BŁAGAM WAS, BŁAGAM, IDŹCIE GŁOSOWAĆ

Data: 2009-06-05 23:00:59
Autor: boukun
BŁAGAM WAS, BŁAGAM, IDŹCIE GŁOSOWAĆ
Tak skomlał prezydent o głosy Polaków. By im się żyło wyśmienicie... Żałosne...

boukun

Data: 2009-06-05 14:10:31
Autor: Antenka
BŁAGAM WAS, BŁAGAM, IDŹCIE GŁOSOWAĆ

Według moich informatorów z "terenu" "LIBERTAS" ma drugi wynik...:)))

Antenka

Data: 2009-06-05 23:19:14
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9886bf49-ad66-44a9-a694-a768484b1eb9k8g2000yqn.googlegroups.com...

Według moich informatorów z "terenu" "LIBERTAS" ma drugi wynik...:)))

Antenka

całkiem możliwe, gdyby wybory były uczciwe. Ale brak sondaży exit poll oznacza, że wyniki będą fałszowane do rana.

boukun

Data: 2009-06-05 14:21:54
Autor: Antenka
BŁAGAM WAS, BŁAGAM, IDŹCIE GŁOSOWAĆ
że wyniki będą fałszowane do rana.

A wiesz, że to całkiem prawdopodobne....:(((

Antenka

Data: 2009-06-05 16:17:30
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0c1kd$keh$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tak skomlał prezydent o głosy Polaków. By im się żyło wyśmienicie... Żałosne...

Cos mi sie wydaje, ze za kilka dni bedziesz znowu skomlal, ze zydzi nie
pozwolili ludziom glosowac na komunistow z tej twojej PPP. Bidnemu
zydowi to zawsze wiatr w oczy

Data: 2009-06-05 23:28:40
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0c21d$ho4$1news.onet.pl...

[...]

Błaźnie, ani mnie to ziębi, ani grzeje, spływa po mnie, te całe jewrowybory. Będę się śmiał, jak się do tej pory śmiałem. Każdy trzeźwo myślący wie, że Żydzi Krzaklewski, Buzek, Bielan, Czarnecki, Cimoszewicz, Borowski itd będą odwiecznie na wikcie Polaków, aż nie skończą jak Geremek z fiutem na wierzchu z tej rozpusty.

boukun

Data: 2009-06-05 16:38:48
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0c2qf$cc8$1atlantis.news.neostrada.pl...

Błaźnie, ani mnie to ziębi, ani grzeje, spływa po mnie, te całe jewrowybory.

To widac, specjalnie w tych twoich coodziennych antyzydowskich odezwach
do ludu miast i wsi.  Bardzo bys chcial, ale nikt nie slucha, wszyscy maja cie w
dupie i nie potrafisz sie z tym pogodzic. zydowi to zawsze wiatr w oczy

Data: 2009-06-05 23:45:23
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0c39b$ki6$1news.onet.pl...

[...]

Oooo, przesadzasz, zdobyłem ostatnio gorącego słuchacza w twojej osobie. Tyle czasu mi poświęcasz, szacun...

boukun

Data: 2009-06-05 16:51:41
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0c3pl$eb3$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Jakiego znowu sluchacza ? Musze siedziec przy kompie, to dla urozmaicenia sobie
czasu, chetnie sprzedam ci kopa z okazji

Data: 2009-06-06 00:05:46
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0c41g$mai$1news.onet.pl...

[...]

Urozmaicenia czasu? 24 h na dobę... 365 dni w roku? 10 lat z rzędu?

boukun

Data: 2009-06-05 17:11:42
Autor: pp

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:h0c5ds$oq5$1nemesis.news.neostrada.pl...

Urozmaicenia czasu? 24 h na dobę... 365 dni w roku? 10 lat z rzędu?

Ty tez bys mogl se zrobic tak jak Bilyk przed spaniem, bo bez zony
zaczyna ci sperma mozg uciskac. Poszedl spac, nie beblaj jak nie wiesz
o czym marudzisz.

Data: 2009-06-06 00:15:44
Autor: boukun

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0c571$or0$1news.onet.pl...

[...]

Właśnie idę się do żony przytulić.

boukun

Data: 2009-06-06 00:24:10
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0c5ih$i11$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
to wy juz nie uprawiacie sexu?
awe

Data: 2009-06-06 05:51:58
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0c2qf$cc8$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Żółć się z ciebie leje strumieniami jak z kazdego nieudacznika.

--
stevep

Data: 2009-06-06 09:50:52
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:h0cmln$uik$1news.vectranet.pl...
[...]

Według ciebie udacznictwo polega na wyjebaniu cwancykiem Polaków z udziału w życiu politycznym i gospodarczym Polski.

boukun

Data: 2009-06-07 05:57:43
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0d78v$qri$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Polega na stałym narzekaniu i nic nierobieniu, na pretensjach do całego świata, że się jest się nierobem i nieudacznikiem.

--
stevep

Data: 2009-06-07 11:11:18
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:h0fbcd$78n$1news.vectranet.pl...
[...]

Miliony ludzi może na głowie stawać i nic nie wymyślą, jak gospodarz im egzystencję spierdoli. Za stan państwea nie jest winien naród, tylko gospodarz. Udaczników mamy tylko od 20 lat jednych i tych samych.

boukun

Data: 2009-06-08 11:00:52
Autor: awe
BŁAGAM WAS, BŁAGAM, IDŹCIE GŁOSOWAĆ
Cenna uwaga. Od tego kto rzadzi zalezy poziom zycia calego narodu
awe

BŁAGAM WAS, BŁAGAM, IDŹCIE GŁOSOWAĆ