BMW R1200RT / R1200S users wanted

Data: 2010-09-09 18:10:27
Autor: (pj)
BMW R1200RT / R1200S users wanted

jak w temacie - na priv pls

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-09-09 21:53:45
Autor: Monster
BMW R1200RT / R1200S users wanted
W dniu 2010-09-09 18:10, (pj) pisze:

jak w temacie - na priv pls

Ho ho,z RT pewnie znajdziesz S jakoś nie ma u nas za dużo,na ulicy
nigdy nie widziałem:-(
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-09-10 20:47:14
Autor: (pj)
W dniu 2010-09-09 21:53, Monster pisze:
S jakoś nie ma u nas za dużo,na ulicy
nigdy nie widziałem:-(

no pewnie, bo co to za "sportowy lyter" co ma 122 KM?, pffff... ;-)

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-09-10 12:32:16
Autor: Kefir
On Sep 10, 8:47 pm, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-09-09 21:53, Monster pisze:
S jakoś nie ma u nas za dużo,na ulicy

> nigdy nie widziałem:-(

no pewnie, bo co to za "sportowy lyter" co ma 122 KM?, pffff... ;-)

Moj ma 108 i wystarcza. Zawiodles mnie PidzeJu - myslalem ze
wytrzymasz dluzej w swej deklaracji "sprzedalem i nic mnie nie rusza".
Szybki regres daje lepszy obrazek wlasnego nalogu.
Do zobaczenia na trasie!

--
Pozdrawiam, Art & ST955/XT660

Data: 2010-09-11 02:13:57
Autor: (pj)
On 10 Wrz, 21:32, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:

> no pewnie, bo co to za "sportowy lyter" co ma 122 KM?, pffff... ;-)

Moj ma 108 i wystarcza. Zawiodles mnie PidzeJu - myslalem ze
wytrzymasz dluzej w swej deklaracji "sprzedalem i nic mnie nie rusza".

O ile "ruszaniem", można nazwać zajęcia katalogowe, ewent. jazdy
próbne - to przepraszam za zawód... :-[

Szybki regres daje lepszy obrazek wlasnego nalogu.

rozwiniesz?

Do zobaczenia na trasie!

nieprędko

pj

Data: 2010-09-10 22:03:43
Autor: Monster
W dniu 2010-09-10 20:47, (pj) pisze:
W dniu 2010-09-09 21:53, Monster pisze:
S jakoś nie ma u nas za dużo,na ulicy
nigdy nie widziałem:-(

no pewnie, bo co to za "sportowy lyter" co ma 122 KM?, pffff... ;-)

No i jak się przyjrzeć to widac że niemce sami projektowali:-(
Moja ma 98KM i zazwyczaj starcza:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-09-09 23:23:51
Autor: Tomek Wozniakowski
BMW R1200RT / R1200S users wanted
   Czesc :)

W dniu 2010-09-09 18:10, (pj) pisze:

jak w temacie - na priv pls

Ciagnie wilka do lasu, co? ;D To kiedy sie spotkamy na trasie? :)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-09-10 20:45:02
Autor: (pj)
BMW R1200RT / R1200S users wanted
W dniu 2010-09-09 23:23, Tomek Wozniakowski pisze:

Ciagnie wilka do lasu, co? ;D

nie do lasu, jeno do śmigiełka (biało-niebieskiego) ;-) z powrotem. No i do R, bo K - to-nie-to

To kiedy sie spotkamy na trasie? :)

pewnie w 2011...

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-09-10 21:08:26
Autor: Vir
BMW R1200RT / R1200S users wanted

nie do lasu, jeno do śmigiełka (biało-niebieskiego) ;-) z powrotem. No i
do R, bo K - to-nie-to

Poczekaj na nowy wynalazek z sześcioma garami, to będzie K-series

--
Vir
Duża czarna bawarka, średnia srebrna cebulka i mała czarna japonka

Data: 2010-09-10 12:46:16
Autor: AZ
On 10 Wrz, 21:08, Vir <agentma...@onet.pl> wrote:
> nie do lasu, jeno do śmigiełka (biało-niebieskiego) ;-) z powrotem. No i
> do R, bo K - to-nie-to

Poczekaj na nowy wynalazek z sześcioma garami, to będzie K-series

A tym razem z czego tą K-series zrobią? Z tego samego bakielitu co
wcześniej?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-11 10:36:48
Autor: Vir
[...]

A to zależy ile to jest "wcześniej". Mój motocykl K-serie (ukłony dla Jacota) pochodzi z początkowych lat 90-tych i na moje oko nie ma w sobie elementów bakelitowych. Ostatnio walnęła we mnie na skrzyżowaniu Skoda Octavia (w kufer) i nawet go nie naruszyła. Generalnie jak na prawie 20-letni egzemplarz jest w przyzwoitym stanie. Jak robili później nie wiem, nie posiadam.

Data: 2010-09-11 18:30:06
Autor: marusc
BMW R1200RT / R1200S users wanted
W dniu 2010-09-09 18:10, (pj) pisze: