BLIK

Data: 2015-11-30 17:08:07
Autor: J.F.
BLIK
Co to wlasciwie jest ten Blik ?

Google sugeruje, ze to polski wyrob.

Przebicie jak widac mieli, banki popieraja, inni sprzedawcy popieraja .... czyzby VISA i MC za duzo prowizji chcieli ?

J.

Data: 2015-11-30 08:52:45
Autor: Heniek
BLIK
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 17:08:10 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
[...]

Mam konto w mBanku i sobie chwalę.
Wypłata z bankomatu bez kart; przez apkę widzę stan konta, bez potrzeby logowania na konto.

--
Heniek

Data: 2015-12-03 04:30:04
Autor: Krystek
BLIK
W dniu 2015-11-30 17:52, Heniek pisze:
[...]

Polazłem se do Heliosa co by nowego Dżemsa Bonda obaczyć i tam przy kasie była ulotka promocyjna BLIK-a, że gdy się wyda 20 złociszów BLIK-iem na cokolwiek to w kasie kina sieci Helios będzie mozna odebrac bilet na seans. Nie mam smartfona to nie przetestuję.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2015-11-30 20:16:48
Autor: gral
BLIK
W dniu 30.11.2015 o 17:08, J.F. pisze:
Co to wlasciwie jest ten Blik ?

Google sugeruje, ze to polski wyrob.

Przebicie jak widac mieli, banki popieraja, inni sprzedawcy popieraja
... czyzby VISA i MC za duzo prowizji chcieli ?

BLIK to takie zawracanie dupy :-)
Zastąpiło funkcjonalność wypłaty bez karty, z kodem z aplikacji.
Do płacenia w sklepach używane przez największych twardzieli, jakieś 0,00001% klientów :D

Data: 2015-12-02 03:42:53
Autor: rekonkwista24
BLIK
W dniu poniedziałek, 30 listopada 2015 20:16:46 UTC+1 użytkownik gral napisał:

BLIK to takie zawracanie dupy :-)
Zastąpiło funkcjonalność wypłaty bez karty, z kodem z aplikacji..
Do płacenia w sklepach używane przez największych twardzieli, jakieś 0,00001% klientów :D

Raz użyłem, jak terminal odrzucał kartę mbanku, a zakupy już były w siatkach ;))

Data: 2015-12-02 10:31:18
Autor: Heniek
BLIK
W dniu środa, 2 grudnia 2015 12:42:55 UTC+1 użytkownik rekonk...@gmail.com napisał:
> [...]

Raz użyłem, jak terminal odrzucał kartę mbanku, a zakupy już były w siatkach ;))

Co ma karta do płatności Blikiem?

--
Heniek

Data: 2015-12-02 23:54:34
Autor: Waldek
BLIK
W dniu 2015-12-02 o 19:31, Heniek pisze:
[...]

Pewnie nic ;) Nie mógł użyć karty to zapłacił awaryjnie blikiem
- przynajmniej ja to tak kumam ;)

Pozdro

Data: 2015-12-02 21:24:12
Autor: Heniek
BLIK
Aaa, teraz zakumałem ;-)

--
Heniek

Data: 2015-12-04 16:30:15
Autor: Tom L.
BLIK
Aaa, teraz zakumałem ;-)

--

Lepiej późno niż nigdy :)

Data: 2015-12-05 01:54:28
Autor: Heniek
BLIK
W dniu piątek, 4 grudnia 2015 16:29:29 UTC+1 użytkownik Tom L. napisał:
Aaa, teraz zakumałem ;-)

-- Lepiej póĽno niż nigdy :)

Tesz tak muwiem...

--
Heniek

Data: 2015-12-04 14:10:54
Autor: J.F.
BLIK
Użytkownik "gral"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:n3i7at$htj$2@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale mnie interesuje kto za tym stoi i kto popiera.
Klienci moze na razie nie uzywaja, ale promocje ze strony bankow widac. I ze strony sklepow tez.

Karty sa dla nich za drogie ?

J.

Data: 2015-12-05 10:03:00
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
BLIK
W dniu piątek, 4 grudnia 2015 14:10:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

> [...]

Klienci moze na razie nie uzywaja, ale promocje ze strony bankow widac. I ze strony sklepow tez.

BLIK stoi na technoligii, ktora wdrozyl jakis czas temu PKO Bank Polski (IKO).
6 polskich bankow powolalo spolke PSP.
BLIKiem - zaplacisz w POSach, wyplacisz w co 2 bankomacie w Polsce, zaplacisz w internecie czy w koncu przelejesz na numer telefonu (natychmiast). Wszystko bez karty. MOzesz tez przekazac czek BLIK drugiej osobie.
Mozesz tez zalozyc mobilna portmonetke w PKO i placic BLIKiem lub podlaczyc do konta bankowego (w 6 bankach - pko, mbank, millennium, alior, ing, bz wbk. http://www.blikmobile.pl/

Data: 2015-12-05 22:34:20
Autor: J.F.
BLIK
Dnia Sat, 5 Dec 2015 10:03:00 -0800 (PST), Michal 'Amra' Macierzynski
[...]

Te dwie rzeczy to byly i bez blika

Wszystko bez karty. Mozesz tez przekazac czek BLIK
drugiej osobie.

Mozesz tez zalozyc mobilna portmonetke w PKO i

Ten ruch to zdaje sie rozumiem - wplacic do niej mozna, wyplacic za
oplata. Banki bardzo popieraja :-)

J.

Data: 2015-12-06 04:39:07
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
BLIK
W dniu sobota, 5 grudnia 2015 22:33:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> zaplacisz w internecie czy w koncu przelejesz na numer telefonu
> (natychmiast). Te dwie rzeczy to byly i bez blika

W PKO? Tak, ale to ma dzialac dla wszystkich bankow.

W bankomatach PKO wyplacisz za free

BLIK