BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

Data: 2009-12-07 16:18:40
Autor: projektfilm
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
Witam
Pora na kolejny aspekt w nurkowaniu który w mojej ocenie warto pokazaæ
filmowo.
Go¶cie którzy mieszaj± nam gazy czêsto s± pomijani a ich praca nie
jest doceniona.
Szkoda bo czasem warto siê nad tym zastanowiæ zw³aszcza po g³êbokich
nurach.
Historiê swoj± opowiada chyba najbardziej znany Polak który miesza³
gazy do rekordowych nurkowañ na ¶wiecie a dzi¶ buduje techniczn± bazê
na po³udniu Egiptu.
Ogl±dajcie historiê JUNIORA.
Historiê skromnego faceta który wiele lat temu kupi³ bilet w jedn±
stronê i do dzi¶ jego rogata dusza wymy¶la coraz to ciekawsze
projekty.
Film powsta³ w rekordowym tempie - w tydzieñ.
Mia³ swoj± premierê na Maratonie Filmowym w Katowicach a zdjêcia
robine by³y w Dahabie i Marsa Alam

Czê¶æ pierwsza tutaj
http://www.youtube.com/user/projektfilm?gl=PL&hl=pl#p/u/0/brTF3LkYOgU

Czê¶æ druga tutaj
http://www.youtube.com/user/projektfilm?gl=PL&hl=pl#p/u/1/NAFkIngx0Yo

Pozdrawiam
Dawid

Data: 2009-12-11 01:33:40
Autor: W³odek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
Zaprosili¶cie mnie na swój spektakl No to obejrza³em.....
Hm, mam mocno mieszane odczucia. Go¶æ chyba fajny, miejsca tak¿e. I to wszystko.

Profesja
Prowadzenie kamery, kompozycja ujêæ, monta¿, ruch, dynamika monta¿u itd............... delikatnie mówi±c takie sobie.  Zw³aszcza jak na tydzieñ pracy to jednak skromne osi±gniêcie w kilkunastu minutach gotowego materia³u. Nie wystarczy kupiæ bdb sprzêt, wcisn±æ guziczek i niech sie krêci a co¶ z tego wyjdzie. Wysz³o, no pewnie....

Ostatnio JP z sidemoiunta pu¶ci³ filmik autoportret który z profi punktu widzenia by³ o nieba lepszy. A on ani nie ro¶ci sobie pretensji w swojej zabawie do powa¿nych dzia³añ ani nie u¿ywa nawet kamery podwodnej.

Mam wra¿enie ¿e chcecie uchodziæ za profesjonalistów? Moja rada, je¶li oczywi¶cie mogê j± wyraziæ a Wy zechcecie j± uwzglêdniæ? Zanim pu¶cicie gotowy film do obiegu, niech kto¶ choæ trochê kompetentny to oceni. Bo wstyd puszczaæ film roj±cy siê od wielu b³êdów technicznych i powszechnie panuj±cej przypadkowo¶ci dyskwalifikuj±cy powa¿n± produkcjê.  No chyba ¿e jest to klasa typu by³em rozejrza³em siê i wysz³o co wysz³o ale jest mi to bliskie - bo moje.

Idea twojego uzasadnienia jest ma³o precyzyjna bo by³ to w zamy¶le film propaguj±cy w sumie nowo powsta³± bazê Juniora. No i ok to rozumiem (nawet popieram) ale po co tu wciskaæ ¿e niby nie docenia siê go¶ci od mieszania?

Pozdrawiam W³odek
¯yczê sukcesów

U¿ytkownik "projektfilm" <info@projektfilm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:e4d1e89c-6894-49af-8f61-95a22e283af2@m38g2000yqd.googlegroups.com...

Data: 2009-12-11 06:16:52
Autor: jacekplacek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
W³odek <div100@poczta.onet.pl> napisa³(a):

Ostatnio JP z sidemoiunta pu¶ci³ filmik autoportret który z profi punktu widzenia by³ o nieba lepszy. A on ani nie ro¶ci sobie pretensji w swojej zabawie do powa¿nych dzia³añ ani nie u¿ywa nawet kamery podwodnej.

W³odku, lito¶ci! Jest 7 rano, przychodzê do pracy, odpalam spokojnie neta a tu takie rzeczy... Nie do¶æ, ¿e siê czerwieniê, to jeszcze gor±c± herbat± siê zad³awi³em... Ale dziêki za mi³e s³owa. Fajnie tak: z samego rana :D

Data: 2009-12-11 07:32:43
Autor: Jurek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
W³odku, lito¶ci! Jest 7 rano, przychodzê do pracy, odpalam spokojnie neta a

ta.....
towa¿ystwo wzajemnej adorancji.
Jeszcze se animke posadzcie na kolanach i bêdzei milutko

jk

Data: 2009-12-11 18:54:50
Autor: W³odek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
U¿ytkownik " jacekplacek" <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hfso4j$s69$1@inews.gazeta.pl...
[...]

To co ty robisz ¿e na dzieñ dobry herbatê parzysz!!?????????. Pracujesz w kuchni, jeste¶ kelnerem czy sekretark± ? :-))
Bo wiesz, normalni ludzie pracê zaczynaj± od pracy a nie jakiej¶ ¶ciemy :-))

Zrobi³e¶ sympatyczny filmik to czemu ma mi siê nie podobaæ?. Przy okazji intuicyjnie przyzwoicie zmontowa³e¶ to. Moje uwagi nt. filmiku znasz bo i tam mo¿na by co nieco zmieniæ.
Pozdrawiam W³odek

Data: 2009-12-11 21:40:17
Autor: jacekplacek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
> [...]

Bo wiesz, normalni ludzie pracê zaczynaj± od pracy a nie jakiej¶ ¶ciemy :-))

Ka¿d± porz±dn± pracê zaczyna siê od wypicia szklanki gor±cej herbaty lub zaparzenia kawy. Najporz±dniejsze to te, gdzie oba rytua³y mo¿na pogodziæ. ¦ciema zaczyna siê PO, bo w trakcie ka¿dy jest intruzem i jako taki ignorowany. I tak jest nie¼le, ¿e nie jestem urzêdnikiem, bo wtedy ewentualny intruz sta³by siê potencjalnym petentem, co na jedno wychodzi...

Data: 2009-12-11 22:53:52
Autor: W³odek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

U¿ytkownik " jacekplacek" <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hfue81$a6p$1@inews.gazeta.pl...
> [...]

zaparzenia kawy. Najporz±dniejsze to te, gdzie oba rytua³y mo¿na pogodziæ.
¦ciema zaczyna siê PO, bo w trakcie ka¿dy jest intruzem i jako taki

Aaaaaa ju¿ wiem :-) Przyj±³e¶ rytua³ Anglików albo pracujesz tam¿e. Tam wiadomo herbatka rzecz ¶wiêta... Widzia³em w "Jak rozpêta³em II wojnê ¶wiatow±" :-))

I tak jest nie¼le, ¿e nie jestem urzêdnikiem, bo wtedy ewentualny
intruz sta³by siê potencjalnym petentem, co na jedno wychodzi...

Poczêstuj herbatk± czym go  kompletnie rozbroisz :-)

Pozdrawiam W³odek

Data: 2009-12-11 15:27:17
Autor: tomq100
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
Dnia 2009-12-11 01:33, Użytkownik Włodek napisał:
Zaprosiliście mnie na swój spektakl No to obejrzałem.....
Hm, mam mocno mieszane odczucia. Gość chyba fajny, miejsca także. I to
wszystko.

Profesja
Prowadzenie kamery, kompozycja ujęć, montaż, ruch, dynamika montażu
itd............... delikatnie mówiąc takie sobie. Zwłaszcza jak na
tydzień pracy to jednak skromne osiągnięcie w kilkunastu minutach
gotowego materiału. Nie wystarczy kupić bdb sprzęt, wcisnąć guziczek i
niech sie kręci a coś z tego wyjdzie. Wyszło, no pewnie....

Ostatnio JP z sidemoiunta puścił filmik autoportret który z profi punktu
widzenia był o nieba lepszy. A on ani nie rości sobie pretensji w swojej
zabawie do poważnych działań ani nie używa nawet kamery podwodnej.

Mam wrażenie że chcecie uchodzić za profesjonalistów? Moja rada, jeśli
oczywiście mogę ją wyrazić a Wy zechcecie ją uwzględnić? Zanim puścicie
gotowy film do obiegu, niech ktoś choć trochę kompetentny to oceni. Bo
wstyd puszczać film rojący się od wielu błędów technicznych i
powszechnie panującej przypadkowości dyskwalifikujący poważną produkcję.
No chyba że jest to klasa typu byłem rozejrzałem się i wyszło co wyszło
ale jest mi to bliskie - bo moje.

Idea twojego uzasadnienia jest mało precyzyjna bo był to w zamyśle film
propagujący w sumie nowo powstałą bazę Juniora. No i ok to rozumiem
(nawet popieram) ale po co tu wciskać że niby nie docenia się gości od
mieszania?

Pozdrawiam WÅ‚odek
Życzę sukcesów

Tu są profesjonalne zdjęcia i filmy idź Junior po naukę:
http://div100.fm.interia.pl/
Zabrakło jeszcze tylko analizy psychologicznej postawy Juniora.
Wk. mnie takie pier... i wciskanie wszędzie swoich "fachowych" teoretycznie komentarzy.

tomq100

Data: 2009-12-11 18:38:51
Autor: WÅ‚odek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

Użytkownik "tomq100" <tomq100@gmail.com> napisał w wiadomości grup
[...]

A może coś na temat niebezpiecznych durnot które wypisujesz na temat
regulacji manifoldu? Rozumiem dlaczego choć tu chcesz błysnąć swoimi emocjami :-)

Ale co chcesz od tej strony? Że do bani. Wiem o tym:-) Sądzę że chcesz przeciwstawić film blender junior jakości strony? Zatem przykro mi ale to nie są porównywalne dzieła :-) Tam nie ma żadnych filmów ani fotek choć trochę ambitnych. Nie znam się na internecie i robieniu stron! Dlatego nigdy nie stwierdzę że to co tam zamieściłem jest dobrą robotą webmasterską. Tym bardziej nie podam tego jako przykład do naśladowania. Pudło tomq100.

 A jak już chcesz to tu mam kilka fotek które może warto obejrzeć np tu www.fotkiw.yoyo.pl lub stare tu http://www.diverfoto.ovh.org/ Jednak kolego na tych stronach nie roszczÄ™ sobie pretensji do miana mistrza w temacie choć kilka fotek byÅ‚o wartych wykonania.

Niemniej jednak dobrze trafiłeś bo posiadam tytuły w wersji instruktora fotografii i filmu (dawno temu prowadziłem zajęcia w domu kultury i w szkole) oraz do uczenia ludzi medium jakim jest fotografia zawodowa.
ZaÅ› tajniki filmowej kompozycji, montażu, różnych kontarpunków, prowadzenia kamery i wiele innych przydatnej wiedzy i umiejÄ™tnoÅ›ci zdobywaÅ‚em  już bardzo dawno temu (może nawet jeszcze nie byÅ‚o Ciebie na Å›wiecie) i kilka lat dziaÅ‚aÅ‚em także w tym zawodzie.

Zatem dzięki że mnie polecasz bo skoro widzę proste błędy to zapewne był bym w stanie kogoś nauczyć unikania tychże.

Pozdrawiam WÅ‚odek

Ps. tomq100 jak nie możesz zdzierżyć tego co tu piszę na różne tematy to jest coś takiego jak kf. Ponieważ nie znam się na necie, komputerach to niestety nie poradzę Ci jak mnie wyłączyć w Twojej przeglądarce! Jest tu mnóstwo znawców tych zagadnień więc może oni. Wszak nerwy trzeba chronić.

Data: 2009-12-14 11:08:17
Autor: tomq100
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

[...]

temacie choć kilka fotek było wartych wykonania.

Niemniej jednak dobrze trafiłeś bo posiadam tytuły w wersji instruktora
fotografii i filmu (dawno temu prowadziłem zajęcia w domu kultury i w
szkole) oraz do uczenia ludzi medium jakim jest fotografia zawodowa.
Zaś tajniki filmowej kompozycji, montażu, różnych kontarpunków,
prowadzenia kamery i wiele innych przydatnej wiedzy i umiejętności
zdobywałem już bardzo dawno temu (może nawet jeszcze nie było Ciebie na
świecie) i kilka lat działałem także w tym zawodzie.

[...]

Sprawa jest prosta jak ktoś Cię zaprasza na herbatę to nie wybrzydzaj nawet jeśli Ci nie smakuje - to się nazywa kultura.
Jeśli chodzi o zawór to wyślij mi taki do regulacji zrobię to za darmo i odeślę na swój koszt. Przy okazji tego zaworu też widać, że teoretycznie jesteś mocny a reszta to pseudo fachowe teorie i tylko teorie.

Data: 2009-12-14 12:01:50
Autor:
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisa³(a):
Sprawa jest prosta jak ktoÅ&#65533; CiÄ&#65533; zaprasza na herbatÄ&#65533; to nie wybrzydzaj nawet jeÅ&#65533;li Ci nie smakuje - to siÄ&#65533; nazywa kultura.

Mia³em ochotê napisaæ recenzjê, brak opowie¶ci o heroizmie blendera.
Mog³o byæ choæby jak z po¶wiêceniem targa butle transportowe. ¦cie¿ka
d¼wiêkowa ta sama przez ca³y film 18 min za nudno.

JeÅ&#65533;li chodzi o zawór to wyÅ&#65533;lij mi taki do regulacji zrobiÄ&#65533; to za darmo i odeÅ&#65533;lÄ&#65533; na swój koszt. Przy okazji tego zaworu też widaÄ&#65533;, że teoretycznie jesteÅ&#65533; mocny a reszta to pseudo fachowe teorie i tylko teorie.

Pokaza³em zawór w którym otwarcie o jeden obrót nie otwiera zaworu w 50%,
zawory o du¿ym skoku np z rezerwy Mors czy Draeger maj± tak± mo¿liwo¶æ, skok
1,5 mm, maj± te¿ regulacjê pozycji z powodu wygniatania szczeliwa. Dodatkowo
jest druga butla i nie musz± mieæ du¿ego wydatku chwilowego.

Co do sto¿ka to kto to mówi³ ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-14 19:31:17
Autor: WÅ‚odek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

Użytkownik "tomq100" <tomq100@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hg52q8$8v4$1@news.onet.pl...

[...]

Nie, bo to nie była sympatyczna rozmowa przy towarzyskiej herbatce a publiczna prezentacja filmu na grupie dyskusyjnej przez firmę mającą większe ambicje w realizacji produkcji filmowych. To proste założenie pozwala mi na własny osąd tematu. Tak jest od zawsze na sekcie a nie tylko od lipca kiedy się tu pojawiłeś. Kumasz różnicę? Masz może jakieś uwagi bardziej merytoryczne do tego co napisałem na temat filmu? Jak nie to zamilcz i słuchaj tych którzy mają coś do powiedzenia a może za jakiś czas i Ty będziesz wiedział dużo na różne tematy. Ja mądrzejszych od siebie słucham i czytam uważnie oraz cenię ich uwagi.

Jeśli chodzi o zawór to wyślij mi taki do regulacji zrobię to za darmo i odeślę na swój koszt. Przy okazji tego zaworu też widać, że teoretycznie jesteś mocny a reszta to pseudo fachowe teorie i tylko teorie.

Nie dam Ci żadnego zaworu do dotknięcia!! A to z powodu bzdur jakie wypisujesz w temacie regulacji zaworu mającej zmniejszyć ilość obrotów do pełnego trwałego otwarcia zaworu.

Może zamiast  wÄ…tpliwej propozycji spróbuj odeprzeć moje argumenty! ChÄ™tnie nauczÄ™ siÄ™ czegoÅ› od Ciebie i odkrakam mojÄ… opiniÄ™. Może opis regulacji pozwalajÄ…cy otworzyć ukÅ‚ad gniazdo-grzybek  na bezpiecznÄ… odlegÅ‚ość w jednym obrocie pokrÄ™tÅ‚a wtedy gdy producent zastosowaÅ‚ okreÅ›lonej twardoÅ›ci szczeliwo.

Pośrednio pisałem już że nie wystarczy ograniczyć odsunięcia grzybka od gniazda bo wielość obrotów w zaworach dławiących ma na celu uchronienie nurka przed dławieniem przepływu w dość częstej sytuacji wygniecenia szczeliwa. Każdy kto rozbierał uszkodzone zawory wie jak głęboko szczeliwo jest wgniatane w trakcie eksploatacji. W tym roku wiosną wymieniałem mocno uszkodzone szczeliwo właśnie w manifoldzie SOS!!! Nowe szczeliwo zostało wytoczone z terflonu (nieco twardszy niż teflon porównywalny z polipropyelnem ale bardziej ciągliwy) Działa dobrze i biorę za to pełną odpowiedzialność.

Sprawny zawór daje wystarczający przepływ już przy niewielkim obrocie. Każdy może to sprawdzić podczas poprawnego odkręcania zaworu!! Jeden obrót daje już bardzo duży przepływ w stosunku do powierzchniowych potrzeb nurka. Wynika to z charakterystyki zaworu a nie z jakiejś regulacji!!!. Tyle że to nie wystarczy aby zrezygnować z dobrych zasad otwierania zaworów.

W innym temacie także piszesz jakieÅ› bajki nie majÄ…ce pokrycia w realu. Ten popis Twojej abnegacji zawarty jest w temacie: "Poseidon Jetstream ::" czy wtedy gdy ktoÅ› pyta o zestaw 2*7 l a Ty stwierdzasz że wszystkie sprężarki Coltri majÄ… ciśńienie pracy do 300 bar:-)  Sugerujesz w temacie Posejdona że sucha komora uchroni ukÅ‚ad gniazdo grzybek przed zanieczyszczeniem piaskiem (kwarc) i zarysowaniem gniazda i/lub grzybka.  (tu rozumiem że masz na myÅ›li tzw. komorÄ™ wodnÄ… izolowanÄ… od Å›rodowiska)

Zatem spróbuj udowodnić że zanieczyszczenie to jest w stanie przejść przez uszczelnienie tÅ‚oka w ukÅ‚adzie tÅ‚okowym lub przez membranÄ™ w ukÅ‚adzie membranowym. PrzypomnÄ™ że oba te elementy oddzielajÄ… mechanicznie komorÄ™ Å›redniego ciÅ›nienia od tzw. komory wodnej (można jÄ… izolować pÅ‚ynem nie zamarzajÄ…cym lub po modyfikacjach  gazem - transmiter ciÅ›nienia) W znanych mi reduktorach przejÅ›cie zanieczyszczeÅ„ tÄ… drogÄ… jest owszem możliwe ale tylko w wyniku poważnego uszkodzenia I st. redukcji. Jednoznacznie dyskwalifikujÄ…cego go z użycia
! Zanieczyszczenie może przejść do Å›rodka to tylko wtedy gdy I st redukcji nie bÄ™dzie pod ciÅ›nieniem. Nawet jak bÄ™dzie pod ciÅ›nieniem to wydostajÄ…cy siÄ™ przez uszkodzenie  gaz  nie pozwoli na wejÅ›cie zanieczyszczeÅ„ tÄ… drogÄ… (perforacja membrany, poszarpanie oringa, gÅ‚Ä™boka rysa na gÅ‚adzi cylinderka komory wodnej sÄ… tymi uszkodzeniami).

Zanieczyszczenia tego typu mogą dostać się do układu redukcji gniazdo-grzybek od strony komory wysokiego ciśnienia pokonując przeciwpyłowy filtr spiekowy (wychwytuje raczej grubsze frakcje zanieczyszczeń). Jednak o tym nie wspominasz a szkoda bo znaczyło by że wiesz o czym piszesz. Jest jeszcze jedna droga mogąca doprowadzić do zanieczyszczenia komory średniego ciśnienia. Czasem widzę jak nurkowie usiłują zepsuć sobie automaty.

Zagadka bez nagród :-) Jak jeszcze nurek może sobie zafajdać I st. redukcji? Rc to nie jest pytanie do Ciebie :-)

Piszę to ale mam wątpliwości czy pojmiesz to o czym napisałem tam i tu skoro nie rozumiesz tego jak działa prosty zawór i jakie ma on ważne użytkowe ograniczenia uwzględnione przez producenta oraz jak jest zbudowany nieco bardziej skomplikowany I stopień redukcji i jakie funkcje pełnią poszczególne elementy konstrukcyjne.

Chciał bym abyś zauważył że nie dyskutuję tu w tematach w których bierzesz udział a dotyczą one wyjazdów i wiedzy w tym temacie. Nie znam się na tym to milczę czytam i uczę się od innych bardziej kumatych w temacie.

Pozdrawiam WÅ‚odek

Data: 2009-12-15 10:41:40
Autor: tomq100
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

Sprawa jest prosta jak ktoÅ› CiÄ™ zaprasza na herbatÄ™ to nie wybrzydzaj
nawet jeśli Ci nie smakuje - to się nazywa kultura.

Nie, bo to nie była sympatyczna rozmowa przy towarzyskiej herbatce a
publiczna prezentacja filmu na grupie dyskusyjnej przez firmÄ™ majÄ…cÄ…
[...]

No to posłuchaj. Oni zaprosili do obejrzenia filmu ty przyjąłeś zaproszenie i od razu doszedłeś do wniosku, że oczekują "fachowej" oceny filmu.
A to zwykły film reklamowy z Juniorem w roli głównej jak ktoś go lubi to mu się spodoba jak nie to nie i tyle. A Ty musisz się tu wymądrzać.
Mogłeś powiedzieć podoba mi się albo, że się nie podoba. Nie chodzi o dyrdymały jakie wymyślasz i do każdego tematu wpieprzasz się z butami.
Po co ? A poza tym nie czuję w Tobie autorytetu którego warto słuchać dlatego daruj sobie i mnie nie pouczaj.

Jeśli chodzi o zawór to wyślij mi taki do regulacji zrobię to za darmo
i odeślę na swój koszt. Przy okazji tego zaworu też widać, że
teoretycznie jesteÅ› mocny a reszta to pseudo fachowe teorie i tylko
teorie.

Nie dam Ci żadnego zaworu do dotknięcia!! A to z powodu bzdur jakie
wypisujesz w temacie regulacji zaworu mającej zmniejszyć ilość obrotów
do pełnego trwałego otwarcia zaworu.

Może zamiast wątpliwej propozycji spróbuj odeprzeć moje argumenty!
Chętnie nauczę się czegoś od Ciebie i odkrakam moją opinię. Może opis
regulacji pozwalający otworzyć układ gniazdo-grzybek na bezpieczną
odległość w jednym obrocie pokrętła wtedy gdy producent zastosował
określonej twardości szczeliwo.

Chłopie jakie argumenty - z Wikipedii ?
Ciągle nie rozumiesz, że papier przyjmie wszystko.
Wyślij zawór na mój koszt ja Ci go zrobię i na swój koszt odeślę.
Potem zrozumiesz różnicę między tym co Ci się wydaje teoretycznie, że jest a tym jak jest w praktyce.

[...]
szczeliwo jest wgniatane w trakcie eksploatacji. W tym roku wiosnÄ…
[...]

potrzeb nurka. Wynika to z charakterystyki zaworu a nie z jakiejÅ›
regulacji!!!. Tyle że to nie wystarczy aby zrezygnować z dobrych zasad
otwierania zaworów.

Tu też nie zrozumiałeś albo nie doczytałeś.
Pytanie dlaczego komuś może zależeć żeby jakiś zawór miał mniej obrotów przy otwieraniu/zamykaniu ?
Pieprzenie o dobrych zwyczajach jest bez sensu.
Dobry zwyczaj tak jak Ci już pisałem to jak ktoś Cię zaprasza na herbatę
to nie wybrzydzaj. Zrozumiałeś o czym napisałem ?
Masz może jakieś merytoryczne argumenty uzasadniające chamskie zachowanie i włażenie prosto z obory do kogoś do domu ?

W innym temacie także piszesz jakieś bajki nie mające pokrycia w realu.
Ten popis Twojej abnegacji zawarty jest w temacie: "Poseidon Jetstream
::" czy wtedy gdy ktoś pyta o zestaw 2*7 l a Ty stwierdzasz że wszystkie
sprężarki Coltri mają ciśńienie pracy do 300 bar:-) Sugerujesz w temacie
Posejdona że sucha komora uchroni układ gniazdo grzybek przed
zanieczyszczeniem piaskiem (kwarc) i zarysowaniem gniazda i/lub grzybka.
(tu rozumiem że masz na myśli tzw. komorę wodną izolowaną od środowiska)

Zatem spróbuj udowodnić że zanieczyszczenie to jest w stanie przejść
przez uszczelnienie tłoka w układzie tłokowym lub przez membranę w
układzie membranowym. Przypomnę że oba te elementy oddzielają
mechanicznie komorę średniego ciśnienia od tzw. komory wodnej (można ją
izolować płynem nie zamarzającym lub po modyfikacjach gazem - transmiter
ciśnienia) W znanych mi reduktorach przejście zanieczyszczeń tą drogą
jest owszem możliwe ale tylko w wyniku poważnego uszkodzenia I st.
redukcji. Jednoznacznie dyskwalifikującego go z użycia
! Zanieczyszczenie może przejść do środka to tylko wtedy gdy I st
redukcji nie będzie pod ciśnieniem. Nawet jak będzie pod ciśnieniem to
wydostający się przez uszkodzenie gaz nie pozwoli na wejście
zanieczyszczeń tą drogą (perforacja membrany, poszarpanie oringa,
głęboka rysa na gładzi cylinderka komory wodnej są tymi uszkodzeniami).

W nowym automacie po 2 nurkach.
Widziałeś kiedyś Posejdona w środku ?
Praktycznie a nie teoretycznie ?

[...]

siÄ™ na tym to milczÄ™ czytam i uczÄ™ siÄ™ od innych bardziej kumatych w
temacie.

Pozdrawiam WÅ‚odek

Właśnie o to chodzi.
Chodzi też o to żeby odróżnić kiedy ktoś oczekuje na jakąkolwiek krytykę czy tylko chce komuś coś pokazać.

Data: 2009-12-16 23:23:23
Autor: WÅ‚odek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

Użytkownik "tomq100" <tomq100@gmail.com> napisał w wiadomości grup

[...]

Poświęciłem 20 minut na obejrzenie. Sory nie zmuszaj nikogo do nie wyrażania
swojej opinii. Film został marnie zrealizowany to oględnie o tym napisałem.
To Twoi kumple?
A może pracujecie razem?
Przedstaw się bo nie wiem z kim tu rozmawiam. Ponoć przedstawianie się to
także kultura której brak mi zarzucasz.

A to zwykły film reklamowy z Juniorem w roli głównej jak ktoś go lubi to
mu siÄ™ spodoba jak nie to nie i tyle.

No nie, jeśli to reklama to tym gorzej jeśli lubienie lub nie lubienie ma
mieć jakieś znaczenie. Ja nie znam Juniora. Zna go mój kolega z Planet. Opinie
ma o nim dobrą, o ile dobrze kojarzę, bo coś kiedyś o nim opowiadał. Zresztą co do
tej osoby to napisałem że chyba fajny z niego gość.

 A Ty musisz siÄ™ tu wymÄ…drzać.
Mogłeś powiedzieć podoba mi się albo, że się nie podoba. Nie chodzi o
dyrdymały jakie wymyślasz i do każdego tematu wpieprzasz się z butami.

No nie przesadzasz albo kłamiesz celowo?. Nie wtrącam się do każdego tematu tylko do
tego na którym się znam lub mnie interesuje.
Pisałem już o tym. Nie czytasz ze zrozumieniem. Postaraj się następnym razem.
Te dyrdymały to jest wiedza i doświadczenie. Ja rozumiem że tego nie
jarzysz
bo nie jest to Twój konik.
Proszę podważ to co napisałem a chętnie przyznam Ci rację. Bo jestem głęboko przekonany że człowiek jest omylny, popełnia błędy,
nie jest najmądrzejszy na świecie bo zawsze znajdą się mądrzejsi od niego.
To wszystko dotyczy
także i mnie ze szczególną mocą (jestem bardzo krytyczny w stosunku do siebie). Zatem do dzieła i udowodnij że masz jaja.

Po co ? A poza tym nie czuję w Tobie autorytetu którego warto słuchać
dlatego daruj sobie i mnie nie pouczaj.

Nie pouczam CiÄ™ tylko dyskutujÄ™, zadajÄ™ pytania, przedstawiam stan wiedzy i
doświadczenia. Chcę abyś podważył to co napisałem a Ty się
obrażasz. Nie chcę być dla Ciebie autorytetem!!!.
Jednak udowodnij to co napisałeś o Posejdonie, o zaworze, o Coltri!!!.

[...]

Nie interesuje mnie co mówi Wikipedia chodzi o Twoje argumenty. Nawet nie
wiem co na ten temat mówi wikipedia. Jak coś piszę to są to moje
doświadczenia i moja wiedza. PODWAŻ JĄ!!

[...]

Daleko mi do wnikliwości teoretycznej rc! To co napisałem to wynik
praktycznych doświadczeń ze sprzętem nurkowym. Gdybym teoretyzował to na
udowodnienie swoich tez użył bym np. wzorów lub praw np rządzących
przepływami np Bourlouniego (jakoś tak to się pisze)

[...]

Chłopcze Ty nic nie napisałeś oprócz deklaracji że wyregulujesz zawór tak
aby się otwierał przy jednym obrocie. Przytoczyłem cały szereg argumentów na
to że jest to działanie nie możliwe bez utraty właściwości zaworu !. A wręcz jest to działanie niebezpieczne!
Co niby miałem zrozumieć lub doczytać z tak marnej bo deklaratywnej argumentacji?

Pytanie dlaczego komuś może zależeć żeby jakiś zawór miał mniej obrotów
przy otwieraniu/zamykaniu ?

Ależ czytaj ze zrozumieniem!!. Nigdy nie dyskutowałem o tym dlaczego komuś
może zależeć na szybkim otwarciu zaworu w twinie. To jest akurat poza dyskusją. Nie
zauważyłeś tego czy brakuje Ci argumentów i wymyślasz cokolwiek Ci przyjdzie do głowy?

Pieprzenie o dobrych zwyczajach jest bez sensu.

Nie, ma głęboki sens jednak nie pieprzenie tylko stosowanie w praktyce zasad
dobrej praktyki nurkowej na które to powoływałem się w dyskusji. Sprawdź czy
to jest w wikipedii bo widać jest to Twoje ulubione źródło informacji. Przypominam że nie są to zwyczaje tylko zasady dobrej praktyki nurkowej A to zupełnie coś innego.

Dobry zwyczaj tak jak Ci już pisałem to jak ktoś Cię zaprasza na herbatę
to nie wybrzydzaj. Zrozumiałeś o czym napisałem ?

Doskonale zastosowałeś pojęcie zwyczaju :-) Jednak mylisz herbatkę w
towarzystwie w pieleszach domowych z forum dysksyjnym na którym się dyskutuje. Dyskusja to wymiana poglądów i ocen.
Zrozumiałeś tą subtelną różnicę? Czy dalej będziesz bił pianę na własny użytek?

Masz może jakieś merytoryczne argumenty uzasadniające chamskie zachowanie
i włażenie prosto z obory do kogoś do domu ?

Głupiś i tyle. Grupa dyskusyjna to nie jest czyjś dom. Oceny które napisałem
nie są chamskie. Film jak sam stwierdzasz jest reklamówką. Zatem nie można tego traktować jak wizyta u kogoś w domu.
Widać w Twojej sferze mentalnej nie różnicujesz krytyki od
chamstwa. Trudno. Ludzie są różni.

[...]

Co w nowym automacie po 2 nurkach?
Nie rozumiem co masz na myśli po moim
tekście?
Czy jest to stwierdzenie czy pytanie?
Podważ to o czym napisałem wyżej jak umiesz!

Widziałeś kiedyś Posejdona w środku ?
Praktycznie a nie teoretycznie ?

Wiele widziałem od czasu gdy nurkuję (już dużo lat). Także widywałem
sprężarkę Coltri napełniającą
tylko do 200 bar. Także prowadziłem akcje poszukiwania zwłok nurka (23 lata miał) którego zabiło nie pełne odkręcenie zaworu!
Znakomicie popisałeś się brakiem wiedzy w temacie w którym
próbujesz zabierać głos. Skoro popełniasz błędy w jednym temacie dlaczego
mam Ci wierzyć w innym?

 Co do mnie i moich doÅ›wiadczeÅ„ sprzÄ™towych.
Zawsze grzebałem w swoim sprzęcie, naprawiam zawory i automaty, serwisuję
kamizelki i robiÄ™ wszystko sam.  Jednak co ma piernik do wiatraka.
Podaj swoje doświadczenia w tematach o których próbujesz dyskutować?
Podałem argumenty zatem je odeprzyj argumentami a nie pytaj co widziałem.
Podaj inną drogę dostawania się piasku do układu redukcji I st. niż
wymieniłem? (poza wsypywaniem piasku do otwartych portów bo to nie jest do
przyjęcia
przez nurka stosującego zasady dobrej praktyki nurkowej) Udowodnij że przez membranę lub tłok może przedostać się zanieczyszczenie z piasku uszkadzające układ redukcji gniazdo-grzybek.
Udowodnij to!!

Nawiasem mówiąc ze 2 tygodnie temu także regenerowałem 2 zawory innego typu
niż SOS. Działają dobrze choć nie są zrobione w zgodzie z praktyką producenta.
Tylko że akurat ja ich używam na własne ryzyko i własną odpowiedzialność na
swoich fan nurkowaniach. Wiedz że czegoś takiego komuś innemu nie zrobię i
nie zalecę choć działa bdb. Manifold SOS z zaworami regenerowałem na wiosnę.
W zasadzie co roku naprawiam kilka różnych zaworów np. w środku sezonu
naprawiałem nie typowy zawór firmy Nemrod. Więc wiem z praktyki co piszę.
Przykro mi ale nie widzę możliwości regulacji skoku grzybka spełniającego
warunek pełnego otwarcia zaworu na pełną odległość od gniazda ustaloną przez
producenta. Rc pisał o zaworze Dregera z regulacją skoku grzybka.

Powtórzę się jeszcze raz bo braki w tej wiedzy mogą być przyczyną wypadku i
zgonu pod wodą!. Mniejsze otwarcie układu gniado-grzybek niż zalecenia producenta może
spowodować tłumienie przepływu gazu przez zawór zużyty, uszkodzony bez
możliwości wcześniejszego zauważenia zwłaszcza przez nurka mniej
doświadczonego. Czyli może to skutkować brakiem wystarczającej podaży do potrzeb
czynnika oddechowego w trakcie nurkowania.

Jest tak że w sprawnych zaworach SOS i większości innych
wystarczy uchylić grzybek o około 1/16 obrotu gałki (kąt około 20 st) aby
przepływ gazu był wystarczający do nie tłumionego przepływu na powierzchni
wystarczającego do normalnego oddychania (przed chwilą sprawdziłem dokładnie
ile to jest). Zatem 1 obrót w tym typie zaworu w warunkach normalnych
powinien wystarczyć. Jednak nie przypadkiem producent wymaga 2,5 obrotu przy
tej średnicy gniazda i miękkości szczeliwa. Ja wiem dlaczego - pisałem.
Tobie się wydaje że jak ograniczysz uchylenie grzybka o ponad połowę to
odkryłeś Amerykę. Nie jest to regulacja a ingerencja w konstrukcje sprzętu.
Równie dobrze zamiast psucia zaworu można odkręcać o jeden obrót mając zapas na wszelki wypadek.

[...]

O co? Że niby Ty ze swoją pożal się boże wiedzą i doświadczeniem możesz mnie
czegoś nauczyć? Jak na razie nie padł z Twojej strony żaden argument
obalający cokolwiek napisałem w tych tematach. Cienki jesteś! Czekam na
uzasadnione argumenty przeciwne moim.

Chodzi też o to żeby odróżnić kiedy ktoś oczekuje na jakąkolwiek krytykę
czy tylko chce komuś coś pokazać.

    Mi także pokazujÄ…? Zatem pozwól że bÄ™dÄ™ robiÅ‚ z takimi propozycjami to co zechcÄ™.
Chcesz być adwokatem firmy Projekt Film to nim jesteś. Mi nic do tego jeśli
mnie to nie dotyka w jakiś sposób. Dotknęło więc odpisuje.

Pozdrawiam WÅ‚odek

Data: 2009-12-17 07:02:56
Autor: jacekplacek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
W³odek <div100@poczta.onet.pl> napisa³(a):

Użytkownik "tomq100" <tomq100@gmail.com> napisał w wiadomości grup

jaki
eÅ›
jaki
Å›

> [...]

ma o nim dobrą, o ile dobrze kojarzę, bo coś kiedyś o nim opowiadał.
tÄ… co do
> [...]

ów
> przy otwieraniu/zamykaniu ?

Ależ czytaj ze zrozumieniem!!. Nigdy nie dyskutowałem o tym dlaczego
komuÅ›
> [...]

to jest w wikipedii bo widać jest to Twoje ulubione źródło informacji. Przypominam że nie są to zwyczaje tylko zasady dobrej praktyki nurkowej A
zupełnie coś innego.

> [...]

przez
membranę lub tłok może przedostać się zanieczyszczenie z piasku
uszkadzajÄ
…ce ukÅ‚ad redukcji gniazdo-grzybek.
[...]

zrobiÄ™ i
nie zalecę choć działa bdb. Manifold SOS z zaworami regenerowałem na
wiosnÄ
™.
W zasadzie co roku naprawiam kilka różnych zaworów np. w środku sezonu
naprawiałem nie typowy zawór firmy Nemrod. Więc wiem z praktyki co
piszÄ™.
Przykro mi ale nie widzę możliwości regulacji skoku grzybka
spełniającego
warunek pełnego otwarcia zaworu na pełną odległość od gniazda
ustalonÄ… p
[...]

majÄ…c za
pas na wszelki wypadek.

Akurat ta czê¶æ o zaworach mnie interesuje. Zwiêkszenie grubo¶ci podk³adki zmniejszy skok i ilo¶æ obrotów: fakt. Mam zawory SOS i tak siê zastanawiam: czy to projektowa³a sprz±taczka, czy mo¿e jaki¶ in¿ynier specjalista? Czy tej firmy nie staæ na zatrudnienie jakiego¶ normalnego fachowca? tomq100: chêtnie Ci prze¶lê swoje zawory do "regulacji", ale mo¿esz opisaæ jakie masz wykszta³cenie w kierunku podwa¿ania zasady konstrukcji tego typu zaworu? Ile lat do¶wiadczenia i ile(w przybli¿eniu, bo wiem, ¿e przy setkach sztuk mo¿na siê zgubiæ) ju¿ takich "regulacji" wykona³e¶? Sporo nurkujê solo, wiêc wola³bym, ¿eby nie okaza³o siê, ¿e co¶ tam nie dzia³a.

Data: 2009-12-17 07:42:20
Autor:
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
 jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisa³(a):
[...]

Skorzystaj z tego co mówi W³odek, mówi o wymianie szczeliwa to d³ugo znana i
stosowana metoda regeneracji zaworów, w czasach kiedy nie mo¿na by³o ich
kupiæ. Mówi te¿ o ograniczeniu wydatku zaworu co porusza³em równie¿ mówi±c o
skoku gwintu, wymienia³em jakie zawory maj± wiêkszy skok.
Bez ingerencji w gwint nie uda siê osi±gn±æ pe³nego otwarcia typowych zaworów
w jednym obrocie. Jak widaæ materia³ zarejestrowany przy okazji rozebrania
zaworów ³adowanych na gor±co, pokazuje jaka to bajka otwarcie w jednym obrocie. W bajki mo¿esz wierzyæ, ³ba nie nadstawiaj.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-17 09:54:48
Autor: tomq100
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

Akurat ta część o zaworach mnie interesuje. Zwiększenie grubości podkładki
zmniejszy skok i ilość obrotów: fakt. Mam zawory SOS i tak się zastanawiam:
czy to projektowała sprzątaczka, czy może jakiś inżynier specjalista? Czy tej
firmy nie stać na zatrudnienie jakiegoś normalnego fachowca? tomq100: chętnie
Ci prześlę swoje zawory do "regulacji", ale możesz opisać jakie masz
wykształcenie w kierunku podważania zasady konstrukcji tego typu zaworu? Ile
lat doświadczenia i ile(w przybliżeniu, bo wiem, że przy setkach sztuk można
się zgubić) już takich "regulacji" wykonałeś? Sporo nurkuję solo, więc
wolałbym, żeby nie okazało się, że coś tam nie działa.

Skoro wiesz o czym mówisz a w przeciwieństwie do Włodka wiesz.
Nie muszę się tu reklamować ani podawać nieweryfikowalnych informacji bo wszystko zostałoby i tak poddane w wątpliwość a w najlepszym razie musiałbym w temacie postu pisać MARKET a nie o to mi chodzi.
Wyślij zrobię odeślę sam się łatwo przekonasz bez narażania siebie czy kogokolwiek w czasie nurkowania solo czy się da czy się nie da przy zachowaniu oczekiwanego wydatku.

Data: 2009-12-17 09:11:46
Autor: jacekplacek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
> [...]

zaworu? Il
> lat doświadczenia i ile(w przybliżeniu, bo wiem, że przy setkach sztuk
moÅ
¼na
> [...]

Wyślij zrobię odeślę sam się łatwo przekonasz bez narażania siebie
kogokolwiek w czasie nurkowania solo czy siÄ™ da czy siÄ™ nie da przy zachowaniu oczekiwanego wydatku.

I tu jest problem: nie weryfikalno¶æ. Jak mogê pos³aæ komu¶ sprzêt do regulacji, jak go ani nie znam, ani On nie umie przedstawiæ referencji? Nie piszesz nawet jakie masz w tym kierunku przygotowanie. Jaki¶ czas temu og³asza³ siê tu i ówdzie cz³owiek z prost± wymian± baterii w kompie. Jak siê skoñczy³o, te¿ by³o na forach.

Data: 2009-12-18 10:08:49
Autor: tomq100
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

I tu jest problem: nie weryfikalność. Jak mogę posłać komuś sprzęt do
regulacji, jak go ani nie znam, ani On nie umie przedstawić referencji? Nie
piszesz nawet jakie masz w tym kierunku przygotowanie. JakiÅ› czas temu
ogłaszał się tu i ówdzie człowiek z prostą wymianą baterii w kompie. Jak się
skończyło, też było na forach.

Nie ma przymusu to była tylko propozycja żeby pokazać, że się da.
Nie mam specjalnie ani czasu ani ochoty żeby robić to za wszelką cenę a poświęcając swój czas i pieniądze.
Dla mnie EOT

Data: 2009-12-18 10:25:58
Autor: jacekplacek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
> [...]

> piszesz nawet jakie masz w tym kierunku przygotowanie. JakiÅ› czas temu
> ogłaszał się tu i ówdzie człowiek z prostą wymianą baterii w
ak siÄ™
> [...]

Nie mam specjalnie ani czasu ani ochoty żeby robić to za wszelką cenę a poświęcając swój czas i pieniądze.

To nie zajmujesz siê tym profesjonalnie? My¶la³em, ¿e odpowiesz w stylu: przez ostatnie 10 lat stuningowa³em ok. 200 zaworów i w ¿adnym nie wyst±pi³y problemy sugerowane przez W³odka i Smoka. Je¿eli natomiast zrobi³e¶ to w twinie swoim i kolegi, nurkujecie do tego poni¿ej setki rocznie a korekta mia³a miejsce 2-3 miesi±ce temu... no to faktyczie: nie tylko EOT, ale nie warto by³o zaczynaæ.

Data: 2009-12-18 05:20:11
Autor: toja siepytam
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
Dawno tu nie zaglada³em, ale widzê ¿e nic siê nie zmieni³o - JP i
w³odzia dalej li¿± sobie wzajemnie kaka³ka ;-)

Data: 2009-12-17 10:30:09
Autor: tomq100
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

[...]

Znam człowieka, mam swoje zdanie o nim, nie pracuje ani dla ani z nim.

[...]

ZresztÄ… co do
tej osoby to napisałem że chyba fajny z niego gość.

I słusznie bo to rzeczywiście fajny gość.

No nie przesadzasz albo kłamiesz celowo?. Nie wtrącam się do każdego
tematu tylko do
tego na którym się znam lub mnie interesuje.

A że interesuje Cie wszystko lub prawie wszystko to wszędzie wyrażasz swoją krytyczną opinię bez względu czy ktoś tego chce czy nie.
Chodzi o to, że coś ma prawo jak najbardziej Ci się podobać lub nie ale
żeby wszędzie szukać tylko miejsca na wciśnięcie swoich 3 groszy to przesada. Ty nawet nie do końca słuchasz czy czytasz tylko już maniakalnie komentujesz i krytykujesz.

[...]

Bzdury piszesz bo ani Coltri nie masz ani Jetstreama tak więc koń jaki jest każdy widzi. Może teoretycznie na obrazku widziałeś.
Napisałem że każda Coltri może nabić do 300 bar a nie, że ma takie ciśnienie pracy. Moja nieścisłość to tylko fakt, że może jakiś zdezelowany egzemplarz nie uciągnie 300 bar a to już rzeczywiście nie każda.

Nie dam Ci żadnego zaworu do dotknięcia!! A to z powodu bzdur jakie
wypisujesz w temacie regulacji zaworu mającej zmniejszyć ilość obrotów
do pełnego trwałego otwarcia zaworu.

Bo mogło by się okazać, że jednak się da i mam rację ?
Ja też jakoś szczególnie nie jestem zainteresowany żeby Cię uczyć za moje pieniądze. Tak więc tu się zgadzamy. Ty nie dasz dotknąć ja nie dotknę.

[...]

Gdzie tu mój użytek. Prawda jest taka, że mi to dynda co o mnie pomyślisz natomiast gdyby się okazało, że Włodek Wszechwiedzący Kołacz się myli to Twoje ego by tego nie zniosło właśnie dlatego, że nie potrafisz podjąć tematu bezkrytycznie !!!
domu ?

Głupiś i tyle. Grupa dyskusyjna to nie jest czyjś dom. Oceny które
napisałem
nie sÄ… chamskie.
W przeciwieństwie do Ciebie nie robiłem personalnych wycieczek.
Nikt Cię o to nie prosił żeby "fachowo" ocenić a jedynie obejżeć. Gdzie tam jest napisane że ktoś chce żeby ocenić ten film. Zaprosili do obejrzenia i tyle.

  Film jak sam stwierdzasz jest reklamówkÄ…. Zatem nie
można tego traktować jak wizyta u kogoś w domu.
Bo co ?
Widać w Twojej sferze mentalnej nie różnicujesz krytyki od
chamstwa. Trudno. Ludzie są różni.
Hamstwem raczej jest to, że dają Ci herbatę a Ty mówisz, że zielona albo bez cukru i że gdyby ten cukier nie był w kostkach to można by go perfekcyjnie dozować a poza tym konwekcja cukru z metra jest lepsza przez co dużo szybciej się rozpuszcza.

Mi także pokazują? Zatem pozwól że będę robił z takimi propozycjami to
co zechcÄ™.

Właśnie robisz co chcesz a mi się to nie podoba. Napisałem już wcześniej dlaczego.

Chcesz być adwokatem firmy Projekt Film to nim jesteś. Mi nic do tego jeśli
mnie to nie dotyka w jakiś sposób. Dotknęło więc odpisuje.

Nie chce być ani nie jestem adwokatem Juniora. Nawet nie napisałem że w ogóle nie masz racji co do tego filmu a jedynie, że bez względu czy chcą czy nie to zawsze warto się polansować czyimś kosztem.
A grupa dla Ciebie to najlepsze mijesce.

tomq100

Data: 2009-12-17 10:08:36
Autor:
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisa³(a):
> No nie przesadzasz albo kÅ&#65533;amiesz celowo?. Nie wtrÄ&#65533;cam siÄ&#65533; do każdego
> tematu tylko do
> tego na którym siÄ&#65533; znam lub mnie interesuje.

A że interesuje Cie wszystko lub prawie wszystko to wszÄ&#65533;dzie wyrażasz swojÄ&#65533; krytycznÄ&#65533; opiniÄ&#65533; bez wzglÄ&#65533;du czy ktoÅ&#65533; tego chce czy nie.
Chodzi o to, że coÅ&#65533; ma prawo jak najbardziej Ci siÄ&#65533; podobaÄ&#65533; lub nie ale
żeby wszÄ&#65533;dzie szukaÄ&#65533; tylko miejsca na wciÅ&#65533;niÄ&#65533;cie swoich 3 groszy to przesada. Ty nawet nie do koÅ&#65533;ca sÅ&#65533;uchasz czy czytasz tylko już maniakalnie komentujesz i krytykujesz.

Zastanów siê jest forum nurkowe na którym zostaniesz przyjêty z otwartymi
ramionami Forum-Nuras. Tam wiele osób mówi innym co maj± z sob± zrobiæ. Nawet
administrator profil zedytuje, ¿eby jaki¶ przydupas nie czu³ siê ¼le. Wywali
siê kogo¶ ³ami±c w³asny regulamin itp.

Bzdury piszesz bo ani Coltri nie masz ani Jetstreama tak wiÄ&#65533;c koÅ&#65533; jaki jest każdy widzi. Może teoretycznie na obrazku widziaÅ&#65533;eÅ&#65533;.
NapisaÅ&#65533;em że każda Coltri może nabiÄ&#65533; do 300 bar a nie, że ma takie ciÅ&#65533;nienie pracy. Moja nieÅ&#65533;cisÅ&#65533;oÅ&#65533;Ä&#65533; to tylko fakt, że może jakiÅ&#65533; zdezelowany egzemplarz nie uciÄ&#65533;gnie 300 bar a to już rzeczywiÅ&#65533;cie nie każda

To teraz namawianie do pracy poza dopuszczeniem producenta, to mocno skraca
¿ywotno¶æ sprê¿arki.
Bo mogÅ&#65533;o by siÄ&#65533; okazaÄ&#65533;, że jednak siÄ&#65533; da i mam racjÄ&#65533; ?
Ja też jakoÅ&#65533; szczególnie nie jestem zainteresowany żeby CiÄ&#65533; uczyÄ&#65533; za moje pieniÄ&#65533;dze. Tak wiÄ&#65533;c tu siÄ&#65533; zgadzamy. Ty nie dasz dotknÄ&#65533;Ä&#65533; ja nie dotkn
Ä&#65533;.

Je¶li to odkrycie to opublikuj Nobla masz w kieszeni, je¶li to wynalazek to
opatentuj, worek pieniêdzy masz jak w banku. Je¿eli to jest ograniczenie
otwarcia to ograniczasz przep³yw. Problemy s± na wygniecionym szczeliwie.

Gdzie tu mój użytek. Prawda jest taka, że mi to dynda co o mnie pomyÅ&#65533;lisz natomiast gdyby siÄ&#65533; okazaÅ&#65533;o, że WÅ&#65533;odek WszechwiedzÄ&#65533;cy KoÅ&#65533;acz siÄ&#65533; myli to Twoje ego by tego nie zniosÅ&#65533;o wÅ&#65533;aÅ&#65533;nie dlatego, że nie potrafisz podjÄ&#65533;Ä&#65533; tematu bezkrytycznie !!!
domu ?
W przeciwieÅ&#65533;stwie do Ciebie nie robiÅ&#65533;em personalnych wycieczek.
Nikt CiÄ&#65533; o to nie prosiÅ&#65533; żeby "fachowo" oceniÄ&#65533; a jedynie obejżeÄ&#65533;. Gdzie tam jest napisane że ktoÅ&#65533; chce żeby oceniÄ&#65533; ten film. Zaprosili do obejrzenia i tyle.
Hamstwem raczej jest to, że dajÄ&#65533; Ci herbatÄ&#65533; a Ty mówisz, że zielona albo bez cukru i że gdyby ten cukier nie byÅ&#65533; w kostkach to można by go perfekcyjnie dozowaÄ&#65533; a poza tym konwekcja cukru z metra jest lepsza przez co dużo szybciej siÄ&#65533; rozpuszcza.

> co zechcÄ&#65533;.

WÅ&#65533;aÅ&#65533;nie robisz co chcesz a mi siÄ&#65533; to nie podoba. NapisaÅ&#65533;em już wczeÅ&#65533;niej dlaczego.

Forum-Nuras to wspania³e miejsce dla Ciebie.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-18 10:09:36
Autor: tomq100
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

dlaczego.

Forum-Nuras to wspaniałe miejsce dla Ciebie.

pozdrawiam rc

Powiedział Wójek Dobra Rada. Motyla noga.

Data: 2009-12-18 09:30:18
Autor:
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM
tomq100 <tomq100@gmail.com> napisa³(a):
> Forum-Nuras to wspaniaÅ&#65533;e miejsce dla Ciebie.

PowiedziaÅ&#65533; Wójek Dobra Rada. Motyla noga.

To jedynie zapewnienie odpowiedniego poziomu na FN.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-22 01:50:18
Autor: WÅ‚odek
BLENDER JUNIOR -NOWY FILM

Użytkownik "tomq100" <tomq100@gmail.com> napisał w wiadomości grup

[...]

Super już jakiś konkret.

Przedstaw się bo nie wiem z kim tu rozmawiam. Ponoć przedstawianie się to
także kultura której brak mi zarzucasz.

tomq100

No i co to znaczy? Dla mnie nic. Znaczna część nicków na tej sekcie jednak
coÅ› konkretnego znaczy bo stojÄ… za nimi konkretne osoby znane z nazwiska.

[...]

Cieszę się że choć raz się ze mną zgadzasz A właściwie nie ze mną tylko ze
zdaniem mojego kumpla :-)

[...]

KÅ‚amiesz albo przesadzasz. Stawiam na to pierwsze. Nie interesuje mnie
wszystko Co jasno widać po częstości zabierania głosu w tematach
pojawiających się na sekcie. Ponad 30 powyżej i z 10 poniżej tematów nie
zabieram głosu bo albo się nie znam albo mnie to nie interesuje. Podważ te
fakty!

[...]

Czy muszę mieć Coltri żeby mieć możliwość wieloletniego obsługiwania
sprężarki tej firmy? Oczywiście że nie. Zatem wiedz że około 4-5 lat
używałem sprężarki firmy Coltri. Była dostosowana do ciśnienia 200 bar!!!! A
nie jak sugerujesz że wszystkie do 300 bar napełniają. Z ciekawostek apropo
podam taką że gdy koledzy klubowi wzięli tą sprężarkę na wyprawę to zdarzyła
się wsypa. Pękł korbowód!!! Każdy kto miał do czynienia z mechaniką wie
jakiej miary jest to defekt. Każdy przy odrobinie wyobraźni wie jaki wpływ
na wytrzymałość elementów przeniesienia mocy ma zwiększenie obciążenia ponad
miarę określoną przez producenta a wyliczoną i sprawdzoną tak aby wyrób
pracował odpowiednio długo. Poza tym nie wiem czy widziałeś kiedykolwiek
większą, bardziej profi sprężarkę?. Bo mają one takie dziwne coś przy każdym
cylindrze, nazywa się zaworem bezpieczeństwa. Jest ustawiony na określone
ciśnienie i ma zabezpieczyć dwie sprawy. Pierwszą jest ochrona przed
przeciążeniem układu korbowo-tłokowego (lub innego systemu przeniesienia
mocy na tłoki) drugim celem jest zabezpieczenie układu korbowo-tłokowego
przed przeciążeniem w wyniku możliwości cofnięcia się już sprężonego gazu w
wyniku uszkodzenia zaworów jednokierunkowych tzw. klaponów. Tu akurat zaworu
"ssącego" w następnym stopniu sprężania przy nie szczelnych zaworach zwrotnych.
Zatem jest tak że najprawdopodobniej każdą sprężarkę da się podrasować aby
tłoczyła do większych ciśnień niż zaleca producent. Jednak w większości
wymaga to przeregulowania (lub wymiany) układu zaworów bezpieczeństwa aby
się nie otwierały przy większych ciśnieniach pracy poszczególnych stopni
sprężania. Skutek jest taki że
trwałość bloku sprężarki (oczywiście jej poszczególnych elementów) może
drastycznie zmaleć. Następnym skutkiem jest
utrata gwarancji co ma pewne bo kluczowe znaczenie w centrum nurkowym
korzystajÄ…cym z dobrodziejstwa tego zabezpieczenia przed niespodziewanymi
poważnymi kosztami. Uwagi te nie dotyczą sprężarek fabrycznie ustawionych na
300 bar a mających 2 porty 200 i 300 barowe. Niestety i tu uważasz że można przekraczać założenia konstrukcyjne producenta. Wprawdzie to nie grozi bezpośrednio użytkownikowi butli nurkowych ale może z dużym prawdopodobieństwem skrócić żywotność sprężarki. Da się także wysnuć związek nie odprowadzonego ciepła na czystość gazu przy zwiększonym obciążeniu termicznym niż zalecenia inżynierów.

ani Jetstreama

Fakt prysznica nie posiadam i posiadać nie będę (choć kto wie bo taka konfig
pasowała by do moich odwróconych zaworów w twinie) Niemniej jednak nie jest
tak że nie znam
posejdona bo zaczynałem poznawać tą firmę od modelu cyklon 300, krótki czas używałem
klubowego. Czyli już raczej dawno. Z tego co kojarzę to z 6 moich
absolwentów
korzysta z prysznica i kilku znajomych także. Sam także raz pożyczyłem to
ustrojstwo.
Jak pisałem sprzętu ludziom nie serwisuję zatem nie rozbierałem tego mimo że
uszkodzenia się zdarzały. Niech tym zajmują się serwisy ze specjalistycznym
oprzyrzÄ…dowaniem.

Ale czy to oznacza że nie wiem co piszę?
Absolutnie, nie podważyłeś ani jednego słowa na temat możliwości dostania
siÄ™
zanieczyszczeń przez membranę tego I st redukcji !!! Napisałeś kompletną
bzdurę sugerującą że cokolwiek może przedostać się przez membranę I st
redukcji, Ostatnie zdanie jest tą bzdurą Wcześniejszym nie można odmówić logiki. cytat:

"Nieszczelność między grzybkiem a szczeliwem. Ponoć grzybek jest z
niekutej stali a szczeliwo to średnio trwały plastik. Wystarczy trochę
twardego kwarcu żeby ten plastik porysować i robi się mikro rysa przez
którą leci powietrze. Wymiana jednego i drugiego pomogła. Gdyby komora
była sucha to... :-) wiadomo."

[...]

Nie, zasugerowałeś po pierwsze że każda baza ma sprężarkę Coltri oraz po
drugie że każda baza nabije do 300 bar i tu cytat:

"> W jakiej bazie nurkowania rekreacyjnego w Polsce można nabić butle do
300at?
W każdej. Każda sprężarka Coltri może nabić do 300 at."

Zatem poprostu napisałeś nie prawdę. Bo nie wszystkie bazy mają sprężarki
Coltri a poza tym nie wszystkie sprężarki Coltri napełniają do 300 bar. A poza tym chyba żadna baza nie przekroczy ciśnienia pracy sprężarki notabene nie koniecznie posiadającej połączenie DIN do butli 300 bar.
 To aż tak trudno zrozumieć że mylisz pojÄ™cia?

[...]

Nie masz racji w żadnym wypadku. Choć się da odkręcić o jeden obrót gałki i
uzyskać nie
tłumiony przepływ. Jednak z tego co prezentujesz wychodzi że zbyt nikłe masz
doświadczenie i wiedzę aby odeprzeć choćby jeden z moich argumentów na
ryzykowność takich operacji zmiany konstrukcji sprzętu.
Przypomnę że wskazałeś na obsadę szczeliwa jako miejsce regulacji. A to po
prostu bzdura.

Ja też jakoś szczególnie nie jestem zainteresowany żeby Cię uczyć za moje
pieniądze. Tak więc tu się zgadzamy. Ty nie dasz dotknąć ja nie dotknę.

Ale przecież to jasne że niczego od Ciebie się nie nauczę więc masz swoją
kasę w kieszeni. Jacek placek pytał o referencje, doświadczenie w temacie.
Nic tylko puste deklaratywne słowa bez możliwości sprawdzenia. Wiesz wielkim ptakiem to
możesz się chwalić ile zechcesz Bo jednak jaj nie masz.

[...]

Zatem po raz nie wiem który proszę udowodnij że się mylę!!!!

domu ?
co domu?

[...]

Obejrzałem i napisałem to co uważałem za stosowne. To proste założenie każdej
grupy dyskusyjnej. Nie pojmujesz tego?

 Film jak sam stwierdzasz jest reklamówkÄ…. Zatem nie
można tego traktować jak wizyta u kogoś w domu.
Bo co ?

Co bo co? Możesz się wysilić zamiast bąkać coś pod nosem?

[...]

No fakt chamstwem jest wciskanie zielonej herbaty gdy ktoś w ogóle jej nie
cierpi.

Muszę tu sprostować bo napieprzanka rozwija się żywo.
To broń boże nie do Projekt Film. Bo napisałem tam ze jeśli mogę coś
sugerować i zechcecie moje uwagi uwzględnić w dalszej pracy.
Zatem nie
chciał bym abyście odnieśli wrażenie że ta dyskusja jest przeciw Waszym
działaniom lub przeciw Juniora rozwojowi. Raczej wręcz przeciwnie chodzi o
to żeby następnym razem było lepiej. Dlaczego napisałem krytycznie. Dlatego
że wiem z doświadczenia że najtrudniej samemu ocenić własną pracę. Wynika to
z osobistego stosunku do własnego dzieła. Ja stosuję taką zasadę że jeśli po
dłuższym czasie to co zrobiłem podoba mi się i nie zauważam jakichś dużych błędów to jest
ok. Jak chcecie abym bardziej szczegółowo opisał błędy które zauważyłem to
poświęcę jeszcze kilka chwil na bardziej dogłębną analizę błędów ze wskazaniem na jakieś rozwiązanie, ale na priv.

Mi także pokazują? Zatem pozwól że będę robił z takimi propozycjami to
co zechcÄ™.

Właśnie robisz co chcesz a mi się to nie podoba. Napisałem już wcześniej
dlaczego.

Mi też się nie podoba co tu wypisujesz bo możesz zrobić komuś krzywdę. Zatem co z tym fantem począć?

[...]

Chłopaku ja naprawdę robię rzeczy które mnie satysfakcjonują. Podważ argumentami cokolwiek napisałem. Grupa ta nie
służy mi do lansowania się jak sugerujesz. Jak się lansuję to wpisuję słówko market albo wiadomo z treści że jest to oferta.
Serdeczne pozdrowienia.
Ja kończę tą psychozabawę :-)
WÅ‚odek

BLENDER JUNIOR -NOWY FILM