BMW M3 :)

Data: 2009-05-08 10:14:19
Autor: Nex@pl
BMW M3 :)
scalem pisze:
Szanowni grupowicze, wybaczcie, ale musialem sie z Wami tym podzielic:

http://moto.allegro.pl/item630778525_e46_m3_2006r.html

:)

Pozdrawiam,

"Podłużnice całe" :D dobre.

Data: 2009-05-08 10:49:20
Autor: Pan Piskorz
BMW M3 :)
"Podłużnice całe" :D dobre.

to nie oznacza, że proste,

ogólnie to uczciwy sprzedawca, nie napisał, że bezwypadek

P.

Data: 2009-05-08 10:56:27
Autor: Nex@pl
BMW M3 :)
Pan Piskorz pisze:
"Podłużnice całe" :D dobre.

to nie oznacza, że proste,

ogólnie to uczciwy sprzedawca, nie napisał, że bezwypadek

P.

Ale bez przesady, auto bez dachu, wycinanego notabene przy ratowaniu człowieka, więc przynajmniej wiadomo, że to jest auto po wypadkowe, bo komu¶ mogła stać się krzywda :)

Data: 2009-05-08 11:14:26
Autor: Pan Piskorz
BMW M3 :)
po wypadkowe

jakie?

P.

Data: 2009-05-08 14:56:26
Autor: Nex@pl
BMW M3 :)
Pan Piskorz pisze:
po wypadkowe

jakie?

P.

  Oj, zmęczony jestem, nie spałem do 5 :)

Data: 2009-05-08 10:57:36
Autor: Krzysiek Kielczewski
BMW M3 :)
On 2009-05-08, Nex@pl <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
scalem pisze:
Szanowni grupowicze, wybaczcie, ale musialem sie z Wami tym podzielic:

http://moto.allegro.pl/item630778525_e46_m3_2006r.html

Pozdrawiam,

"Podłużnice całe" :D dobre.

Ciekawe gdzie schował te reflektory ksenonowe i elektryczne szyby :)

Krzysiek Kiełczewski

BMW M3 :)