BMW R1200RT / R1200S users wanted

Data: 2010-09-09 21:53:45
Autor: Monster
BMW R1200RT / R1200S users wanted
W dniu 2010-09-09 18:10, (pj) pisze:

jak w temacie - na priv pls

Ho ho,z RT pewnie znajdziesz S jakoĹ› nie ma u nas za duĹĽo,na ulicy
nigdy nie widziałem:-(
--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-09-10 20:47:14
Autor: (pj)
W dniu 2010-09-09 21:53, Monster pisze:
S jakoĹ› nie ma u nas za duĹĽo,na ulicy
nigdy nie widziałem:-(

no pewnie, bo co to za "sportowy lyter" co ma 122 KM?, pffff... ;-)

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Data: 2010-09-10 12:32:16
Autor: Kefir
On Sep 10, 8:47 pm, "(pj)" <jd15...@gmail.com> wrote:
W dniu 2010-09-09 21:53, Monster pisze:
S jako¶ nie ma u nas za dużo,na ulicy

> nigdy nie widziałem:-(

no pewnie, bo co to za "sportowy lyter" co ma 122 KM?, pffff... ;-)

Moj ma 108 i wystarcza. Zawiodles mnie PidzeJu - myslalem ze
wytrzymasz dluzej w swej deklaracji "sprzedalem i nic mnie nie rusza".
Szybki regres daje lepszy obrazek wlasnego nalogu.
Do zobaczenia na trasie!

--
Pozdrawiam, Art & ST955/XT660

Data: 2010-09-11 02:13:57
Autor: (pj)
On 10 Wrz, 21:32, Kefir <artur.gwizdow...@gmail.com> wrote:

> no pewnie, bo co to za "sportowy lyter" co ma 122 KM?, pffff... ;-)

Moj ma 108 i wystarcza. Zawiodles mnie PidzeJu - myslalem ze
wytrzymasz dluzej w swej deklaracji "sprzedalem i nic mnie nie rusza".

O ile "ruszaniem", można nazwać zajęcia katalogowe, ewent. jazdy
próbne - to przepraszam za zawód... :-[

Szybki regres daje lepszy obrazek wlasnego nalogu.

rozwiniesz?

Do zobaczenia na trasie!

nieprędko

pj

Data: 2010-09-10 22:03:43
Autor: Monster
W dniu 2010-09-10 20:47, (pj) pisze:
W dniu 2010-09-09 21:53, Monster pisze:
S jakoĹ› nie ma u nas za duĹĽo,na ulicy
nigdy nie widziałem:-(

no pewnie, bo co to za "sportowy lyter" co ma 122 KM?, pffff... ;-)

No i jak się przyjrzeć to widac że niemce sami projektowali:-(
Moja ma 98KM i zazwyczaj starcza:-)

--
Tomek
BMW R1100S