BMW E36- buczenie z tyłu...

Data: 2011-03-14 08:21:30
Autor: Beny
BMW E36- buczenie z tyłu...

Użytkownik "Kisss" <Jiss@interia.pl> napisał w wiadomości news:ilj61i$kbj$1inews.gazeta.pl...
Witam ! Z góry przepraszam za moje ingnoranctwo ale o samochodach wiem tylko tyle, że trzeba do nich lać paliwo.Pacjent to BMW E36 z 93 roku. Jadąc w przedziale predkosci 75 - 85 km/h z tyłu dochodzi męczące głośne buczenie. Ponizej lub powyzej tej prędkości hałas zanika.Czy któś ma jakiś pomysł co to moze być ? Łożysko, wał, jakieś koło dwumasowe czy cos takiego ?Pozdrawiam...

Zacznij od sprawdzenia łozysk u dobrego mechanika.
Pozniej sprawdz poziom oleju w tylnim dyferencjalne lub odrazu zmień ten olej (koszt niski).

Pozdrawiam

BMW E36- buczenie z tyłu...