BMW Dakar

Data: 2010-01-05 13:11:25
Autor: Budyń
BMW Dakar
Użytkownik "Ritchie " <tdepa@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hhv9e4$lqp$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Mam pytanie do grupowych ekspertow enduro - co sadzicie o moto z linka:
[url]
http://allegro.pl/item872697346_bmw_gs_650_dakar_gs650_jeden_wlasciciel_raty.
html [/url]

Cena wydaje sie byc podejrzanie niska, wiec szukam haczyka. Z tego co widze,
to brak mu plastokwej oslony na tylnym kole i wyglad wydechu mnie saie nie
podoba jak na 17k

Jak sie mocno pałuje to wydech sie przegrzeje - widac ze ktos nim jeździł, a nie tylko turlał sie :-)
A tak w ogóle to wolałbym nie dakara tylko zwykłego. Albo 800gs.

b.

Data: 2010-01-05 17:03:23
Autor: tomek
BMW Dakar

"Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> wrote in message news:hhva9e$pe7$1inews.gazeta.pl...
A tak w ogóle to wolałbym nie dakara tylko zwykłego.

Zapytam laicko: jakies znaczace roznice poza przednim kolem?

Tomek

Data: 2010-01-05 19:38:46
Autor: Budyń
BMW Dakar
Użytkownik "tomek" <tomasz_usenet@vp.pl> napisał w wiadomości news:hhvnsb$t11$1news.onet.pl...

"Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> wrote in message news:hhva9e$pe7$1inews.gazeta.pl...
A tak w ogóle to wolałbym nie dakara tylko zwykłego.

Zapytam laicko: jakies znaczace roznice poza przednim kolem?

jest wyższy (wysokim to moze i nie przeszkadza) , nie ma błotnika z przodu, a pomalowany jest tak jakby chłopaki szablony w wiejskim sklepie kupili i pędzlem malowali. Brzydki znaczy sie.

A gs-a zwykłego miałem, jak sie da opony szosowe to jest zajefajny na polskie asfalty.

b.

Data: 2010-01-05 21:00:27
Autor: de Fresz
BMW Dakar
On 2010-01-05 19:38:46 +0100, "Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> said:

Zapytam laicko: jakies znaczace roznice poza przednim kolem?

jest wyższy (wysokim to moze i nie przeszkadza)

Bo ma większe przednie koło (21 vs. 19) i dłuższe skoki zawiasów (210/210 vs 170/165). Znaczy w terenie zalety, na szosie niekoniecznie.

, nie ma błotnika z przodu,

W terenie to tyż na plus.

de Fresz

Data: 2010-01-05 21:07:26
Autor: tomek
BMW Dakar

"Budyń" <bud_yn@gazeta.pl> wrote in message news:hi00vl$o2r$1inews.gazeta.pl...
[...]

E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR wiec brzydkie mi nie straszne.
Dzieki za informacje.

Data: 2010-01-05 23:28:42
Autor: Magic
BMW Dakar
tomek pisze:

[...]

Jebnąć ci ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-01-05 23:41:16
Autor: tomek
BMW Dakar

"Magic" <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl> wrote in message news:hi0eeu$17i$2news.onet.pl...
tomek pisze:

E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR wiec brzydkie mi nie straszne.

|Jebnąć ci ?

OK, wczesniej mialem tez LTD wiec idzie ku lepszemu, nie? No chyba ze sie zdecyduje na Vstroma.
Zaraz sie pewnie ustawi kolejka chetnych do bicia.
--
T.

Data: 2010-01-06 00:26:53
Autor: CUT_INZ
BMW Dakar
W dniu 05-01-2010 23:28, Magic pisze:

E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR
wiec brzydkie mi nie straszne.

Jebnąć ci ?

Lepiej ująć tego nie mogłeś :)

Data: 2010-01-06 09:45:42
Autor: Kefir
BMW Dakar
Elou!
tomek pisze:
E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR wiec brzydkie mi nie straszne.

Jebnąć ci ?

Zlamal Netykiete? Okradl kogos?

Data: 2010-01-06 09:23:37
Autor: Ritchie
BMW Dakar
Dzieki za uwagi mniej i bardziej konstruktywne ;) Gadalem z gosciem i sam przyznal, ze moto bylo dosc ostro jezdzone, czesc rzeczy jest malowana, nie zna daty produkcji, itp., wiec mozna sobie odpuscic. Jakby ktos slyszal o fajnym Dakarze na sprzedaz (ewentualnie standardowym 650 GS), to pls o info -
 zona zgodzila sie na drugie moto w garazu, wiec kuje zelazo poki gorace ;) Pozdroovka. Ritchie.

-- -- -- -- -- --
Warrior 1,7

Data: 2010-01-06 11:59:44
Autor: de Fresz
BMW Dakar
On 2010-01-06 10:23:37 +0100, "Ritchie " <tdepa.SKASUJ@gazeta.pl> said:

 zona zgodzila sie na drugie moto w garazu, wiec kuje zelazo poki gorace ;)

A dlaczego akurat GS jako drugi sprzęt?

de Fresz

Data: 2010-01-06 12:07:56
Autor: Magic
BMW Dakar
Elou!
tomek pisze:
E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR wiec brzydkie mi nie straszne.

Jebnąć ci ?

Zlamal Netykiete? Okradl kogos?

VFR będę bronił jak niektórzy krzyża ! O !

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-01-06 17:45:02
Autor: tomek
BMW Dakar

Elou!
tomek pisze:
E, czyli nic powaznego, a w zasadzie same plusy. Mialem kiedys VFR wiec brzydkie mi nie straszne.

Jebnąć ci ?

Zlamal Netykiete? Okradl kogos?

Daj spokoj, uznalem to, podobnie ja moja wypowiedz, za zart bez emotikona; bo na szczescie sie jeszcze takie zdarzaja.
Innej opcji w ogole nie dopuszczam

Data: 2010-01-07 09:09:35
Autor: Kefir
BMW Dakar

tomek pisze:
[...]

:) tak samo potraktuj moj post. 'Emotikony sa dla slabych' Slla Wieszcza.

Data: 2010-01-07 16:31:54
Autor: tomek
BMW Dakar

"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote in message news:hi44s0$qr9$1news.onet.pl...

:) tak samo potraktuj moj post. 'Emotikony sa dla slabych' Slla Wieszcza.

No to oberwalem rykoszetem

BMW Dakar