BMW G11 730d

Data: 2020-04-20 18:51:13
Autor: K
BMW G11 730d
Znajomy ma BMW7 jak w temacie i od jakiegos czasu wyskakuje blad mowiacy o zbyt duzej ilosci oleju w silniku. Z tego co widze w internecie to jest to problem powszechnie znany. Jedni pisza, o tym, ze zalecenia z Niemiec sa takie aby przy wymianie wlewac pol litra mniej ale ta sama osoba napisala pozniej, ze monitorowala poziom, ktory nagle zaczal rosnac. Inni pisza, ze to wina czujnika, ktorego BMW wymienic nie chce proponujac wgranie nowego softu, ktory jednym pomaga, a innym nie. Czy ktos slyszal o tym problemie i czy komus udalo sie go rozwiac na stale?

Data: 2020-04-20 19:59:58
Autor: Budzik
BMW G11 730d
Użytkownik K none@email.com ...

[...]
A to auto ma dpfa? Jezeli tak to moze ten podnoszacy sie poziom oleju to paliwo z procesu wypalania dpf?

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2020-04-20 22:35:07
Autor: t-1
BMW G11 730d
W dniu 2020-04-20 o 21:59, Budzik pisze:

A to auto ma dpfa? Jezeli tak to moze ten podnoszacy sie poziom oleju to
paliwo z procesu wypalania dpf?

A może u wiejskiego spawacza wyciął DPF i nie przeprogramował komputera?

Data: 2020-04-20 21:59:58
Autor: Budzik
BMW G11 730d
Użytkownik t-1 t-1@todlaspamu.pl ...

A to auto ma dpfa? Jezeli tak to moze ten podnoszacy sie poziom
oleju to paliwo z procesu wypalania dpf?

A może u wiejskiego spawacza wyciął DPF i nie przeprogramował
komputera?
Bez jaj

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2020-04-21 08:26:56
Autor: K
BMW G11 730d
On 20/04/2020 21:35, t-1 wrote:
[...]

Nie, auto jest jeszcze na gwarancji i do tego w najmie dlugo terminowym.

Data: 2020-04-22 20:10:54
Autor: ąćęłńóśźż
BMW G11 730d
W sumie to fajnie, że pms służy do rozwiązywania problemów właścicieli "siódemek" nówek sztuczek nie śmiganych - poczułem się lepiej, godniej, dostojniej.
Jak w "Psach IV" czy podobnie ;-)

-- -- -
auto jest jeszcze na gwarancji i do tego w najmie dlugo terminowym.

Data: 2020-04-23 09:40:30
Autor: K
BMW G11 730d
On 22/04/2020 19:10, ąćęłńóśźż wrote:
[...]

Akurat w tym modelu nie ma nawet bagnetu zeby sprawdzic faktyczny poziom oleju. Serwis, ktory przyjechal po auto powiedzial to pewnie sensor i tyle. Wiadomo, ze serwisy autoryzowane to wymieniacze, ktorzy nie mysla samodzielnie. Pewnie wymienia sensor i olej i bedzie ok do nstepnego razu - po gwarancji.

Data: 2020-04-23 10:47:05
Autor: ąćęłńóśźż
BMW G11 730d
Jak kupię nowa siódemkę to też spytam Janusza co on na to ;-)

-- -- -

Data: 2020-04-23 09:51:56
Autor: K
BMW G11 730d
On 23/04/2020 09:47, ąćęłńóśźż wrote:
Jak kupię nowa siódemkę to też spytam Janusza co on na to ;-)

Taki Janusz czasem wie wiecej niz serwis, ktory bazuje na tym co przysle producent o ile przysle.

Data: 2020-04-22 17:41:54
Autor: N Tom
BMW G11 730d
Budzik w <news:XnsABA5D5F2A9FF3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1>:

A to auto ma dpfa? Jezeli tak to moze ten podnoszacy sie poziom oleju to paliwo z procesu wypalania dpf?

No masz...

Tylko, że to błąd oprogramowania sterownika jest, że nie "bada więcej niż 5
warunków" czy powinien wypalić, tylko sprawdza, czy mu sie zapcha za chwile
i temperatura jest odpowiednia...

Serwis VOLVO wymienia olej i filtr oraz czysci DPFa w około 40 minut...

--
'Tom N'

Data: 2020-04-20 20:49:02
Autor: PiteR
BMW G11 730d
na pl.misc.samochody K pisze tak:

[...]

Nie no zrobić miejsce dla pół litra ropy to nie robota.

Inni pisza, ze to wina czujnika

Ci którym nie przybywa na bagnecie. Ci mieli szczęście wymienili tylko czujnik.

Inni piszą że robią codziennie zdjęcia bagnetu i przybywa i że to wina dpf lub pompy wys ciśnienia.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-04-20 21:30:24
Autor: t-1
BMW G11 730d
W dniu 2020-04-20 o 19:51, K pisze:
[...]

Jeździ dużo po mieście?
No to może problem z DPF.

https://www.bmcars.pl/o-motoryzacji/2017/07/dpf-problemy-z-filtrem-czastek-stalych-w-bmw-z-silnikami-diesla/

Data: 2020-04-20 20:57:24
Autor: PiteR
BMW G11 730d
www.bmcars.pl pisze tak:

https://www.bmcars.pl/o-motoryzacji/2017/07/dpf-problemy-z-filtrem-
czastek-stalych-w-bmw-z-silnikami-diesla/

"Żeby nie doprowadzić do wycieków z silnika, należy upuszczać olej"

szok porada nie sądzicie?

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-04-20 22:10:00
Autor: t-1
BMW G11 730d
W dniu 2020-04-20 o 21:57, PiteR pisze:
www.bmcars.pl pisze tak:

https://www.bmcars.pl/o-motoryzacji/2017/07/dpf-problemy-z-filtrem-
czastek-stalych-w-bmw-z-silnikami-diesla/

"Żeby nie doprowadzić do wycieków z silnika, należy upuszczać olej"

szok porada nie sądzicie?

Super. Widocznie przyszłym klientom polecają.
Nie czytałem, podlinkowałem pierwszy lepszy o problemie.

Data: 2020-04-20 21:18:06
Autor: PiteR
BMW G11 730d
na pl.misc.samochody t-1 pisze tak:

Super. Widocznie przyszłym klientom polecają.
Nie czytałem, podlinkowałem pierwszy lepszy o problemie.

Ciekaw jestem czy w TIRach ten problem z olejem występuje?
Pewnie nie bo cena ciągnika większa i więcej miejsca pod maską
na jakieś doskonalsze systemy.

--
Piter

Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger

Data: 2020-04-20 21:59:58
Autor: Budzik
BMW G11 730d
Użytkownik PiteR email@fauszywy.pl ...

[...]

W tirach masz adblue --
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
siedzieć i przyglądać się jej."   Jerome K. Jerome

Data: 2020-04-21 08:26:03
Autor: K
BMW G11 730d
On 20/04/2020 22:59, Budzik wrote:
[...]

W tirach masz adblue

Kazdy diesel w osobowkach tez ma dzisiaj adblue. Ta BMW tez ma.

Data: 2020-04-21 11:59:57
Autor: Budzik
BMW G11 730d
Użytkownik K none@email.com ...

[...]

O to przyznam ze nie wiedziałem.
musze poczytac jak ta technologia działa.

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2020-04-21 13:23:27
Autor: K
BMW G11 730d
On 21/04/2020 12:59, Budzik wrote:
Użytkownik K none@email.com ...

[...]

Tak samo jak w ciezarowych. W moim (Insignia B) mam zbiornik 15l i jest to troche denerwujace, bo np. ostrzezenie wlacza sie przy ilosci potrzebnej na przejechanie ok 1100mil, po kilku dniach pojawia sie info, ze zostalo na 1000mil, pozniej ze na 900 aby po kilku kolejnych wyskoczylo, ze zostalo moczu na 750mil. Jak jest na mniej niz 500mil to nie odpalisz silnika. Wozic tego na zapas nie ma sensu bo mozna to kupic nawet w markecie. Ja od maja do teraz zrobilem 20tys mil i z tego co pamietam uzupelnialem chyba trzy albo cztery razy.

Data: 2020-04-21 15:59:56
Autor: Budzik
BMW G11 730d
Użytkownik K none@email.com ...

[...]

:)
Fajny opis technologii ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2020-04-21 08:02:25
Autor: Cavallino
BMW G11 730d
W dniu 20-04-2020 o 21:30, t-1 pisze:

Jeździ dużo po mieście?
No to może problem z DPF.

Dokładnie - przybywanie oleju w dieslu to stały symptom takich właśnie problemów, oczywiście w BMW może też sygnalizować inne problemy.

BMW G11 730d