BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach

Data: 2009-09-25 20:15:18
Autor: Damian / Excar.pl
BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach

Użytkownik "Przemek V"
Minusy ujemne:
Szarpiąca i kopiąca w plecy przy zatrzymaniu automatyczna skrzynia

Ja mam to samo w benzynowej siodemce. Bmw robi do dupy skrzynie i
nie ma co sie dziwic ze Kubica na auto marudzil.

Data: 2009-09-25 19:22:51
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 25 Sep 2009 20:15:18 +0430, Damian / Excar.pl napisał(a):

Ja mam to samo w benzynowej siodemce. Bmw robi do dupy skrzynie i
nie ma co sie dziwic ze Kubica na auto marudzil.

o.. BMW robi skrzynie?? od kiedy? --
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-25 22:27:19
Autor: Pa_blo

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:1utsaqveppnmm.dlglepper.institute.com...
Dnia Fri, 25 Sep 2009 20:15:18 +0430, Damian / Excar.pl napisał(a):

o.. BMW robi skrzynie?? od kiedy?

Nie gadaj, ze ZF robi skrzynki do bolidow :)

Picasso

Data: 2009-09-25 20:36:35
Autor: Karolek

Użytkownik "Damian / Excar.pl" <www.excar.pl@www.excar.pl> napisał w wiadomości news:h9j19n$pg3$1news.dialog.net.pl...

[...]

ROTFL :P

Karolek

BMW 530d E60 - krótkie podsumowanie po prawie 4 latach