BM Alior Bank - system maklerski niedostępny

Data: 2009-05-26 10:16:19
Autor: finder24
BM Alior Bank - system maklerski niedostępny
Witam,

Właśnie zauważyłem, że system maklerski BM Alior Banku jest niedostępny. Ktoś
wie od której godziny mają tam awarię?

finder24

Data: 2009-05-26 12:24:07
Autor: Daniel Stalica
  finder24 pisze:
Witam,

Właśnie zauważyłem, że system maklerski BM Alior Banku jest niedostępny. Ktoś
wie od której godziny mają tam awarię?

finder24

i jak tu shorcić...

--
Blog: http://blog.stalica.info

Data: 2009-05-28 05:31:42
Autor: AldikWr

  finder24 pisze:

> Witam,

> Właśnie zauważyłem, że system maklerski BM Alior Banku jest niedostępny. Ktoś
> wie od której godziny mają tam awarię?

> finder24

i jak tu shorcić...

--
Blog:http://blog.stalica.info

Alior, lepszego banku nie znazałeś ;d

Data: 2009-05-28 18:03:59
Autor: Daniel Stalica
BM Alior Bank - system maklerski niedostępn y
AldikWr pisze:

i jak tu shorcić...

Alior, lepszego banku nie znazałeś ;d

Nie przesadzajmy, oprócz niego mam jeszcze 2, któryś działa zawsze :D

--
Blog: http://blog.stalica.info

BM Alior Bank - system maklerski niedostępny