BMW 1150RT - opinie, daleka turystyka

Data: 2016-05-11 02:23:23
Autor: dawido954
BMW 1150RT - opinie, daleka turystyka
Witam,
przejrzałem trochę Internetu jednak wciąż brakuje mi wiedzy na temat tego moto.

Ruszam z plecaczkiem w podróż po całej Europie, kupa km...Planuję przesiąść się w tym celu z CBR954 (która leży mi niesamowicie, najlepsze moto jakie miałem) na BMW 1150RT. Być może ktoś zrobił podobną przesiadkę, łatwiej będzie pewne niemierzalne plusy i minusy przedstawić....

Do czego moto / czego oczekuję:
- podróż z pasażerką, bardzo ważna wygoda moja i jej
- ciężko powiedzieć ile km jednorazowo, około 300-500 może.
- podróż po asfaltach, prędkość... żwawa.
- wzrost mój 176cm przy 70kg, pasażerki 166cm przy 55kg.
- pełne obłożenie bagażem (mojego bagażu około 20% hehe)
- niskie spalanie

To chyba tyle, proszę o opinie na temat ww moto pod względem opisanych przesłanek.
Fajnie jak by były one dość rozbudowane, uwzględniające również rzeczy o których zapomniałem.
A może inny sprzęt polecicie, jeśli tak to czemu (w pełni zabudowany owiewkami i kuframi, z ABS)?

Dzięki!

Dawid
czerwony blady 954

Data: 2016-05-11 13:41:38
Autor: Hinek
BMW 1150RT - opinie, daleka turystyka
Popytaj tu:  http://bmwmotoklub.pl/

--
Hinek

Data: 2016-05-12 03:24:29
Autor: dawido954
W dniu środa, 11 maja 2016 13:41:40 UTC+2 użytkownik Hinek napisał:
Popytaj tu:  http://bmwmotoklub.pl/

-- Hinek

dzięx, zaraz zaatakuję ;)

Data: 2016-05-12 03:32:27
Autor: dawido954
BMW 1150RT - opinie, daleka turystyka
nie zniechęcajcie się, nadal mile widziane preclowe opinie ;)

Data: 2016-05-15 18:26:38
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 2016-05-11 o 11:23, dawido954@gmail.com pisze:
[...]

I przesiadziesz sie z bladego na "diesla" ktory zeby jechal to trzeba sie kijem od szczotki odpychac. Bezsensu, do Twoich zastosowan i patrzac na to, ze latasz 954 to:
Buza,14,K1300S,K1200S,XX w ostatecznosci FJR/GTR (kolejnosc przypadkowa) a nie kredensy w stylu rzeczonego RT.
Poza tym zakladasz przebiegi po max 500 dziennie, co to jest.. to sie da zrobic gixerem tudziez rłanem ;)
Co do bagazu - wyjeb od razu polowe i tak sie nie przyda.
Co do wygody - pozycja jak na kiblu bardziej obciaza kregoslup
Co do spalania - kup se skode 1.9tdi one malo pala :P

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-05-15 18:43:40
Autor: Arni
W dniu 15.05.2016 o 18:26, Grzegorz Rogala pisze:

[...]

kompleksowa odpowiedz w preclowym stylu.
Da się? Da się :)
Like it!

jak to było z ta szybką turystyka motocyklową?

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Data: 2016-05-17 22:14:17
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 2016-05-15 o 18:43, Arni pisze:

kompleksowa odpowiedz w preclowym stylu.
Da się? Da się :)
Like it!
No ba. :)

jak to było z ta szybką turystyka motocyklową?
Starzeje sie, juz nie redukuje 2 w dół.. :>

--
Pozdr!
Rogal

Data: 2016-05-16 14:34:18
Autor: dawido954
BMW 1150RT - opinie, daleka turystyka
W dniu niedziela, 15 maja 2016 18:26:33 UTC+2 użytkownik Grzegorz Rogala napisał:
..
..
..

hahaha padłem ;)

Data: 2016-05-18 05:31:10
Autor: Paweł Arkadiusz
[...]

 Jak zwykle muszę zapolelemizować. Gixerem da się tysiąc i to K1, chyba najbardziej łamiącym stawy z całej ich bandy. KJ

BMW 1150RT - opinie, daleka turystyka