BMW 3 za 20kzl

Data: 2009-09-18 10:33:00
Autor: Jacek Kawka
BMW 3 za 20kzl
Hej,
Zamierzam sprowadzic sobie niebawem autko z Niemiec.
Strasznie podoba mi sie 3 kombi. Myslalem nad jakas benzyna z ok 2000 r.
Czy za kwote 20 kzl max to jest dobry pomysl? Nie ma ich specjalnie duzo w
ogloszeniach wiec obawiam sie czy w takich cenach nie beda to w wiekszosci
podpicowane szroty.
Jal myslicie?
pozdrawiam, JK

Data: 2009-09-18 10:37:49
Autor: BaX
BMW 3 za 20kzl
Hej,
Zamierzam sprowadzic sobie niebawem autko z Niemiec.
Strasznie podoba mi sie 3 kombi. Myslalem nad jakas benzyna z ok 2000 r.

E46 z niemiec po sprowadzeniu za 20kzł pewnie jeszcze diesel? No to w tym wypadku Będziesz Miał Wydatki.

Pozdro.

Data: 2009-09-18 11:00:28
Autor: Jacek Kawka
BMW 3 za 20kzl
> [...]

E46 z niemiec po sprowadzeniu za 20kzł pewnie jeszcze diesel? No to w tym wypadku Będziesz Miał Wydatki.

Nie musi byc po sprowadzeniu, wydaje mi sie poprostu ze lepiej sprowadzic, ale
moze nie. I nie diesel (napisalem), ja robie 10000 rocznie.
pozdr.

Data: 2009-09-18 11:33:51
Autor: BaX
BMW 3 za 20kzl
> [...]

Nie musi byc po sprowadzeniu, wydaje mi sie poprostu ze lepiej sprowadzic, ale
moze nie. I nie diesel (napisalem), ja robie 10000 rocznie.

Jak byś na to nie patrzył to 20kzł na takie auto to proszenie się o kłopoty. Popatrz na ceny w kraju, weź poprawke, że 9/10 to powypadki więc ceny są zaniżone przez rynek.

Data: 2009-09-18 11:31:09
Autor: Kuba \(aka cita\)
BMW 3 za 20kzl
BaX wydusił z siebie te słowy:

[...]

a czytac potrafisz?

--
Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

Data: 2009-09-18 11:34:53
Autor: BaX
BMW 3 za 20kzl

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h8vk13$2po$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mój błąd nie zmienia to faktów.

Data: 2009-09-18 11:54:48
Autor: Kuba \(aka cita\)
BMW 3 za 20kzl
BaX wydusił z siebie te słowy:

a czytac potrafisz?

Mój błąd nie zmienia to faktów.

jak ktoś chce sprzedać i wystawi 24-25 tys .. to ludzie narzekają, ze za taaaką cene to se mozna motorynke kupic.
Jak ktos chce kupc za 20 i to jeszcze samemu sprowadzając .. to jest proszenie sie o kłopoty.

Litości,.

To tak jak za mojego Passata 1,9tdi - chce 15 tys zł .. i jest to jedna z niższych cen .. to proponują 12
Normalnie pizgam ze smiechu.

Data: 2009-09-18 12:42:45
Autor: BaX
BMW 3 za 20kzl

[...]

No własnie litości, to że ludzie chcieli by tanio i w możliwie najlepszym stanie to wiadomo od dawna, niestety nasz rynek jest porąbany bo 9/10 to auta sprowadzone-powypadkowe kupione po cenie złomu naprawione na już i wystawione poniżej cen rynkowych żeby szybko zarobić i ściągnąć kolejne dwa złomy. Dalatego większości się wydaje po analizie otozłomu i alezłomu, że za granicą ceny "bezwypadkowcy igieł z przebiegami jak auta wystawowe" są odpowiednie do cen u nas. Ale niestety tak nie jest.

Data: 2009-09-18 08:39:06
Autor: Fapuse
BMW 3 za 20kzl
On Sep 18, 11:42 am, "BaX" <bax@_klub.chip.pl> wrote:
No własnie litości, to że ludzie chcieli by tanio i w możliwie najlepszym
stanie to wiadomo od dawna,

Jakby nie liczyc samochod w PL to ciagle towar luksusowy. Jak masz
200k do wydania i przychod rzedu 10k miesiecznie to nie zastanawiasz
sie nad tym czy samochod kosztuje 20 czy 25 tys a nad tym w jakim jest
stanie (jesli z jakiegos powodu nie chcesz kupowac nowego). Ale jak
finansowo miescisz sie gdzies w Polskiej sredniej to nie masz
specjalnie wyboru. Przeciez ludzie chca kupowac tanio nie dlatego ze
maja takie widzimisie tylko dlatego, ze na normalne ceny ich nie stac.

Pozdr
BS

Data: 2009-09-20 18:51:35
Autor: WIHEDCNF
BMW 3 za 20kzl

Użytkownik "Jacek Kawka" .

[...]

włala http://www.autoscout24.pl/List.aspx?vis=1&state=A&make=13&model=1641&fuel=B&fregfrom=01%2f01%2f2000+00%3a00%3a00&fregto=12%2f31%2f2000+00%3a00%3a00&pricefrom=1000&cy=D&page=1&maxresults=500&results=20&ustate=N,U&um=True&sort=price&pool=1&zipc=D

11 ston ogłoszeń :)

BMW 3 za 20kzl