BMW E60 za 8200PLN

Data: 2012-02-03 01:32:29
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
Witam,

http://tablica.pl/oferta/bmw-525-e34-tuning-przod-e60-156km-oplaty-do-2013-super-oferta-polecam-IDDXtx.html

Jak my¶licie warto? W sumie dobra cena jak za E60. Wła¶ciciel pisze, że piękna jak ta lala no i w dizlu.

--
pozdr. Rzędzimir [Moderator Lokalny PMS]
[CB callsign -> Rzędek] Fiat Albea 1.2 LPG z nalepeczk± :)

Data: 2012-02-03 00:36:37
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin DoQ
http://tablica.pl/oferta/bmw-525-e34-tuning-przod-e60-156km-oplaty-
do-2013-super-oferta-polecam-IDDXtx.html

Jak myślicie warto? W sumie dobra cena jak za E60. Właściciel pisze, że
piękna jak ta lala no i w dizlu.

Czy to sławne czarne BMW megrimsa?!

Data: 2012-02-03 01:37:27
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 03-02-2012 01:36, to pisze:

Jak my¶licie warto? W sumie dobra cena jak za E60. Wła¶ciciel pisze, że
piękna jak ta lala no i w dizlu.
Czy to sławne czarne BMW megrimsa?!

Może to ten AMG po naprawie?

Data: 2012-02-03 00:38:32
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin DoQ
MoĹĽe to ten AMG po naprawie?

TeĹĽ moĹĽliwe. Ale poczekajmy na zainteresowanego, niech siÄ™ wypowie!

Data: 2012-02-03 01:15:00
Autor: Rafał Grzelak
BMW E60 za 8200PLN
DoQ wrote:

> Czy to sławne czarne BMW megrimsa?!

Może to ten AMG po naprawie?

:D

Nie, chyba nie. Tamten mial inne felgi.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-02-03 07:22:37
Autor: Gabriel'wilk'
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 01:32, DoQ pisze:
[...]

Nawet felgi polakierował przy malowaniu budy bo nie chciało się odkręcić czy choć zasłonić. A ten czarny mat na dachu i słupkach to pewnie oryginalny lakier bmw bo dach z innego auta :-)

Mówić prawdę i umieć prawd± żyć - oto rzecz wielkiej wagi.
   Oskar Wilde

Data: 2012-02-03 07:58:01
Autor: Kapibara
BMW E60 za 8200PLN
Dnia Fri, 03 Feb 2012 01:32:29 +0100, DoQ napisał(a):

[...]

Wsiowa rejestracja...i wszystko jasne. :>

Data: 2012-02-03 09:34:47
Autor: Chris
BMW E60 za 8200PLN
DoQ nabazgrał(a):

[...]

Będzie chyba hit lutego :)

http://www.wykop.pl/ramka/1030973/bmw-e60-e34-dwa-w-jednym/

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-02-03 09:45:26
Autor: Kajetan Malkontowicz
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 03-02-2012 01:32, DoQ pisze:
[...]

Majstersztyk:] Bardzo solidnie dostał w prawy bok/przód, st±d ten brak
uszczelki i ¶lady na feldze, o nowym dachu nie wspominaj±c.
--
pozdrowienia
Kajetan

Data: 2012-02-03 10:39:19
Autor: kamil
BMW E60 za 8200PLN
On 03/02/2012 00:32, DoQ wrote:
[...]

W dizlu i jeszcze w k±bi żeby laski miały gdzie nogo rozkładać, bierz kolego bo furka super i widać że nie wymaga żadnego wkładu finansowego!

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-03 11:47:32
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 03-02-2012 11:39, kamil pisze:
W dizlu i jeszcze w k±bi żeby laski miały gdzie nogo rozkładać, bierz
kolego bo furka super i widać że nie wymaga żadnego wkładu finansowego!

Martwi mnie trochę ta uszczelka przedniej szyby, może przez ni± kapać deszcz??

Data: 2012-02-03 11:25:18
Autor: kamil
BMW E60 za 8200PLN
On 03/02/2012 10:47, DoQ wrote:
[...]

Jak przyjedziesz na zlocik to piĽniemy silikonem dookoła, zostało mi trochę różowego z remontu łazienki.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2012-02-03 18:16:49
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 03-02-2012 12:25, kamil pisze:

Martwi mnie trochę ta uszczelka przedniej szyby, może przez ni± kapać
deszcz??
Jak przyjedziesz na zlocik to piĽniemy silikonem dookoła, zostało mi
trochę różowego z remontu łazienki.

Super, dzięki.. po zakupie kaski raczej nie będę miał więc jak najbardziej się przyda. Tylko zanim kupię, muszę sprzedać mojego fiacika. Jest to rocznik 2002, przebieg 280.000tys.KM, wsiadać i jeĽdzić, oszczendne auto - chciałbym za niego 15.000PLN, może masz chętnego??

Data: 2012-02-03 18:33:59
Autor: Gabriel'wilk'
BMW E60 za 8200PLN

 Tylko zanim kupię, muszę sprzedać mojego
fiacika. Jest to rocznik 2002, przebieg 280.000tys.KM,
280.000 tys. koni mechanicznych - niezły wyczyn :-)

Data: 2012-02-03 17:43:52
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Gabriel'wilk'
 Tylko zanim kupiÄ™, muszÄ™ sprzedać mojego
fiacika. Jest to rocznik 2002, przebieg 280.000tys.KM,
280.000 tys. koni mechanicznych - niezły wyczyn :-)

Terz mu zazdroszczÄ™!

--
Joachim
[Moderator Lokalny PMS]

Data: 2012-02-03 18:45:36
Autor: Gabriel'wilk'
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 18:43, to pisze:
[...]

Gdybyś tyle miał w Astrze to byłbyś gość :-) ;P

   Oskar Wilde

Data: 2012-02-03 17:46:39
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Gabriel'wilk'
Gdybyś tyle miał w Astrze to byłbyś gość :-) ;P pozdrawiam

Ament!

Data: 2012-02-03 18:52:23
Autor: Gabriel'wilk'
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 18:46, to pisze:
begin Gabriel'wilk'

Gdybyś tyle miał w Astrze to byłbyś gość :-) ;P pozdrawiam

Ament!

WszechwiedzÄ…cy a co to jest "Ament!"? :-)

   Oskar Wilde

Data: 2012-02-03 17:53:55
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Gabriel'wilk'
WszechwiedzÄ…cy a co to jest "Ament!"? :-)

Rzegnać się Cię nie nauczyli na pierwszej komuni?

Data: 2012-02-03 18:56:52
Autor: Gabriel'wilk'
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 18:53, to pisze:
begin Gabriel'wilk'

WszechwiedzÄ…cy a co to jest "Ament!"? :-)

Rzegnać się Cię nie nauczyli na pierwszej komuni?
Uczyli i brzmiało to Amen :-)

   Oskar Wilde

Data: 2012-02-03 19:42:02
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Gabriel'wilk'
WszechwiedzÄ…cy a co to jest "Ament!"? :-)

Rzegnać się Cię nie nauczyli na pierwszej komuni?
Uczyli i brzmiało to Amen :-)

Za dyskutowanie z moderatorem zaraz dostaniesz drugie ostrzerzenie!

Data: 2012-02-03 18:37:01
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 03-02-2012 18:33, Gabriel'wilk' pisze:
280.000 tys. koni mechanicznych - niezły wyczyn :-)

Napisałem przecież 280.000tys. kilometrów przebiegu, nie wiem sk±d Ci się konie wzięły!

Data: 2012-02-03 18:43:28
Autor: Gabriel'wilk'
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 18:37, DoQ pisze:
W dniu 03-02-2012 18:33, Gabriel'wilk' pisze:
280.000 tys. koni mechanicznych - niezły wyczyn :-)

Napisałem przecież 280.000tys. kilometrów przebiegu, nie wiem sk±d Ci
się konie wzięły!

"Z twojego postu - "przebieg 280.000tys.KM"
KM - konie mechaniczne
km - kilometry

To prawie taka sama różnica jak napisaniem 8v a V8 itd. :-)

Data: 2012-02-03 17:46:10
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Gabriel'wilk'
"Z twojego postu - "przebieg 280.000tys.KM" KM - konie mechaniczne
km - kilometry

A jak ktoś umie pisać tylko durzymi literami to co wtedy? I mam Cię mondralo!

Data: 2012-02-03 17:52:37
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Gabriel'wilk'
On umie i dużymi i małymi literkami co doskonale widać, tylko że On nie
rozumie znaczenia tego co pisze - i tu CiÄ™ ma panie wszystko najlepiej
wiedzÄ…cy :-)

Nie *SPAMUJ* bo dostaniesz *OSTRZERZENIE*.

Data: 2012-02-03 18:57:48
Autor: Gabriel'wilk'
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 18:52, to pisze:
begin Gabriel'wilk'

[...]

Wrzuć mnie do "kibelka" i będziesz miał mnie z głowy :-)
ps. poczytaj co to SPAM

   Oskar Wilde

Data: 2012-02-03 19:41:10
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Gabriel'wilk'
Wrzuć mnie do "kibelka" i będziesz miał mnie z głowy :-) ps. poczytaj co
to SPAM

Post leci do ssypu a Ty dostajesz ostrzerzenie! Pospamuj jeszcze trochę i będzie *BAN*!

Data: 2012-02-03 22:38:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 18:57, Gabriel'wilk' pisze:
W dniu 2012-02-03 18:52, to pisze:
begin Gabriel'wilk'

On umie i dużymi i małymi literkami co doskonale widać, tylko że On nie
rozumie znaczenia tego co pisze - i tu Cię ma panie wszystko najlepiej
wiedz±cy :-)

Nie *SPAMUJ* bo dostaniesz *OSTRZERZENIE*.
Wrzuć mnie do "kibelka" i będziesz miał mnie z głowy :-)

Wrzuć jego do "kibelka" i będzie go dzięki temu miało z głowy więcej osób. :P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2012-02-03 21:44:24
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Wrzuć jego do "kibelka" i będzie go dzięki temu miało z głowy więcej
osĂłb. :P

A Ty tam jedzenia poszukaj.

Data: 2012-02-03 20:38:53
Autor: AZ
BMW E60 za 8200PLN
On 02/03/2012 06:49 PM, Gabriel'wilk' wrote:

On umie i dużymi i małymi literkami co doskonale widać, tylko że On nie
rozumie znaczenia tego co pisze - i tu CiÄ™ ma panie wszystko najlepiej
wiedzÄ…cy :-)

Chorujesz na zesztywnienie czy chroniczny niedobĂłr humoru?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 18:46:23
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 03-02-2012 18:43, Gabriel'wilk' pisze:
"Z twojego postu - "przebieg 280.000tys.KM"
KM - konie mechaniczne
km - kilometry
To prawie taka sama różnica jak napisaniem 8v a V8 itd. :-)
Dzięki kolego, już będę wiedział!
Ale my¶lisz że 280.000tys km na fiata albee to dużo już?

Data: 2012-02-04 11:00:28
Autor: AntekP
BMW E60 za 8200PLN

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jgh6hh$a9q$1mx1.internetia.pl...
[...]
280 milionów kilometrów to nawet dla mercedesa dużo.

Data: 2012-02-04 11:20:24
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 04-02-2012 11:00, AntekP pisze:
Ale my¶lisz że 280.000tys km na fiata albee to dużo już?
280 milionów kilometrów to nawet dla mercedesa dużo.

Dwie¶cie osiemdziesi±t tysięcy kilometrów!!

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-04 11:27:00
Autor: AntekP
BMW E60 za 8200PLN

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jgj0pa$6fd$1mx1.internetia.pl...
W dniu 04-02-2012 11:00, AntekP pisze:
Ale my¶lisz że 280.000tys km na fiata albee to dużo już?
280 milionów kilometrów to nawet dla mercedesa dużo.

Dwie¶cie osiemdziesi±t tysięcy kilometrów!!
To po kiego ...... pińć razy wpisujesz te czy zera pomindzy 280 a tys

Data: 2012-02-04 11:39:16
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin AntekP
To po kiego ...... piñæ razy wpisujesz te czy zera pomindzy 280 a tys

Żeby podkreślić wagę problemu?

Data: 2012-02-04 12:35:15
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 04-02-2012 11:27, AntekP pisze:

Dwie¶cie osiemdziesi±t tysięcy kilometrów!!
To po kiego ...... pińć razy wpisujesz te czy zera pomindzy 280 a tys

Nie wiem, to Ľle? Widziałem tak w ogłoszeniach.

--
pozdr. Rzędzimir

Data: 2012-02-03 22:52:05
Autor: RoMan Mandziejewicz
BMW E60 za 8200PLN
Hello DoQ,

Friday, February 3, 2012, 6:37:01 PM, you wrote:

280.000 tys. koni mechanicznych - niezły wyczyn :-)
Napisałem przecież 280.000tys. kilometrów przebiegu, nie wiem sk±d Ci
się konie wzięły!

Stajesz się nudny...

--
Best regards,

Data: 2012-02-03 23:27:42
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
Stajesz się nudny...

Uzasadnisz?

Data: 2012-02-03 23:41:17
Autor: RoMan Mandziejewicz
BMW E60 za 8200PLN
Hello DoQ,

Friday, February 3, 2012, 11:27:42 PM, you wrote:

Stajesz się nudny...
Uzasadnisz?

Mam uzasadniać uczucie znudzenia? Może jeszcze mam udowodnić?

--
Best regards,

Data: 2012-02-03 22:54:57
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin RoMan Mandziejewicz
Mam uzasadniać uczucie znudzenia? Może jeszcze mam udowodnić?

Ale Ty sam przecieĹĽ jesteĹ› definicjÄ… e-nudziarza. :>

Data: 2012-02-03 23:51:29
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
Stajesz się nudny...
Uzasadnisz?
Mam uzasadniać uczucie znudzenia? Może jeszcze mam udowodnić?

Poziom twojego znudzenia ¶rednio mnie interesuje (czy ja jestem od zapewnienia Ci jakichkolwiek rozrywek?) ,pytałem dlaczego JA jestem nudny. I może zamiast wylewać frustracje znajdziesz sobie sam jak±¶ rozrywkę albo hobby?

Data: 2012-02-03 22:56:49
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin DoQ
I może zamiast wylewać frustracje znajdziesz sobie sam jakąś
rozrywkÄ™ albo hobby?

Ale on przecieĹĽ ma nawet bihobby -- plonkownica i Lanos. :D

Data: 2012-02-03 23:59:25
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 03-02-2012 23:56, to pisze:
I może zamiast wylewać frustracje znajdziesz sobie sam jak±¶
rozrywkę albo hobby?
Ale on przecież ma nawet bihobby -- plonkownica i Lanos. :D

Pewnie przymierza się do splonkowania, będzie mógł póĽniej napisać tuzin arcy ciekawych i wiele wnosz±cych postów na ten temat...

Data: 2012-02-03 23:10:01
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin DoQ
Pewnie przymierza się do splonkowania, będzie mógł później napisać tuzin
arcy ciekawych i wiele wnoszÄ…cych postĂłw na ten temat...

Tyle, że ostatni cokolwiek wnoszący post wysłał tu chyba z 10 lat temu... :>

Data: 2012-02-04 03:11:28
Autor: kkk
BMW E60 za 8200PLN
On 3 Lut, 23:56, to <to_use...@interia.pl> wrote:
begin DoQ

> I może zamiast wylewać frustracje znajdziesz sobie sam jak±¶
> rozrywkę albo hobby?

Ale on przecież ma nawet bihobby -- plonkownica i Lanos. :D

Plonk Warning !1

Data: 2012-02-07 13:15:26
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin kkk
Ale on przecieĹĽ ma nawet bihobby -- plonkownica i Lanos. :D

Plonk Warning !1

PLÄ„K WARNING ODWETOWIEC!

Data: 2012-02-04 00:00:16
Autor: RoMan Mandziejewicz
BMW E60 za 8200PLN
Hello DoQ,

Friday, February 3, 2012, 11:51:29 PM, you wrote:

[...]

I może zamiast wylewać frustracje znajdziesz sobie sam jak±¶
rozrywkę albo hobby?

Piszesz do lustra?

--
Best regards,

Data: 2012-02-03 23:45:23
Autor: Krzysiek Kielczewski
BMW E60 za 8200PLN
Dnia 03.02.2012 DoQ <pawel.doq@gmail.com> napisał/a:
Stajesz się nudny...

Uzasadnisz?

Coraz czę¶ciej nudzisz.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2012-02-03 23:52:31
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
Uzasadnisz?
Coraz czę¶ciej nudzisz.

A ty nie zmieniasz skarpetek - pasuje?

Data: 2012-02-03 11:53:02
Autor: Chris
BMW E60 za 8200PLN
DoQ nabazgrał(a):

[...]

Idziesz do sklepu kupujesz piankę murarsk±, walniesz baranka i nie będzie kapać :)

Data: 2012-02-03 22:20:59
Autor: Pan Piskorz
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 11:47, DoQ pisze:
może przez ni± kapać deszcz??

Może tylko po lewej.
P.

Data: 2012-02-03 11:25:24
Autor: Krzysztof 45
BMW E60 za 8200PLN
DoQ napisał(a):
no i w dizlu.
w pizdu a nie w dizlu.
A jak już to w dieslu matole.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-03 11:46:23
Autor: DoQ
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 03-02-2012 11:25, Krzysztof 45 pisze:
w pizdu a nie w dizlu.
A jak już to w dieslu matole.

Anuluję ci wszystkie piwa postawione przez innych użytkowników forum. Dodatkowo otrzymujesz warna. Jeszcze 2 warny i dostajesz bana na tydzień.

Data: 2012-02-03 11:49:02
Autor: news-gazeta
BMW E60 za 8200PLN

Anuluję ci wszystkie piwa postawione przez innych użytkowników forum. Dodatkowo otrzymujesz warna. Jeszcze 2 warny i dostajesz bana na tydzień.

He, he... Prawie łykn±łem ;)

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2012-02-03 12:23:03
Autor: Krzysztof 45
BMW E60 za 8200PLN
DoQ napisał(a):
[...]

Objawy pasuj± do tego:

Powolny pocz±tek schizofrenii nie daje możliwo¶ci zaobserwowania gwałtownych zmian w zachowaniu chorego Różnice s± wyczuwalne w sferze kontaktów interpersonalnych. Zwykłe zachowanie osoby chorej jest nieadekwatne do sytuacji, jednak raczej nie budzi ono niepokoju, ponieważ traktowane jest jako roztargnienie...

Może nie jest jeszcze za póĽno.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-03 17:51:25
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Krzysztof 45
Powolny początek schizofrenii nie daje możliwości zaobserwowania
gwałtownych zmian w zachowaniu chorego Różnice są wyczuwalne w sferze
kontaktów interpersonalnych. Zwykłe zachowanie osoby chorej jest
nieadekwatne do sytuacji, jednak raczej nie budzi ono niepokoju,
poniewaĹĽ traktowane jest jako roztargnienie...

http://tiny.pl/hj86k

Smacznego!

Data: 2012-02-03 19:05:26
Autor: Krzysztof 45
BMW E60 za 8200PLN
to napisał(a):
[...]

Mam te literki ukośniki i cyferki polizać czy co?
A może tak razem z kolegą do diagnosty od zaburzeń umysłowych? Raźniej będzie.
--
Krzysiek

Data: 2012-02-03 18:30:52
Autor: Gabriel'wilk'
BMW E60 za 8200PLN
W dniu 2012-02-03 11:46, DoQ pisze:
W dniu 03-02-2012 11:25, Krzysztof 45 pisze:
w pizdu a nie w dizlu.
A jak już to w dieslu matole.

Anuluję ci wszystkie piwa postawione przez innych użytkowników forum.
O jakim forum piszesz? To jest grupa dyskusyjna :-)

Data: 2012-02-03 17:41:22
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin Gabriel'wilk'
AnulujÄ™ ci wszystkie piwa postawione przez innych uĹĽytkownikĂłw forum.
O jakim forum piszesz? To jest grupa dyskusyjna :-)

Nie zwracaj uwagi, DoQ jest krĂłtko na tym forum i jeszcze nie wszystko ogarnia! Ale szybko siÄ™ uczy. :-)

Data: 2012-02-03 12:51:54
Autor: AZ
BMW E60 za 8200PLN
On 02/03/2012 11:25 AM, Krzysztof 45 wrote:
DoQ napisał(a):
no i w dizlu.
w pizdu a nie w dizlu.
A jak już to w dieslu matole.

Ale¶ ty gupi...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 17:41:52
Autor: to
BMW E60 za 8200PLN
begin AZ
On 02/03/2012 11:25 AM, Krzysztof 45 wrote:
DoQ napisał(a):
no i w dizlu.
w pizdu a nie w dizlu.
A jak juĹĽ to w dieslu matole.