BMW E36- buczenie z tyłu...

Data: 2011-03-13 23:27:09
Autor: G Nowak
BMW E36- buczenie z tyłu...
Witam ! Z góry przepraszam za moje ingnoranctwo ale o samochodach wiem
tylko  tyle, że trzeba do nich lać paliwo.Pacjent to BMW E36 z 93
roku. Jadąc w  przedziale predkosci 75 - 85 km/h z tyłu dochodzi
męczące głośne buczenie.  Ponizej lub powyzej tej prędkości hałas
zanika.Czy któś ma jakiś pomysł co  to moze być ? Łożysko, wał, jakieś
koło dwumasowe czy cos takiego  ?Pozdrawiam...

Moze most z tylu. Powyzej 85 nie warczy, bo przekraczasz predkosc dzwieku.

--
Pozdr

Data: 2011-03-14 01:38:57
Autor: Norbert
BMW E36- buczenie z tyłu...
W dniu 2011-03-14 00:27, G Nowak pisze:
[...]

A może po prostu nieszczelny wydech?
Miałem E36 w kompakcie , objaw był dokładnie ten sam tylko u mnie objawialo się to buczeniem przy obrotach 2300-2400 i tylko tych niezależnie na którym biegu.

BMW E36- buczenie z tyłu...