BMW Orange

Data: 2010-11-01 20:24:31
Autor: J.F.
BMW Orange

Oszustwo/naciaganie juz zakonczone ... ale przeczytajcie regulamin
http://www.bmw.orange.pl/

Loteria z losowaniem czy konkurs "wygrywa kto zdobedzie wiecej
punktow" ? Wydaje sie ze loteria .. to czemu 11 laureatow jest z Gorzowa, a 10 z
Bialej Podlaskiej ? J.

Data: 2010-11-01 22:14:59
Autor: Kamikazee
BMW Orange
W dniu 2010-11-01 20:24, J.F. pisze:

[...]

Bo to zawodowi gracze konkursów.

Data: 2010-11-02 10:47:25
Autor: J.F.
BMW Orange
Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał
[...]

Ale to nie konkurs, tylko loteria miala byc. Kazdy ma szanse adekwatne do ilosci losow.

Zawodowi sie nie zorientowali, czy wrecz przeciwnie - dokladnie zorientowali, wykorzystali .. i mieli zdecydowana wiekszosc losow ?

Ale wtedy .. organizator do loterii doplacil ?

J.

Data: 2010-11-02 12:05:42
Autor: Maciej Muran
BMW Orange
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał
[...]

No właśnie. Adekwatne... I w ten sposób wyszło jak zawsze.

Zawodowi sie nie zorientowali, czy wrecz przeciwnie - dokladnie zorientowali, wykorzystali .. i mieli zdecydowana wiekszosc losow ?

Ale wtedy .. organizator do loterii doplacil ?

Pewnie nie dopłacił, bo parę milionów zwykłych osób kupiło po jednym, dwa losy co powinno zniwelować straty wynikłe z oddania samochodów za cenę niższą od ceny zakupu.

Maciek.

Data: 2010-11-02 12:30:29
Autor: J.F.
BMW Orange
Użytkownik "Maciej Muran" <mmuran@gmail.com> napisał w
[...]

Ale oni tez mieli szanse wygrac. Czyli wtedy zawodowcy stracili ?

J.

Data: 2010-11-02 13:06:06
Autor: Maciek
BMW Orange
On 2 Lis, 12:30, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Maciej Muran" <mmu...@gmail.com> napisał w

> [...]
> samochodów za cenę niższą od ceny zakupu.

Ale oni tez mieli szanse wygrac. Czyli wtedy zawodowcy stracili ?

Zaczynam się gubić :)
Miała być loteria, każdy los może wygrać, tak?
Mamy pretensje do Orange, że dumnie ogłosił iż tym razem każdy będzie
mógł wygrać a przeprowadził "loterię" wg starych, "konkursowych"
zasad?
I zastanawiamy się, że jeśli jednak Orange nie oszukał, to w jaki
sposób wszystkie auta trafiły do zawodowców?

Generalnie mierzi mnie ten temat ;)

Maciek.

Data: 2010-11-03 07:23:07
Autor: z
BMW Orange
Maciek pisze:

Zaczynam się gubić :)

Wyobraźmy sobie że lotto organizuje loterię (normalka) w której do wygrania są samochody (nic dziwnego) i te samochody wygrywaj jedna czy dwie osoby.
Toż to by była afera hazardowa i prokurator.

Dlaczego tvny jeszcze nie trąbią?

Data: 2010-11-04 23:11:18
Autor: Maciej Muran
BMW Orange
Użytkownik "z" <zch280672@gazeta.pl> napisał
Dlaczego tvny jeszcze nie trąbią?

Bo TVN (jak i każda inna stacja TV) emituje reklamy tych wszystkich "loterii" więc siedzi cicho, bo zachodzi sprzeczność interesów? Przecież wiadomo ile kosztuje (ile zarabia stacja) każda sekunda emisji w dobrym czasie antenowym.

To tak jak z parkowaniem samochodów TVN-u w wąskich uliczkach warszawskiej Sadyby i Wilanowa. Kierowcy tych aut łamią prawo kilkadziesiąt razy dziennie a przecież nigdy nie stanie się to tematem TVN Uwaga... Nawet Straż Miejska i Policja jedno co potrafią to "No tak, TVN?"...

Znudziło mi się. EOT z mojej strony.

M.

Data: 2010-11-05 16:35:33
Autor: J.F.
BMW Orange
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał
[...]

Dokladnie to ostatnie. Analizujemy sobie przypadek.
Wedle regulaminu jest zasadniczo loteria. Tymczasem wydaje sie ze auta trafily do zawodowcow. Zachodzi wiec pytanie czemu i kto za to zaplacil :-)

Pare rzeczy nie ulega watpliwosci. Organizator albo doplacil do puli nagrod, albo jeszcze na tym zarobil. Podejrzewam ze zarobil - czyli doplacili gracze :-)
Jesli gracze doplacili - to zasadniczo w prawdziwej loterii powinno sie to rozlozyc na wszystkich grajacych - im wiecej ktos zainwestowal tym wiecej statystycznie doplacil, nawet jak wygral :-) Mozliwe ze zawodowcy polecieli z rozpedu i nie przeczytali regulaminu .. ale az o taka glupote ich nie podejrzewam. Gdyby jednak tak zrobili - to teraz pluja sobie w brode, a moze wlasnie kilku ubylo.

I tu sie rodzi dalsze ciekawe spostrzezenie. Zawodowiec raczej nie zainwestowal wiecej niz polowe ceny auta. A jednak wydaje sie ze osiagneli spory udzial w wygranych, a moze nawet zdominowali pule nagrod. A tu pula nagrod byla raptem 9 mln, "losy" po 5 zl - czyli pula nagrod odpowiada ~2mln sms. Albo naiwnych zawodowcow przybylo, albo naiwnych ludzi strasznie ubylo - zeby w calym Orange nie znalazlo sie choc milion chetnych do wyslania chocby jednego losu ? Bo wtedy zawodowcy musieliby doplacic grube miliony zeby miec taki udzial w wygranych. I znow wracamy do problemu, ze skoro zwyklych naiwnych zabraklo, zawodowcy zarobili .. to ktos musial doplacic .. Orange ?

Jest tu jeden niuans - to byly rozwazania dobre przy zwyklych, platnych losach. Tymczasem organizator lekka raczka rozdawal losy dodatkowe. 500 pkt za doladowanie 50zl. Ja za 4.88 kupilem jeden los, zawodowiec doladowal konto za 50zl i dostal 510 losow - czyli po niecale 10gr.
No ale przeciez ja tez moglem akurat doladowac, i mialbym 501 losow za 4.88.  Gdyby to byla loteria na doladowania to przeciez Orange ma chyba ladnych pare mln doladowan miesiecznie. Musieliby zawodowcy znow kilkadziesiat milionow wylozyc. :-)
Czyzby zdobyli punkty w inny sposob ?

J.

Data: 2010-11-06 00:36:54
Autor: z
BMW Orange
On 05.11.2010 16:35, J.F. wrote:

[...]

Wychodzi na to że im bardziej jest to loteria tym bardziej pachnie prokuratorem. :-)

Data: 2010-11-10 00:06:15
Autor: Maciej Muran
BMW Orange
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał

Czyzby zdobyli punkty w inny sposob ?

Nie wiem i nie chcę wiedzieć. Koniec! ;)

Wychodzi na to że im bardziej jest to loteria tym bardziej pachnie prokuratorem. :-)

Kolega dziś coś mówił, że organa wzięły się za pusty sms...? Reklama w tv pokazuje, że to loteria.

Czas najwyższy z tym skończyć. Chociaż "marketing i promocja" nie ścierpią pustki, więc to i tak walka ze stugłowym smokiem. Eh!

M.

BMW Orange