[spam] BMW GS1200 szuka nowego wlasciciela...

Data: 2010-05-09 12:39:15
Autor: garbatymarcin
[spam] BMW GS1200 szuka nowego wlasciciela...
Witajcie,

Jako ze raz na jakis czas podobno mozna zaspamowac to dyskretnie informuje szanowna brac motocyklowa iz moje BMW GS1200 szuka nowego wlasciciela. Link do aukcji:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1731892

Moto mniej wiecej znane w motocyklowym swiatku, gdyby ktos mial pytania to chetnie odpowiem :)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin

BMW GS1200 - do sprzedania
Suzuki Bandit 650SA - nie sprzedam :)

Data: 2010-05-11 09:09:23
Autor: falco
garbatymarcin pisze:

Jako ze raz na jakis czas podobno mozna zaspamowac to dyskretnie informuje szanowna brac motocyklowa iz moje BMW GS1200 szuka nowego wlasciciela. Link do aukcji:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1731892

Siema,

z tych rąk polecam brać w ciemno i to bez wazeliny!!!

--
Pozdr! falco

SenNa... Jawa 356 '58 175
T.Apacz 0.6

Data: 2010-05-11 14:21:44
Autor: - MarusC
falco <mfalco@wp.pl> napisał(a):
garbatymarcin pisze:

z tych rąk polecam brać w ciemno i to bez wazeliny!!!

Ok, ale ten motor pół świata przejechał i się martwię czy zajechany przez to
nie jest?

MarusC

F650 Funduro (śmiesznoendurak)

Data: 2010-05-11 23:47:48
Autor: falco
- MarusC pisze:

Ok, ale ten motor pół świata przejechał i się martwię czy zajechany przez to
nie jest?

Najlepiej pytać u źródła, przyjechać, obejrzeć, sprawdzić... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2010-05-12 09:46:38
Autor: Piotrek Roczniak
Dnia 11.05.2010 - MarusC <marusc@NOSPAM.gazeta.pl> napisał/a:
falco <mfalco@wp.pl> napisał(a):
garbatymarcin pisze:

z tych rąk polecam brać w ciemno i to bez wazeliny!!!

Ok, ale ten motor pół świata przejechał i się martwię czy zajechany przez to
nie jest?

PółTORA świata. I właśnie przez takich kupców każda  fura w Polsce ma kręcony licznik. --
KANTARYTMETYKA!!!1
:::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

Data: 2010-05-12 11:34:14
Autor: garbatymarcin
- MarusC pisze:

Ok, ale ten motor pół świata przejechał i się martwię czy zajechany przez to
nie jest?

MarucC, toz moje BMW ma przejechane nieco ponad 60k - ten motocykl wlasnie skonczyl sie DOCIERAC :) Przyjedz, przejedz sie, obejrzyj - zapraszam a obawy twe sie rozwieja ;)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin

Data: 2010-05-12 13:52:46
Autor: - MarusC
garbatymarcin <garbatymarcinUSUN@USUNwp.pl> napisał(a):

MarucC, toz moje BMW ma przejechane nieco ponad 60k - ten motocykl wlasnie skonczyl sie DOCIERAC :)

Ale po pyłach, piaskach. Dbałeś o filtr powietrza?

 Przyjedz, przejedz sie, obejrzyj -
zapraszam a obawy twe sie rozwieja ;)

Przyjadę, można w weekend?

Marek

Data: 2010-05-13 10:20:28
Autor: garbatymarcin
- MarusC pisze:

Ale po pyłach, piaskach. Dbałeś o filtr powietrza?

Po piaskach na wyjezdzie do Afryki to moze przejechal on...400 km :) Reszta to szosa, szosa i jeszcze raz szosa. 9/10 dystansu licznikowego to Europa. A filtr powietrza regularnie byl czyszczony, bez obaw.

Przyjadę, można w weekend?

Zapraszam, ale zadzwon do mnie najpierw (0-505-129-849) - mam na weekend troche planow, ale powinnismy dograc sie godzinowo. Jesli bys planowal jechac z Wawy to mozemy pojechac do mnie na dwa moto zebys nie kluczyl niepotrzebnie.

Marek

Marcin

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin

Data: 2010-05-12 19:19:09
Autor: masti
[...]

żeś mi smaku narobił , a aksy ni ma :(

masti

Data: 2010-05-13 10:21:27
Autor: garbatymarcin
masti pisze:

żeś mi smaku narobił , a aksy ni ma :(

Ja niestety tez zyje na kredytach, ale dzieki nim mozna bylo pojezdzic taka maszyna :)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Marcin

Data: 2010-05-12 21:55:21
Autor: michal999
[spam] BMW GS1200 szuka nowego wlasciciela...
ladnie wykreciles na nim .... duzy przebieg jest - przynajmnie prawdziwy!
pozdr.
micha
;

[spam] BMW GS1200 szuka nowego wlasciciela...