BMW R 1200 GS a BMW F 800 GS

Data: 2012-10-17 15:54:46
Autor: Marcin N
BMW R 1200 GS a BMW F 800 GS
W dniu 2012-10-17 11:03, WIADRO pisze:
Witam
Pytanie dość proste:
Co może BMW R 1200 GS czego nie da rady zrobić BMW F 800 GS?

Pół roku temu byÅ‚em na jeździe testowej  F800 GS i 650.

Napisałem nawet na grupie moją ocenę. W skrócie: 800 była dramatycznie mniej komfortowa. Po kilku km marzyłem, żeby przesiąść się z powrotem na 650. 650 ma silnik prawie 800.

--
MN

Data: 2012-10-17 14:02:19
Autor: AZ
BMW R 1200 GS a BMW F 800 GS
On 2012-10-17, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
Witam
Pytanie dość proste:
Co może BMW R 1200 GS czego nie da rady zrobić BMW F 800 GS?

Pół roku temu byÅ‚em na jeździe testowej  F800 GS i 650.

650. 650 ma silnik prawie 800.

No tak. Tyle ze jedno to singiel a drugie R2. Rownie dobrze mozna
powiedziec ze 250 to prawie 500...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-10-17 16:04:25
Autor: Marcin N
BMW R 1200 GS a BMW F 800 GS
W dniu 2012-10-17 16:02, AZ pisze:
On 2012-10-17, Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:
Witam
[...]

Oba dwucylindrowe. Ale ręki nie dam sobie uciąć.

--
MN

Data: 2012-10-17 07:22:30
Autor: zarafiq
BMW R 1200 GS a BMW F 800 GS
On Wednesday, 17 October 2012 15:04:07 UTC+1, Marcin N  wrote:

> No tak. Tyle ze jedno to singiel a drugie R2. Rownie dobrze mozna
> powiedziec ze 250 to prawie 500...

Oba dwucylindrowe. Ale rêki nie dam sobie uci±æ.

F650 ma od jakiego¶ czasu silnik od F800.

Pozdrawiam,
zarafiq

Data: 2012-10-20 15:43:25
Autor: The_EaGle
BMW R 1200 GS a BMW F 800 GS
W dniu 2012-10-17 16:22, zarafiq pisze:> On Wednesday, 17 October 2012 15:04:07 UTC+1, Marcin N  wrote:

> F650 ma od jakiego¶ czasu silnik od F800.

Dok³adnie tak, od 2008 roku, tyle ¿e z mniejsz± moc± tj 71KM ma F650 a F800GS ma 85KM a silniki konstrukcyjnie s± identyczne.

Rafa³

Data: 2012-10-21 00:02:14
Autor: siinski
BMW R 1200 GS a BMW F 800 GS
Niby masz racje,ale w ubiegłym roku BMW ponownie wypuściło GS-a 650 z
singlem i jest to z drobnymi zmianami w wyglądzie ten sam GS 650 który
był produkowany do 2007 roku Dla odróżnienia od dwucylindrowego GS-a
650 ze zdławionym do 71 kucy silnikiem z 800 ten ma nazwę handlową GS
650 Sertão.Trochę to zagmatwało nazewnictwo co dostrzegło samo BMW i
dlatego od roku modelowego 2013 dwucylindrowa 650 po liftingu będzie
nosiÅ‚a nazwÄ™ GS 700  a jej mocniejsza odmiana tak jak dotychczas GS
800 .

Data: 2012-10-21 14:16:38
Autor: The_EaGle
BMW R 1200 GS a BMW F 800 GS
W dniu 2012-10-21 09:02, siinski pisze:
[...]

Jak to się mówi nie jest łatwo:

800 i 800 w różnych nazwach:
http://www.motocykl-online.pl/testy/BMW_F_800_GS_i_F_650_GS
oznaczenia F 650GS i F 800GS
to obwiązywało od 2008 do 2012 roku.

oraz
stary nowy singiel 650cm3 czyli G 650 GS
http://www.motocykl-online.pl/newsy/stary-nowy-g-650-gs

a od 2013 roku ma być:

F 650 GS jako singiel

F 700 GS jako dwucylindrowiec o mocy 75KM (było 71)

oraz F 800 GS o mocy 85KM jak obecnie.

Czy coś popieprzyłem? ;)

Rafał

Data: 2012-10-17 16:29:13

[...]