Data: 2009-09-25 12:43:50 | |
Autor: szymo | |
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach | |
Minusy ujemne: Nie obraź się kolego ale mam nieodparte wrażenie jakbyś opisywał dolegliwości mojego tarpana co nim kiedyś jeździłem po kalafiory :):):) |
|
Data: 2009-09-25 04:03:03 | |
Autor: Przemek V | |
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach | |
On 25 Wrz, 12:43, szymo <szymon.luc...@wp.pl> wrote:
> Minusy ujemne: Spoko, ja go nie montowałem, niech się jakiś Turek i jego niemiecki szef zmiany z Dingolfing wstydzi ;). Obecne skrzypienie zawieszenia myślę, że Twojego Tarpana bije na łeb na szyję. No ale Tarpan 250 km/h nie jeździ. Coś za coś ;) |
|
Data: 2009-09-25 14:29:58 | |
Autor: szymo | |
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach | |
Obecne skrzypienie zawieszenia myślę, że Twojego Tarpana bije na łeb To prawda takich prędkości nie osiągał zwlaszcza z kalafiorami ale moge cię zapewnic że emocje były takie same przy 90ciu jak w BMW przy 250 szczególnie jak maska poszybowała do góry w czasie jazdy bo się zaczep oderwał :) z resztą ten tarpan to wiadro dobrego śmiechu ile tam historii przeżyłem to szok.... |
|
Data: 2009-09-25 15:44:35 | |
Autor: CeSaR | |
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 lata ch | |
To prawda takich prędkości nie osiągał zwlaszcza z kalafiorami ale PLONK WWARNING jakby powiedział Cavallino :-)))) Mało się nie oplułem a spłakałem się ze śmiechu jak norka :-)))) Miłego weekendu :-))) C |
|
Data: 2009-09-25 18:50:23 | |
Autor: wowa | |
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 lata ch | |
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:h9ihg4$db1$1news.onet.pl... Zapewniam Cię, że kierowcy nie jest do śmiechu :) Miałem dwa otwarcia maski, w Wartburgu i MB123. Szczególnie to drugie mnie ździwiło, ta maska ważyła tonę :)szczególnie jak maska poszybowała do góry w czasie jazdy bo się zaczep Wojtek -- Nie każde piwo to Żywiec! ..... Na szczęście :) |
|
Data: 2009-09-25 18:59:04 | |
Autor: Rafal T. | |
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach | |
wowa pisze:
Zapewniam Cię, że kierowcy nie jest do śmiechu :) Miałem dwa otwarcia maski, w Wartburgu i MB123. Szczególnie to drugie mnie ździwiło, ta maska ważyła tonę :) Trzeba było zrobić system do wytracania prędkości. Jedziesz po oblodzonej ulicy 90km/h - ktoś Ci wyskakuje a Ty maske ciach do góry - zawsze te kilka metrów krótsza droga niż na samych hamulcach. No i jest o czym opowiadać:) rt |
|
Data: 2009-09-25 19:34:23 | |
Autor: Artur Maśląg | |
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach | |
Rafal T. pisze:
(...) Trzeba było zrobić system do wytracania prędkości. Jedziesz po oblodzonej ulicy 90km/h - ktoś Ci wyskakuje a Ty maske ciach do góry - zawsze te kilka metrów krótsza droga niż na samych hamulcach. Ty się śmiej - w dawnych czasach przyszła potrzeba przewiezienia płyt paździerzowych + kilku listew do moich rodziców. Płyty załatwić to jedno, transport to drugie. Płyty się załatwiło, transport padł na moją Warszawę na bagażniku dachowym - dużo by opowiadać :). Jakoś zapakować się dało, usztywniło płyty listwami (w całości :) ) i heja :) Jak ktoś zna drogę z Wilanowa do Konstancina (DC) to kojarzy miejsce połączenia obu nitek jezdni (Przyczółkowa) w jedną (Warszawska). Jechaliśmy sobie spokojnie, a tu z drugiej strony zdrowo darła ciężarówka (marki nie pomnę, ale była z otwartą paką). Uderzenie (powietrza) było potężne - mało mi nie wyrwało kierownicy z ręki, zatrzymało prawie w miejscu. Po chwili stwierdzamy, że brak nam kawałków płyt, które sterczały nad przednią szybą - zjechaliśmy i oceniamy - listy usztywniające połamane, płyt brak do miejsca ich "przywiązania" - wyrwane równo przy linkach. Materiał deficytowy,to szukamy. Długo szukaliśmy w dość dużym promieniu - zero. Doszliśmy do wniosku, że z racji różnicy ciśnień, wciągnęło te kawałki tamtemu na pakę. Dziękuję za taki hamulec :) > No i jest o czym opowiadać:) Jak widzisz jest co opowiadać bez tworzenia systemów - życie to przynosi :) -- Jutro to dziś - tyle że jutro. |
|
Data: 2009-09-28 20:04:05 | |
Autor: Rafal T. | |
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach | |
Artur Maśląg pisze:
Jak widzisz jest co opowiadać bez tworzenia systemów - życie to Dokładnie:) Co do ciekawych zjawisk - to widziałem kiedy jak dwie wielkie ciezarówki jechały obok siebie (wyprzedzały się) - i było widać że sciąga je do siebie ciśnienie. Niby prędkość jednej względem drugiej mała, ale podciśnienie tworzące się "zasysało je". rt |
|