolejny raz w twarz i upokorzyla ja.

 A dlaczego? Bo Rosja nie liczy sie ze slabymi. Rosja musi byc trzymanan krotko za pysk.

Wyraznie widac, ze ma Tuska i Komorowskiego za nic. Gardzi nimi. Bo sa slabi.

Wszyscy liczacy sie przywodcy na swiecie, tez wiedza, ze Tuski i Komorowski to gowniarze, kukielki a nie politycy.

Rosjanie nigdy nie byli i nigdy nie beda najlepszymi. A ci z Kremla to
mordercy, dzicz, prymitywy. Jak mozna uwazac ich za wzor do nasladowania? Kto moze takie metody popierac?

Zalosny zycie takiego czlowieka.

Data: 2011-01-13 13:31:29
Autor: Wasz Ukochany Dobrodziej

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igmqvn$9tb$1inews.gazeta.pl...
[...]

To ty nie rozumiesz! Rosja pokazuje figę nie Tuskowi ale Kaczyńskiemu Jarosławowi!  Pokazuje mu, że jak będzie brykać to wkręcą go w tą tragedię. Jarzysz?

BB

Data: 2011-01-13 12:35:22
Autor: obserwator
Wasz Ukochany Dobrodziej <wasz.nowy.stary.user@domena.org> napisał(a):

> [...]

To ty nie rozumiesz! Rosja pokazuje figę nie Tuskowi ale Kaczyńskiemu Jarosławowi!  Pokazuje mu, że jak będzie brykać to wkręcą go w tą tragedię. Jarzysz?

taa jarze. Wiem kim jestes.

--

BŁĄD - kolejy wyklad o zasadach ruskiej dezinformacji.